To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-21
Warszawa: Utrzymanie, remont, konserwacja i naprawa wraz z oznakowaniem i modernizacją oświetlenia dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m. st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów - roboty uzupełniające
Numer ogłoszenia: 524040 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 495104 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie, remont, konserwacja i naprawa wraz z oznakowaniem i modernizacją oświetlenia dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m. st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów - roboty uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie, remont, konserwacja i naprawa wraz z oznakowaniem dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m. st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów- roboty uzupełniające. I. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje: 1. Usuwanie awarii - likwidacja uszkodzeń oznakowania drogowego i nawierzchni drogowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu kołowego lub pieszego. - Wykonawca ma obowiązek w ciągu 4 godzin po zgłoszeniu (w formie pisemnej - faksem lub telefonicznie)przez Zamawiającego, oznakować i zabezpieczyć teren awarii, zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Awarie należy usuwać niezwłocznie tj. w ciągu 48 godzin, skutków awarii powodujących zagrożenie dla bezpieczeństwa. Maksymalnie w terminie 7 dni od momentu zgłoszenia (tj. daty nadania w/w faxu, zgłoszenia telefonicznego lub od daty wprowadzenia na robotę chyba że termin podany w protokóle jest dłuższy). - Wykonawca ma obowiązek zgłosić Zamawiającemu zakończenie robót awaryjnych na numer faksu Zamawiającego. - W przypadku, gdy zakres awarii lub warunki atmosferyczne uniemożliwiają jej usuniecie w tym terminie, Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego w ciągu 7 dni od otrzymania faksu lub zgłoszenia telefonicznego i uzgodnić z Zamawiającym termin jej usunięcia. 2. Konserwację - naprawy bieżące nawierzchni jezdni i chodników bez zmiany konstrukcji nawierzchni. 3. Remonty - wykonywanie robót przywracających pierwotny stan drogi, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte pierwotnie. II. Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia. 1. Konserwacja i remonty cząstkowe ulic na terenie Dzielnicy Ursynów na całej szerokości pasa drogowego, a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach: 1.1. Oznakowanie pionowe i poziome - odnawianie oznakowania poziomego jezdni farbą chlorokauczukową i chlorokauczukową z dodatkami mikrokulek szklanych; - wymiana oznakowania pionowego zniszczonych znaków drogowe, słupków do znaków drogowych luster okrągłych i prostokątnych oraz słupków wygrodzeniowych, łańcuchów i pylonów oraz zapór; - prostowanie sztyc do znaków drogowych i słupków wygrodzeniowych. 1.2. Roboty rozbiórkowe - rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych z odwiezieniem gruzu; - rozebranie chodników z płyt betonowych z odwiezieniem gruzu, rozebranie nawierzchni z kostki brukowej; - rozebranie krawężników betonowych z odwiezieniem gruzu; - rozebranie obrzeży trawnikowych z odwiezieniem gruzu. 1.3. Remonty cząstkowe jezdni o nawierzchniach bitumicznych z odwiezieniem gruzu - remonty cząstkowe z mieszanek mineralno - bitumicznych; - remonty cząstkowe nawierzchni z asfaltu lanego; - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą z recyklera. 1.4. Krawężniki i obrzeża - krawężniki betonowe 15x30x100 cm na podsypce cementowo - piaskowej na ławach z oporem; - krawężniki betonowe 20x30x100 cm na podsypce cementowo - piaskowej na ławach z oporem; - obrzeża betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej; - ławy betonowe pod krawężniki; - płyty ażurowe. 1.5. Chodniki - chodniki z kostki brukowej betonowej szarej i czerwonej o gr. 6 cm i 8 cm na podsypce piaskowej i cementowo-piaskowej - chodniki z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej III. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie utrzymania, remontu, konserwacji i naprawy wraz z oznakowaniem i modernizacją oświetlenia. 1.1. Do robót Wykonawca będzie przystępował po sporządzeniu i przekazaniu przez Zamawiającego protokółu wprowadzenia. - W protokóle będzie określony zakres robót i termin wykonania. - Teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu. - Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru. 1.2. Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie: - bezusterkowego protokołu odbioru, - zaakceptowanych przez zamawiającego obmiarów i kosztorysów powykonawczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do Zaproszenia, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 1 do Zaproszenia oraz Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do Zaproszenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FAL-BRUK" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"FAL-BRUK" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- FAL-BRUK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Sarabandy 42, 02-868 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203757,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 225370,44
Oferta z najniższą ceną: 225370,44 / Oferta z najwyższą ceną: 225370,44
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna: - art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz.759 z późn.zm.): Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Podstawa faktyczna: 1. Postępowanie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego; 2. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w pkt II.1.4) ogłoszenia o zamówieniu (BZP 165640 - 2011 z dnia 20.06.2011r.) dla zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co w zamówieniu podstawowym udzielonym Wykonawcy dnia 20.07.2011 r.; 3. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegać będzie na utrzymaniu, remoncie, konserwacji, naprawie wraz z oznakowaniem dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m. st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów; 4. Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia uzupełniającego wynosi 203 757,52 złotych netto (tj. 3,81% wartości zamówienia podstawowego), a zatem łącznie z udzielonym: a. w dniu 17.11.2011 r. zamówieniem uzupełniającym o wartości szacunkowej 525 872,28 zł netto (tj. 9,84% wartości zamówienia podstawowego) - KZP-XII-WZP-271-90-11, oraz b. w dniu 20.12.2011 r. zamówieniem uzupełniającym o wartości szacunkowej 419 228,82 zł netto (tj. 7,85% wartości zamówienia podstawowego) - KZP-XII-WZP-271-126-11, oraz c. w dniu 17.05.2012 r. zamówieniem uzupełniającym o wartości szacunkowej 406 271,95 zł netto (tj. 7,60% wartości zamówienia podstawowego) - KZP-XII-WZP.271.22.2012, - nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego (wartość zamówienia podstawowego wynosiła 5 342 172,67 zł netto). Wartość zamówień uzupełniających stanowić będzie łącznie 1 555 130,57 zł netto, czyli 29,11% wartości zamówienia podstawowego; 5. Do negocjacji zaproszono dotychczasowego Wykonawcę robót budowlanych tj. FAL-BRUK B.B.Z. FALENTA Sp. j. z siedzibą w Warszawie (02-868) przy ul. Sarabandy 42, który przekształcił się w FAL-BRUK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie (02-868) przy ul. Sarabandy 42.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Przebudowa drogi gminnej nr 101113C w miejscowości Steklinek.
- Roboty drogowe realizowane w 2025 r. polegające na remoncie nawierzchni terenów mieszkaniowych (podwórza) stanowiących zasób Gminy Opole.
- Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 3943P Kiełczewo - Bonikowo o ścieżkę rowerową wraz z budową oświetlenia ulicznego
- Rozbudowa i remont drogi leśnej nr 220/1256 (DP nr 108) w leśnictwie Maciejowice
- Drogowe awarie punktowe w I kwartale roku 2025.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.