Ogłoszenie z dnia 2012-12-21
Bytom: Usługa sprzątania biur i pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu, ul. Piekarska 1. Nr sprawy: SG. 232-33/12
Numer ogłoszenia: 524260 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Bytom, ul. Piekarska 1, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3966957, faks 032 3966992.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania biur i pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu, ul. Piekarska 1. Nr sprawy: SG. 232-33/12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługę w zakresie sprzątania w pomieszczeniach biurowych, salach rozpraw, wszelkich innych pomieszczeniach użytkowych, gospodarczych oraz sanitariatach i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Bytomiu, ul. Piekarska 1 przy użyciu środków technicznych i chemicznych wykonawcy. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 3 156,00 m2; Szczegółowy zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: a) czynności codzienne: - sprzątanie gabinetów, pomieszczeń biurowych i sal rozpraw, - usuwanie kurzu z parapetów, mebli, kaloryferów i innych powierzchni dodatkowych, poręczy schodów, - mycie podłóg ( wyłącznie środkami przeznaczonymi do konserwacji danego rodzaju materiału - parkiet, panele itp.), - usuwanie odcisków palców z drzwi, framug, mebli i innych powierzchni, - mycie ciągów komunikacyjnych, korytarzy, schodów i podcieni przed budynkiem sądu, - usuwanie kurzu z ław na korytarzach, sal rozpraw, ze skrzynek z gaśnicami, tablic ogłoszeniowych, - opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci i wymiana worków, - kompleksowe mycie sanitariatów (muszle, umywalki), z systematyczną dezynfekcją, - bieżące uzupełnianie WC w ręczniki papierowe, papier toaletowy- min. 2 warstwy w małych rolkach tj. dostosowanych do istniejących zawieszek, mydło w płynie, kostki zapachowe, oraz w razie zużycia lub uszkodzenia wymiana szczotek do ubikacji i koszy na śmieci, b) czynności cotygodniowe: - odkurzanie wykładzin, dywanów, mebli tapicerowanych, - mycie drzwi i framug, - mycie glazury ściennej w sanitariatach oraz ścian działowych drzwi i kabin w toaletach, - mycie mebli biurowych oraz ich konserwacja środkami do mebli, - mycie parapetów, kontaktów, wyłączników elektrycznych, okablowań, c) czynności comiesięczne: - mycie krat, listew i cokolików przypodłogowych, - pastowanie podłóg w pokojach, salach rozpraw, środkami odpowiednimi do danej powierzchni, - polimeryzacja holu, korytarzy środkami odpowiednimi do danej powierzchni, - gruntowne doczyszczanie schodów w sposób mechaniczny lub ręczny, - mycie kaloryferów, d) czynności cokwartalne: - mycie tablic ogłoszeniowych, - odkurzanie ścian i kątów, - mycie okien (szyb) i stolarki okiennej od wewnątrz i zewnątrz, - mycie opraw oświetleniowych, e) czynności dodatkowe: - sprzątanie aneksu kuchennego w sekretariacie Prezesa, zapewnienie odpowiednich środków myjących, - sprzątanie części piwnic raz w miesiącu (mycie podłóg, ścieranie kurzu z regałów, mycie drzwi, mebli i innych powierzchni dodatkowych ) o powierzchni około 700 m2, - bieżące czyszczenie parapetów zewnętrznych. Dodatkowo Wykonawca zapewni osobę dyżurującą w godz. 7.30 do 15.30 do tzw. obsługi dziennej zajmującej się min. kontrolą i utrzymywaniem w czystości toalety publicznej, oraz bieżącym myciem holi i korytarzy w miarę potrzeby oraz wykonywaniem innych czynności czyszczących w miarę potrzeby. Przedmiot zamówienia nie obejmuje czynności czyszczących w pozostałej części piwnic oraz strychu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za powstałe w trakcie świadczenia usługi szkody w majątku zamawiającego, w zakresie faktycznie wyrządzonej szkody, potwierdzonej odpowiednim protokołem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SOGAMA Sp. z o.o., ul. Kniejowa 2a, 44-117 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117073,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 141474,60
Oferta z najniższą ceną: 141474,60 / Oferta z najwyższą ceną: 145386,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania biur i pomieszczeń. Usługa ta nie wymaga posiadania specjalistycznej wiedzy. Na rynku działa wielu wykonawców zajmujących się sprzątaniem, co czyni tą usługę powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych. Usługa o charakterze priorytetowym. Dlatego zastosowanio art. 70 uPzp.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Remont biegów schodowych na parterze w budynku zarządzanym przez Bytomskie Mieszkania - ul. Witczaka 104
- Remont dachu budynku administracyjno-gospodarczego w Oddziale Zewnętrznym w Zabrzu Aresztu Śledczego w Bytomiu
- "Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli dla SP ZOZ Szpital Specjalistyczny Nr 1 w Bytomiu ".
- Wycena składników majątku SRK S.A. oraz majątku niebędącego własnością SRK S.A. [...] dla części obejmującej województwo dolnośląskie...
- "Naprawa rur" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców - Warszawa część II oraz Oddział Terenowy Kraków
- Utrzymanie czystości w wybranych pomieszczeniach na S. M. im. H. Reymana oraz podczas imprez organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, na terenie S. M. im. H. Reymana .
- Wykonywanie usług gospodarczych, utrzymania porządku i czystości oraz obsługi portierskiej w budynkach użytkowych i budynku mieszkalno - użytkowym zarządzanych przez MZGLiA w Knurowie
- Wykonanie usług porządkowych w budynku siedziby Dyrekcji ZBMIITBS Sp. z o.o. oraz w siedzibach Rejonów Obsługi Mieszkańców Nr 4 ,6 i 10 w Gliwicach - pełna nazwa - w dokumentach zamówienia
- "Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku w obiektach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Ożarowie Mazowieckim, położonych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki" cz. A i cz. B
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.