To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-17
Warszawa: Zakup usługi restauracyjnej - wydania 1735 obiadów miesięcznie przygotowanych do konsumpcji w lokalu Wykonawcy dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy oraz dowóz 540 obiadów miesięcznie dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora.
Numer ogłoszenia: 524170 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 493302 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, Plac Czerwca 1976 r. Nr 1, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4784111, faks 022 4784101.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi restauracyjnej - wydania 1735 obiadów miesięcznie przygotowanych do konsumpcji w lokalu Wykonawcy dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy oraz dowóz 540 obiadów miesięcznie dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup usługi restauracyjnej - wydania 1735 obiadów miesięcznie przygotowanych do konsumpcji w lokalu Wykonawcy dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy oraz dowóz 540 obiadów miesięcznie dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora. A Usługa restauracyjna polegająca na wydaniu 1735 obiadów miesięcznie przygotowanych do konsumpcji w lokalu wykonawcy wraz z obsługą kelnerską 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wydawanie oraz możliwość konsumpcji obiadu w dni powszednie, niedzielę i święta w siedzibie Wykonawcy i na wynos dla określonej grupy osób. Wykonawca winnien zapewnić możliwość jednoczesnego spożywania posiłku w lokalu dla min. 50 osób. Obiady winny być wydawane w godzinach od 13,00 do 14,30 oraz od 15,00 do 16,30 z możliwością trzydziestominutowego przesunięcia czasu. W przypadku niemożności wykonania usługi w niedzielę lub święta dopuszcza się możliwość wydania suchego prowiantu o wartości przeznaczonej na obiad. Każdorazowo sytuacja taka musi być uzgodniona z przedstawicielem Ośrodka. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zamiany usługi restauracyjnej na usługę cateringu z dowozem posiłków do lokalu Wykonawcy 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres usług: a) przygotowanie ciepłego posiłku składającego się z dwóch dań - zupy, drugiego dania i kompotu. b) w miarę potrzeb przygotowanie ciepłego posiłku dietetycznego wg wskazań lekarza dla osób będących na diecie c) podanie obiadu podopiecznym OPS-u w lokalu Wykonawcy z możliwością konsumpcji i obsługą kelnerską (nakrycie stołów, podanie obiadu, zebranie naczyń itp. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania naczyń i sztućców jednorazowych jakiegokolwiek rodzaju). d) wydanie opiekunkom świadczącym usługi obiadów na wynos przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych i starszych - korzystających z pomocy Ośrodka. a) rozliczenie miesięczne wydanych obiadów na podstawie imiennych kart (abonamentów obiadowych - druk określony przez Zamawiającego) wystawionych przez Ośrodek osobom korzystającym z tej formy pomocy. b) przedkładanie Zamawiającemu miesięcznego jadłospisu z uwzględnieniem zasad określonych w pkt. 7 zasad żywienia i komponowania zestawów obiadowych. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji jadłospisu oraz przeprowadzenia kontroli jakości posiłków przez wytypowanych pracowników Zamawiającego. 4. Za prowadzenie dokumentacji stanowiącej podstawę rozliczenia abonamentów Zamawiający nie przewiduje dodatkowej opłaty. 5.Rozliczenie za przedmiotową usługę odbywać się będzie raz w miesiącu na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Podstawę do rozliczenia za dany miesiąc będą stanowiły zwrócone przez Wykonawcę abonamenty imienne wykorzystane przez podopiecznych Ośrodka w danym miesiącu. 6.Złożona faktura wraz z kartami obiadowymi podlega sprawdzeniu pod względem zgodności wykorzystania abonamentów przez klientów z ilością wydanych obiadów przez Wykonawcę w okresie rozliczeniowym. 7. Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia w całości szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wykonawca zostanie obciążony przez Zamawiającego karą umowną w przypadku niezrealizowania lub naruszenia jakichkolwiek postanowień niniejszej umowy w wysokości 20% wartości całkowitej umowy ( z podatkiem VAT). Wykonawca zostanie obciążony przez Zamawiającego karą umowną w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy lub nieuzasadnionego odstąpienia od umowy przez Wykonawcę w wysokości 40% ceny całego okresu rozliczeniowego. 8. Tygodniowy jadłospis przygotowany dla klientów Ośrodka powinien być zgodny z niżej ustalonymi zasadami: - ciepły posiłek powinien składać się z dwóch dań wraz z kompotem (lub herbatą na życzenie klienta np. w przypadku niskich temperatur) I danie -zupy w ilości 0,5 L z chlebem (bez ograniczeń przy konsumpcji w lokalu) II dania składającego się z: -porcji mięsa - 100 g lub ryby - 100g, -ziemniaków-250g, ryżu, kaszy - 250g -surówki, jarzyny zależnie od 100 g do 150g lub wyrobów mącznych: -pyzy, -kluski, -naleśniki, -kopytka, -pierogi - 250 - 300g. W ciągu siedmiodniowego żywienia klienci Ośrodka powinni otrzymać cztery razy w tygodniu obiad z porcją mięsa lub sosu mięsnego, raz w tygodniu obiad z rybą, w pozostałe dni dowolność ustalenia menu. Wykonawca dołączy do oferty przykładowy jadłospis. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych w tym również przepisów w zakresie przechowywania i przygotowywania art. spożywczych. B. Realizacja usługi cateringu dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora przy ul. Walerego Sławka 7, Warszawa. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie obiadów dwudaniowych w liczbie 540 sztuk miesięcznie dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora - średnio 30 osób przez 18 dni w miesiącu. Przedmiotowe zamówienie obejmuje: a) przygotowanie gorącego posiłku składającego się z dwóch dań - zupy i drugiego dania b) dostarczenie gorących obiadów do siedziby OPS we właściwym opakowaniu zgodnie z normami prawa obowiązującymi w tym zakresie. Tygodniowy jadłospis przygotowany dla klientów Ośrodka powinien być zgodny z niżej ustalonymi wskazaniami i normami. Ciepły posiłek przewidziany w jadłospisie powinien składać się z dwóch dań I danie: zupa w ilości 0,5 l wraz z chlebem II danie składające się z : a) porcji mięsa - 100 g lub ryby - 100g, b) ziemniaków-250g, ryżu, kaszy - 250g c) surówki, jarzyny zależnie od 100 g do 150g lub wyrobów mącznych: a) pyzy, b) kluski, c) naleśniki, d) kopytka, e) pierogi - 250 - 300g W ciągu pięciodniowego okresu żywienia podopieczni DDP powinni otrzymać trzy razy w tygodniu obiad z porcją mięsa lub sosu mięsnego, raz w tygodniu obiad z rybą, w pozostałe dni dowolność ustalenia menu przy zachowaniu dań pełnowartościowych i urozmaiconych dietetycznie oraz odżywczych i energetycznych. Termin realizacji zamówienia - wydawanie posiłków odbywać się będzie w dni powszednie w siedzibie DDP. Obiady winny być wydawane w godzinach od 1300 do 1500 z możliwością trzydziestominutowego przesunięcia czasowego uzgodnionego z kierownikiem placówki. Każdorazowo kierownik placówki będzie informował Wykonawcę o liczbie wymaganych obiadów. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia dziennej liczny obiadów z powodu absencji pensjonariusz (choroba, wyjazd, zdarzenia losowe) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do jadłospisu zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub dietetycznymi dla poszczególnych podopiecznych (np. dieta w chorobie cukrzycowej, dieta o niskiej zawartości tłuszczu itp.)...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Gastronomiczne Klaudia, Artur Dudek, ul. Bohaterów Warszawy 9, 02-495 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 265772,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 279756,00
Oferta z najniższą ceną: 279756,00 / Oferta z najwyższą ceną: 279756,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa organizacji wydarzenia "Szkoła Prototypowania"
- "Kompleksowa usługa org. i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaangażowanych w proces tworzenia (LPDI)".
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 09.06.2025 r. do 22.06.2025 r.
- Świadczenie usług cateringowych podczas spotkań, szkoleń, seminariów i eventów organizowanych przez Departament Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego na terenie województwa łódzkiego
- Organizacja 3 dniowego wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego dla 55 osób w ramach projektu: "Rodzina daje siłę" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Lubelskim
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.