To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-21
Siewierz: Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół i placówek oświatowych w 2013 r. z terenu Gminy Siewierz
Numer ogłoszenia: 524066 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 448942 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół i placówek oświatowych w 2013 r. z terenu Gminy Siewierz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług dowozu dzieci do szkół i placówek oświatowych w 2013 r. z terenu Gminy Siewierz. 1.Świadczenie usług dowozu dzieci do Zespołu Szkół w Brudzowicach, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Żelisławicach, Zespołu Szkół w Siewierzu oraz do Szkoły Podstawowej nr 2 w Siewierzu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół w Brudzowicach, Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Żelisławicach, Zespołu Szkół w Siewierzu oraz do Szkoły Podstawowej nr 2 w Siewierzu oraz odwiezienie dzieci po zajęciach z wymienionych placówek do miejsca zamieszkania. b)Usługi transportu dzieci będą realizowane na dwóch trasach: a)Trasa nr 1 : Leśniaki - Siewierz (ok. 58 km), szacunkowa ilość przewożonych osób: 52 b)Trasa nr 2 : Dziewki- Brudzowice- Siewierz (ok. 80 km) szacunkowa ilość przewożonych osób: 55 c) Szczegółowe trasy przejazdu, godziny odjazdu, adresy przystanków, zostały określone w załączniku nr 1 do projektu umowy. d)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany rozkładu jazdy w przypadku zmian w organizacji placówek oświatowych, a w szczególności wynikających ze zmian planu zajęć oraz zmiany wyznaczonych przystanków. Ilość dowożonych dzieci może ulec zmianie, w przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów -Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji. e)Usługi transportu dzieci odbywać się będą w dni nauki szkolnej, a w przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć wskazanym przez Zamawiającego. 2.Świadczenie usług dowozu dzieci na zajęcia sportowe. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Dowóz dzieci ze Szkoły Podstawowej Nr 2 w Siewierzu ( Sulikowie) na zajęcia wychowania fizycznego na hali sportowej w Zespole Szkół w Siewierzu. Dowóz odbywać się będzie dwa razy w tygodniu, szacunkowa długość trasy obejmująca dowóz i powrót dzieci wynosi około 6 km. Przewidywana ilość przewożonych osób nie mniej niż 32. Zamawiający przekaże po podpisaniu umowy harmonogram zajęć. b)Dowóz uczniów na zawody sportowe w zależności od potrzeb. Przewidywana szacunkowa ilość kilometrów wynosi 1 980 km. Zawody odbywać się będą na terenie Gminy Siewierz jak i przewidywane są wyjazdy na zawody sportowe powiatowe, wojewódzkie, ogólnopolskie. Zamawiający zlecał będzie poszczególne wyjazdy w miarę potrzeb na dwa dni przed wyjazdem faxem, e-mailem lub telefonicznie. 3.Pozostałe warunki zlecenia: a)Wykonawca zobowiązany jest dysponować środkami transportowymi przystosowanymi do przewozu osób. Środek transportu winien być dostosowany do ilości dzieci. Wymagane środki transportu, jakimi będzie dysponował Wykonawca to dwa autokary o liczbie miejsc siedzących: a)nie mniej niż 52 b)nie mniej niż 55 b)Stan techniczny pojazdów musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsc siedzących oraz wygody i należytej obsługi, a w szczególności czystości, estetyki wewnątrz i na zewnątrz pojazdów. c)W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie t.j. najpóźniej w ciągu godziny do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie i ilości miejsc. d)Opiekuna na obu wskazanych trasach zapewnia Zamawiający e)Wykonawca jest zobowiązany przez okres realizacji zamówienia do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. f)Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia trzeźwości kierowcy oraz stanu technicznego pojazdów Wykonawcy w trakcie realizacji umowy. g)Rozliczenie zamówienia będzie następowało w okresach miesięcznych zgodnie z rzeczywistą ilością przejechanych kilometrów. Zamawiający nie płaci Wykonawcy za kilometry dojazdowe i zjazdowe z poszczególnych tras.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Myszkowie Sp. z o.o., ul. Krasickiego 116, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107760,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 160821,00
Oferta z najniższą ceną: 160821,00 / Oferta z najwyższą ceną: 285570,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SIEWIERZ
więcej: przetargi SIEWIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu sanitarnego
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego.
- Realizacja świadczeń zdrowotnych w zakresie usług specjalistycznego transportu sanitarnego na rzecz pacjentów Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Pakiet 1 - Transport "S".
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu Specjalistycznym im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Usługa transportu indywidualnego dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie powiatu piaseczyńskiego - "od drzwi do drzwi"
- USŁUGA TRANSPORTU PREPARATÓW KRWIOPOCHODNYCH
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.