Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-21
Kraków: Dostawa flag i drzewcy flagowych
Numer ogłoszenia: 524062 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Region Infrastruktury w Krakowie , ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4229095, faks 12 4222153; 12 4229033.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa flag i drzewcy flagowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa flag oraz drzewcy flagowych schrakteryzowanych poniżej. Flagi pocztowe - Wymiary: 86 x 150 cm, kolor tła - granatowy (CMYK 100 - 60 - 0 - 6), kolor logo Poczty Polskiej - żółty (CMYK 0 - 34 - 100 - 0), kolor napisu Poczta Polska - biały (CMYK 0 - 0 - 0 - 0), krój czcionki napisu na fladze POCZTA POLSKA - czcionka Humanist 777PL, sposób mocowania flagi: powinny być wyposażone w tunel na drzewce drewniane o śred. ok. 25 +- 2 mm. Wykonane z materiału: poliester-dzianina tzw. dederon, gramatura 115 g/m2 Zasady konstrukcji logotypu Poczty Polskiej: logotyp podstawowy Poczty Polskiej wypełnia prostokąt o proporcjach boków 1:5 (wysokość 8a, szerokość 40a). Nazwa firmy wraz ze znakiem podstawowym wpisane są w prostokąt centralnie - małe litery z nazwy firmy stanowią główną oś konstrukcyjną logotypu i zajmują wysokość 2a; ich dolne i górne krawędzie znajdują się w odległości 3a od odpowiednich krawędzi prostokąta, również w odległości 3a od bocznych krawędzi prostokąta umieszczone są skrajne litery z nazwy Spółki. Proporcje między wielkością znaku podstawowego (trąbki) i wielkością nazwy firmy określa umowna wielkość b: wysokość znaku podstawowego jest dwukrotnością wysokości wielkich liter z nazwy Spółki, wizualizacja zgodna z Uchwałą Zarządu Poczty Polskiej nr 155/2011 w ilości - 105 szt. Flagi unijne - Wymiary 150 cm x 90 cm, flaga powinna spełniać wymogi Ustawy o fladze UE co do proporcji oraz kolorów. Specyfikacja flag: mocowanie - 1 x tunel na drzewiec o średnicy 25 mm, materiał - poliester 100% o gramaturze 120 g/m2, SITODRUK (czyli 100% przebicie kolorów na drugą stronę) w ilości - 30 szt. Flagi państwowe - Wymiary 110 cm x 70 cm, powinny być wyposażone w tunel na drzewce drewniane o średnicy ok. 25 mm. Flagi powinny być drukowane na dzianinach - tkaninach poliestrowych Druk utrwalony termicznie100% przebicie kolorów na drugą stronę w ilości - 127 szt. Drzewce do flag - drewniane o przekroju okrągłym, polerowane, długości 150 cm, średnica 22 mm +- 2 mm. Oba końce drzewca zaokrąglone w ilości - 220 szt. Flagi powinny cechować się dużą wytrzymałością mechaniczną oraz dużą odpornością na czynniki atmosferyczne. W przypadku zmiany oficjalnych wzorów flag państwowych, unijnych lub w przypadku zmiany wizualizacji w Poczta Polska S.A., Wykonawca jest obowiązany dostarczać flagi uwzględniające te zmiany. 3.2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie wg bieżących potrzeb nie częściej niż 4 razy w miesiącu. Dostawy odbywać się będą na adres odbiorcy: Wydział Zaopatrzenia RI w Krakowie ul. Prokocimska 6; 30-900 Kraków w ciągu 7 dni kalendarzowych od złożonego zamówienia. 3.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub zwiększenia ilości zamawianego asortymentu określonego w pkt-cie 3.1. w granicach łącznego wynagrodzenia i w oparciu o ceny jednostkowe określone przez wykonawcę. 3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia i odebrania do 30 % mniejszej ilości asortymentu niż określono w pkt-cie 3.1. 3.5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania wartości umowy w pierwotnym terminie jej obowiązywania do czasu wykorzystania wartości umowy. 3.6. Należność Zamawiający będzie płacił przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury. 3.7. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (załącznik nr 3 do siwz)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.82.10.00 - Flagi 35.82.11.00 - Drzewce flagowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w powyższym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w powyższym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w powyższym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w powyższym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w powyższym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Podpisany formularz oferty - zgodny z załącznikiem nr 1. 2. Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 - sposób obliczenia ceny oferty. 3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w ust. 3, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub zwiększenia ilości zamawianego asortymentu w granicach łącznego wynagrodzenia i w oparciu o ceny jednostkowe określone przez wykonawcę. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia i odebrania do 30 % mniejszej ilości asortymentu niż określono. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania wartości umowy w pierwotnym terminie jej obowiązywania do czasu wykorzystania wartości umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.poczta-polska.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. RI w Krakowie ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2013 godzina 11:30, miejsce: Poczta Polska S.A. RI w Krakowie ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 05.02.2013.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami są: Sprawy merytoryczne: Anna Tobiasiewicz - tel. 12 426-46-32 Sprawy proceduralne: Magdalena Kurdziel - tel. 12 422-21-53.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.