To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-08
Wałbrzych: Ochrona osób i mienia.
Numer ogłoszenia: 52429 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106616 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, ul. Matejki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6414400, 6414408, faks 74 6414404.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa odrębne zadania. Zadanie I Ochrona obiektów oraz ochrona inkasa wartości pieniężnych i ochrona i przewóz pracownika Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. ochronę fizyczną nieruchomości gminnych związanych z gospodarką odpadami mieszczących się przy ul. Beethovena w Wałbrzychu (składowisko odpadów) oraz przy ul. Stacyjnej w Wałbrzychu (składowisko odpadów po rekultywacji): Obiekt Charakterystyka obiektu Czas ochrony (dozorowania) Składowisko odpadów przy ul. Beethovena w Wałbrzychu teren niezabudowany (ok.7,5 ha) częściowo ogrodzony (2 wjazdy) 2 budynki - TV przemysłowa sprzęt budowlany sortownia od poniedziałku do piątku 14:00-6:00, w soboty, niedziele i święta - 24h Składowisko odpadów po rekultywacji przy ul. Stacyjnej w Wałbrzychu teren niezabudowany (ok.6 ha) częściowo ogrodzony (1 wjazd) 2 budynki gospodarcze 3 zbiorniki odciekowe ogrodzone stacja pomp od poniedziałku do piątku 14:00-6:00, w soboty, niedziele i święta - 24h Ochrona prowadzona będzie przez pracowników Wykonawcy, 1 pracownik na zmianie na każdym obiekcie, 2. ochronę transportu inkasa wartości pieniężnych Zamawiającego z: punktu sprzedaży biletów Działu Komunikacji Zbiorowej Zamawiającego przy pl. Grunwaldzkim 1 do Banku Handlowego w Warszawie S.A, Sektor Bankowości Detalicznej, Oddział w Wałbrzychu, ul. Moniuszki 22, 58-300 Wałbrzych. Odbiór pakietów z punktu sprzedaży biletów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku o godz. 20:45 - jeden konwój dziennie oraz w soboty, niedziele i święta o godz. 17:45 - jeden konwój dziennie, z punktu sprzedaży biletów Działu Komunikacji Zbiorowej Zamawiającego przy ul. Matejki 1 do Banku Handlowego w Warszawie S.A, Sektor Bankowości Detalicznej, Oddział w Wałbrzychu, ul. Moniuszki 22, 58-300 Wałbrzych. Odbiór pakietów z punktu sprzedaży biletów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku pomiędzy godzinami 12:00 - 14:00 - jeden konwój dziennie, 3. ochronę i przewóz pracownika Zamawiającego od poniedziałku do piątku z punktu sprzedaży biletów Działu Komunikacji Zbiorowej Zamawiającego przy ul. Matejki 1 do punktu sprzedaży biletów przy ul. Głównej w Wałbrzychu (o godz. 10:00) oraz ochronę i przewóz pracownika Zamawiającego z punktu sprzedaży biletów przy ul. Głównej w Wałbrzychu do punktu sprzedaży biletów Działu Komunikacji Zbiorowej Zamawiającego przy ul. Matejki 1 (o godz. 17:20). W lipcu usługa nie będzie wykonywana, w sierpniu usługa ochrony i przewozu pracownika Zamawiającego odbywać się będzie przez trzy dni w miesiącu, w dni robocze, na koniec miesiąca. Przewożony pracownik posiadać będzie pieniądze w gotówce oraz bilety komunikacji miejskiej. Nazwa zadania w budżecie: gospodarka odpadami (pkt 1), funkcjonowanie jednostki (pkt 2 i pkt 3). Zadanie II Ochrona obiektów. Przedmiot zamówienia obejmuje ochronę nieruchomości gminnych zabudowanych: budynek po zakładzie pogrzebowym - ul. Limanowskiego 13, budynek po stołówce - ul. Duracza 15a, budynek po szkole - ul. 1 Maja 97, budynek po szkole - ul. Głuszycka 43, budynek po szkole i sala gimnastyczna - ul. Gen. Andersa 121a, budynek po szkole - ul. Młynarska 29, budynek po szkole (część obiektu) - ul. Kasztelańska 5-7, budynek po szkole - ul. Mickiewicza 24, budynek po szkole - ul. 1 Maja 149, budynek po szkole - ul. Osiedle Górnicze 19a, budynek po szkole - ul. Andersa 162a, budynek po szkole - ul. Daszyńskiego 4, budynek po przedszkolu - ul. Królewiecka 9, ul. Zamkowa 2, budynek po CKU - ul. Niepodległości 88, budynek dawnego GDK - al. Wyzwolenia 23-25, budynek biurowy - ul. Wysockiego 26, parter budynku przy ul. Lotników 1, ul. Armii Krajowej 86, ul. Reymonta 34. Ochrona obiektów prowadzona będzie całodobowo przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do: zamontowania w obiektach objętych zamówieniem systemu sygnalizacji włamania i napadu, całodobowego monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, natychmiastowego wyjazdu grup interwencyjnych Wykonawcy po otrzymaniu sygnału o włamaniu lub napadzie, w przypadku stwierdzenia szkody do powiadomienia Zamawiającego, Policji lub Straży Miejskiej i jeżeli będzie taka potrzeba Państwowej Straży Pożarnej, w przypadku stwierdzenia na chronionym obiekcie obecności osób trzecich podjęcia wszelkich możliwych oraz zgodnych z prawem działań w celu ujęcia i usunięcia z obiektu tych osób, fizycznego nadzorowanie obiektu po włamaniu lub jego próbie do czasu przybycia Zamawiającego, osoby upoważnionej lub Policji, prowadzenie książki zdarzeń i uwag. Nazwa zadania w budżecie: utrzymanie obiektów komunalnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ochrona osób i mienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKOTRADE sp. z o.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 193170,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 125271,12
Oferta z najniższą ceną: 125271,12 / Oferta z najwyższą ceną: 151142,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ochrona osób i mienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKOTRADE sp. z o.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47880,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22435,20
Oferta z najniższą ceną: 22435,20 / Oferta z najwyższą ceną: 56073,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa lamp bakteriobójczych wraz z osprzętem
- Sukcesywna dostawa narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku do zabiegów ortopedycznych
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E wraz z usługą dystrybucji do budynków Specjalistycznego Szpitala im. dr A. Sokołowskiego w Wałbrzychu przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa konwojowania wartości pieniężnych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.