Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-17
Słupsk: Dostawy mięsa, drobiu, wędlin i konserw mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie na rok 2014.
Numer ogłoszenia: 524002 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Lubuczewo 29A, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 846 26 30, faks 0-59 849 19 68.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpslubuczewo.mojbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa, drobiu, wędlin i konserw mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie na rok 2014..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy mięsa, drobiu, wędlin i konserw mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie na rok 2014 w podziale na 3 części: część 1 - dostawy mięsa Lp. Rodzaj artykułu Jednostka miary Ilość 1 2 3 4 1 SZYNKA B/K kg 130,00 2 ŁOPATKA B/K kg 1500,00 3 SCHAB B/K kg 150,00 4 FLAKI WOŁOWE kg 100,00 5 KARKÓWKA kg 140,00 6 ŻEBERKA WIEPRZOWE kg 200,00 7 SŁONINA kg 150,00 8 BOCZEK WĘDZONY kg 400,00 9 NOGI WIEPRZOWE kg 100,00 część 2 - dostawy drobiu Lp. Rodzaj artykułu** Jednostka miary ilość* 1 2 3 4 1 GRZBIETY Z KURCZĄT kg 850,00 2 SKRZYDEŁKA Z KURCZĄT kg 120,00 3 WĄTROBA DROBIOWA kg 250,00 4 FILET Z KURCZAKA kg 200,00 5 ŻOŁĄDKI DROBIOWE kg 120,00 6 UDKA-ĆWIARTKI kg 710,00 7 KURCZAK ŚWIEŻY kg 850,00 część 3 - dostawy wędlin, i konserw mięsnych Lp. Rodzaj artykułu** Jednostka miary ilość* 1 2 3 4 1 SALCESONY kg 340,00 2 MORTADELA kg 150,00 3 BALERON kg 250,00 4 MIELONKA MIESNA KANAPKOWA kg 700,00 5 PARÓWKI CATERINGOWE kg 700,00 6 KIEŁBASA POW. 50 % MIĘSA kg 500,00 7 PASZTET KONSERWOWY kg 450,00 8 METKA kg 200,00 9 SZYNKA kg 25,00 10 KIEŁBASA BIAŁA kg 50,00 11 KONSERWA MIĘSNA 300g POW. 50 % MIĘSA kg 400,00 12 SZYNKÓWKA kg 250,00 13 BLOK MIĘSNY kg 700,00 14 PASZTET KONSERWOWY kg 450,00.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.13.11.30-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
potwierdzenie posiadania dokumentu HDI na dostawy produktów w części 1,2 i3
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dpslubuczewo.mojbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Lubuczewie
Lubuczewo 29A
76-200 Słupsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Lubuczewie Lubuczewo 29A 76-200 Słupsk sekretariat pokój 39.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawy mięsa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Rodzaj artykułu Jednostka miary Ilość 1 2 3 4 1 SZYNKA B/K kg 130,00 2 ŁOPATKA B/K kg 1500,00 3 SCHAB B/K kg 150,00 4 FLAKI WOŁOWE kg 100,00 5 KARKÓWKA kg 140,00 6 ŻEBERKA WIEPRZOWE kg 200,00 7 SŁONINA kg 150,00 8 BOCZEK WĘDZONY kg 400,00 9 NOGI WIEPRZOWE kg 100,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawy drobiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Rodzaj artykułu** Jednostka miary ilość* 1 2 3 4 1 GRZBIETY Z KURCZĄT kg 850,00 2 SKRZYDEŁKA Z KURCZĄT kg 120,00 3 WĄTROBA DROBIOWA kg 250,00 4 FILET Z KURCZAKA kg 200,00 5 ŻOŁĄDKI DROBIOWE kg 120,00 6 UDKA-ĆWIARTKI kg 710,00 7 KURCZAK ŚWIEŻY kg 850,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawy wędlin i konserw mięsnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Rodzaj artykułu** Jednostka miary ilość* 1 2 3 4 1 SALCESONY kg 340,00 2 MORTADELA kg 150,00 3 BALERON kg 250,00 4 MIELONKA MIESNA KANAPKOWA kg 700,00 5 PARÓWKI CATERINGOWE kg 700,00 6 KIEŁBASA POW. 50 % MIĘSA kg 500,00 7 PASZTET KONSERWOWY kg 450,00 8 METKA kg 200,00 9 SZYNKA kg 25,00 10 KIEŁBASA BIAŁA kg 50,00 11 KONSERWA MIĘSNA 300g POW. 50 % MIĘSA kg 400,00 12 SZYNKÓWKA kg 250,00 13 BLOK MIĘSNY kg 700,00 14 PASZTET KONSERWOWY kg 450,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna - II postępowanie
- Przygotowywanie i dowożenie posiłków dzieciom do Przedszkola Gminnego "Bajka" w Jezierzycach, Filii Przedszkola Gminnego "Bajka" i oddziału żłobkowego w Siemianicach w roku szkolnym 2025/2026.
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- PODN.ZP.321.8.2025 Przeprowadzenie szkolenia "Dyfuzja innowacji. Myślenie krytyczne"
- Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
- Roboty budowlane w przychodniach SPMZOZ w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawy wyrobów mięsno-wędliniarskich na potrzeby kuchni szpitalnej
- Dostawa mięsa i drobiu dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 4 w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 4 im. Jana Brzechwy w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 3 w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026.
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 2 im. Czesława Janczarskiego w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.