Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-06-02
Ogłoszenie nr 524243-N-2017 z dnia 2017-06-02 r.
Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie: Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego jezdni drogi powiatowej nr 1920E na odcinku Imielnia - Parzno
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, krajowy numer identyfikacyjny
590653601, ul.
Lipowa
67A
,
97-400
Bełchatów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
0446327914, e-mail
lbartosik@powiat-belchatowski.pl, faks
0446327922.
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.powiat-belchatowski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pzd.powiat-belchatowski.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pzd.powiat-belchatowski.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, ul. Lipowa 67 A , 97-400 Bełchatów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego jezdni drogi powiatowej nr 1920E na odcinku Imielnia - Parzno
Numer referencyjny:
PZD-ZP-3703/7/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Roboty budowlane - Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego jezdni drogi powiatowej nr 1920E na odcinku Imielnia - Parzno. Długość odcinka: 500 m + 710 m = 1210 mb Szerokość jezdni: 5,0 m 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót: 2.1. Odcinek od km 3+400 do km 3+900 2.1.1. Roboty ziemne 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,500 km, 2) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek - 475,00 m2, 3)Ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm z darnią z przerzutem - 25,00 m2, 4)Roboty ziemne wykonywane mechanicznie z transportem urobku na odległość do 1 km, grunt o normalnej wilgotności kat. III-IV - 19,00 m3, 5) Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład mechanicznie, w gruncie kat. I-II - 28,50 m3, 6) Wykopy wykonane ręcznie w gruncie o normalnej wilgotności kat. III, z transportem na odległość 1 km - 1,00 m3, 7) Wykopy wykonywane ręcznie na odkład, w gruncie o normalnej wilgotności kat. I-II - 1,5 m3, 8) Dopłata za każdy rozpoczęty 1 km odległości transportu gruntu kat. I-IV ponad 1 km, przy przewozie po drogach o nawierzchni utwardzonej - za nast. ..... km (odległość wywozu określa Wykonawca na własną odpowiedzialność) - 45,00 m3, 9) Formowanie i zagęszczanie nasypów o wysokości do 3,0 m mechanicznie, grunt kat. I-II - 28,50 m3, 10) Ręczne formowanie nasypów z ziemi z odkładu, grunt kat. I-II - 1,50 m3, 11) Zagęszczanie nasypów zagęszczarkami, grunt kat. I-II - 1,50 m3. 2.1.2. Podbudowy 1) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltowa (AC 16 W 35/50) z wbudowaniem mechanicznym - 291,88 t. 2.1.3. Nawierzchnie 1) Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową warstw bitumicznych - 2500,00 m2, 2) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (AC 11 S 50/70) - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 4 cm - 2500,00 m2, 3) Górna warstwa nawierzchni z tłucznia kamiennego, grubość warstwy po uwałowaniu 15 cm na poszerzeniach do 2,5 m - 500,00 m2. 2.1.4. Stała organizacja ruchu 2.1.4.1. Urządzenie bezpieczeństwa ruchu 1) Bariery ochronne stalowe ocynkowane jednostronne o masie 24,0 kg/m - 40,0 m. 2.2. Odcinek od km 3+900 do km 4+610 2.2.1. Roboty ziemne i rozbiórkowe 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,710 km, 2) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek - 802,75 m2, 3) Ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm z darnią z przerzutem - 42,25 m2, 4) Roboty ziemne wykonywane mechanicznie z transportem urobku na odległość do 1 km, grunt o normalnej wilgotności kat. III-IV - 218,50 m3, 5) Wykopy wykonywane mechanicznie na odkład, w gruncie kat. I-II - 15,20 m3, 6) Wykopy z załadunkiem ręcznym i transportem na odległość do 1 km (grunt kat. III) - 11,50 m3, 7) Wykopy wykonywane ręcznie na odkład, w gruncie kat. I-II - 0,80 m3, 8) Dodatek za każdy rozp. 1 km transportu ziemi po drogach o nawierzchni utwardzonej (kat.gr. I-IV) - za nast. ..... km (odległość wywozu określa Wykonawca na własną odpowiedzialność) - 272,25 m3, 9) Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m mechanicznie w gruncie kat.I-II - 15,20 m3, 10) Ręczne formowanie nasypów z ziemi z odkładu, grunt kat. I-II - 0,80 m3, 11) Zagęszczanie nasypów z gruntu sypkiego kat.I-II zagęszczarkami - 0,80 m3. 2.2.2. Podbudowy 1) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, w gruntach kat. II-IV - 709,00 m2, 2) Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 568,00 m2, 3) Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 355,00 m2, 4) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltowa (AC 16 W 35/50) z wbudowaniem mechanicznym - 397,88 t, 5) Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową warstw niebitumicznych - 289,00 m2. 2.2.3. Nawierzchnie 1) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (AC 16 W 35/50) - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszcz. 8 cm - 289,00 m2, 2) Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową warstw bitumicznych - 7105,00 m2, 3) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (AC 11 S 50/70) - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 4 cm - 3697,00 m2, 4) Nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa górna o gr. 15 cm - 703,00 m2. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu oraz fizycznego oznakowania w terenie. Ofertę należy sporządzić w oparciu o ww. zakres rzeczowy, Projekt Techniczny ("Materiały do zgłoszenia robót budowlanych") i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne - przedmiar robót należy traktować jako informacyjny.
II.5) Główny kod CPV: 45111000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233320-8 |
45233220-7 |
45233292-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-08-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Minimalne poziomy zdolności w tym zakresie:- Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
Wykonawca wykonał 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie dróg klasy
min. Z o wartości co najmniej 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) brutto z załączeniem dowodów
dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący,
czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, - załącznik Nr 6 do SIWZ. -
Dysponować narzędziami i urządzeniami technicznymi do wykonania zamówienia zgodnie z poniższym wykazem: a)
wytwórnia do wytwarzania mieszanek min. - asfalt. - 1 szt., b) układarka do układania mieszanek min. - asfalt. - 1 szt.,
c) zestaw walców: ogumionych - min. 1 szt., stalowych wibracyjnych - min. 1 szt. łącznie 3 szt., d) samochody
samowyładowcze z przykryciem lub termosy po 5 Mg - 3 szt., e) skrapiarka - 1 szt., Szczotka mechaniczna - 1 szt.,
Frezarka - 1 szt. - Dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Wykonawca musi posiadać co najmniej
jedną osobę o kwalifikacjach zawodowych wymaganych dla kierownika budowy, zgodnie z przepisami prawa
budowlanego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykazu wykonanych robót: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał 1 robotę
budowlaną polegającą na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie dróg klasy min. Z o wartości co najmniej 400
000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) brutto z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zakres
ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w rozdziale X ust. 1 pkt. 2 SIWZ. Wzór
wykazu znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. 3) wykazu potencjału technicznego - zakres ww. dokumentów
musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w rozdziale X ust. 1 pkt. 2 SIWZ. Wzór wykazu znajduje
się w załączniku nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Do oferty należy dołączyć: a)Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, b) Dowód wniesienia wadium, c) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ , d) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ, f)Stosowne Pełnomocnictwo(a)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł
(słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium obejmuje okres związania ofertą .
3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 19.06.2017 r. o godz. 09:00
4. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy wpłacić przekazem bankowym na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy: Getin Noble Bank w Bełchatowie nr 18 1560 0013 2001 3349 0000 0004.
6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.:
1) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (warunek konieczny ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego);
2) kopię dokumentu będącego inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego.
7. Niewniesienie wadium albo wniesienie po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena ryczałtowa | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2) podwykonawców, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 3) terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4) wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-19, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Dostawa artykułów spożywczych
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Bełchatowa przez aktualizację dokumentacji, szkolenia pracowników i audyty w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" Etap II
- Wykonanie operatów szacunkowych z uwzględnieniem ceny jednostkowej dla każdej z wycenianych działek dla potrzeb prowadzonych postępowań administracyjnych.
- Dostawa koncentratów do dializ
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Wola Pszczółecka oraz Restarzew
- Zakup autobusu z napędem niskoemisyjnym
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1562K Podole Górowa - Łęka w km ok 9+301,54 - 9+615,00 w m. Siedlce
- Przebudowa drogi ul. Ks. I. Gałczyńskiego, części ul. Iwaszkiewicza i W. Szymborskiej w Barczewie
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 117025N w miejscowości Markajmy i Marków, gmina Lidzbark Warmiński"
- "Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Rykach"
- Przebudowa drogi gminnej Nowa Wieś Mała - Praslity
- Budowa i rozbudowa infrastruktury turystycznej w Rudawskim Parku Krajobrazowym i jego sąsiedztwie obejmującym gminę Kamienna Góra i gminę Marciszów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.