Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
Og³oszenie z dnia 2020-03-18
Og³oszenie nr 524340-N-2020 z dnia 2020-03-18 r.
"Baza" sp. z o.o.: DOSTAWA SYSTEMU POBORU OP£AT OBOWI¡ZUJ¡CYCH W STREFIE P£ATNEGO PARKOWANIA WE W£OC£AWKU
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
"Baza" sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
58892310000000, ul.
ul. Bojañczyka
7
,
87-800
W³oc³awek, woj.
kujawsko-pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
542 326 276, e-mail
malgorzata.naczas@hotelratuszowy.pl, faks
542 326 276.
Adres strony internetowej (URL): www.spolkabaza.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://hotelratuszowy.pl/bip/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej.
Adres:
Baza Sp. z o.o., ul. Bojañczyka 7, 87-800 W³oc³awek
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
DOSTAWA SYSTEMU POBORU OP£AT OBOWI¡ZUJ¡CYCH W STREFIE P£ATNEGO PARKOWANIA WE W£OC£AWKU
Numer referencyjny:
ZP 06/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu poboru op³at obowi±zuj±cych w Strefie P³atnego Parkowania we W³oc³awku. W zakres zamówienia wchodzi dostawa systemu poboru op³at w Strefie P³atnego Parkowania we W³oc³awku, zwanej dalej SPP: A) ZADANIE PIERWSZE 1) dostawa 90 sztuk parkometrów wraz z ich monta¿em na fundamentach wykonanych w miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego, 2) dostawa 3 sztuk urz±dzeñ kontrolerskich wraz z zakupem 3 licencji lub sublicencji oprogramowania mobilnego, kompatybilnego z oprogramowaniem do obs³ugi systemu poboru op³aty, 3) zakup 6 licencji lub sublicencji oprogramowania stacjonarnego s³u¿±cego do obs³ugi poboru op³at w SPP 4) zainstalowanie oprogramowania do obs³ugi systemu poboru op³aty na urz±dzeniach mobilnych oraz na komputerach udostêpnionych przez Zamawiaj±cego, 5) uruchomienie i wykonanie próby eksploatacyjnej wszystkich dostarczonych urz±dzeñ, 6) przeszkolenie pracowników Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi urz±dzeñ i oprogramowania s³u¿±cego do obs³ugi poboru op³at w strefie SPP, 7) udzielenie gwarancji jako¶ci wykonanego przedmiotu zamówienia na czas realizacji zamówienia, B) ZADANIE DRUGIE 1) wykonywanie us³ug serwisowych polegaj±cych na obs³udze technicznej i eksploatacyjnej dostarczonych urz±dzeñ i oprogramowania do obs³ugi systemu poboru op³at. 2. Szczegó³owy zakres obowi±zków oraz sposób realizacji niniejszego zamówienia okre¶la: - za³±cznik nr 1 do SIWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, - za³±cznik nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowne.
II.5) G³ówny kod CPV: 38730000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
30231100-8 |
50430000-8 |
51214000-5 |
64210000-1 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2020-05-01 | 2020-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy odst±pi³ od okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Za spe³nienie warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy uzna posiadanie przez Wykonawcê ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej, w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych). W przypadku sk³adania oferty wspólnej, warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li jeden z Wykonawców spe³ni warunek lub bêd± ³±cznie posiadaæ warto¶æ ubezpieczenia na kwotê okre¶lon± powy¿ej.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada do¶wiadczenie w wykonaniu minimum 2 zamówieñ (tj. wykona³ minimum 2 zamówienia na dostawê i instalacje parkomatów o ³±cznej ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 100 sztuk), w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. W przypadku sk³adania oferty wspólnej, warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li przynajmniej jeden z wykonawców (konsorcjantów) spe³ni³ ten warunek samodzielnie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; 3) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne; 4) o¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych. Wzór o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt. 2-4) stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego w rozdziale VI pkt. 1 ppkt 2) SIWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej, warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli jeden z Wykonawców (konsorcjantów) spe³ni warunek lub bêd± ³±cznie posiadaæ warto¶æ ubezpieczenia na kwotê okre¶lon± w SIWZ.
2) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. W przypadku sk³adania oferty wspólnej, warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li przynajmniej jeden z wykonawców (konsorcjantów) spe³ni³ ten warunek samodzielnie.
Wykaz nale¿y przygotowaæ zgodnie ze wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 8 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1) Formularz oferty (wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ) 2) zobowi±zania podmiotu, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika 9 do SIWZ (je¿eli dotyczy); 3) pe³nomocnictwo do podpisania oferty, wzglêdnie do podpisania innych o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych wraz z ofert± (je¿eli dotyczy); 4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, wzglêdnie do podpisania innych o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 700), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy je¿eli wystêpuj± nastêpuj±ce przes³anki: 1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcê - na pisemny i umotywowany wniosek ka¿da ze stron w terminie 30 dni od wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, mo¿e zwróciæ siê do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, 2) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, je¿eli zmiana ta ma wp³yw na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcê - w terminie 30 dni od wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, Wykonawca mo¿e na pisemny i umotywowany wniosek zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zawieraæ w szczególno¶ci szczegó³ow± kalkulacjê kosztów wykonania zamówienia z uwzglêdnieniem zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê; 3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiana te bêd± mia³y wp³yw na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcê - w terminie 30 dni od wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, Wykonawca mo¿e na pisemny i umotywowany wniosek zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek powinien zawieraæ w szczególno¶ci szczegó³ow± kalkulacjê kosztów wykonania zamówienia z uwzglêdnieniem zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê. 4) wyst±pi konieczno¶æ wprowadzenia innych zmian, które s± niezbêdne do wprowadzenia, aby mo¿liwe by³o zakoñczenie realizacji zadania, a nie da³o siê ich przewidzieæ w chwili zawarcia umowy lub s± one korzystne dla Zamawiaj±cego. 5) wyst±pi konieczno¶æ przesuniêcia terminów okre¶lonych w § 4 ust. 1 Umowy ze wzglêdu na okoliczno¶ci niezale¿ne od Wykonawcy w szczególno¶ci np. zmian terminów bêd±cych nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci: przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ. 2. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w przypadkach opisanych w art. 144 ust. 1 pkt. 2 - 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówieñ publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
Zamawiaj±cy informuje, i¿ zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, je¿eli Wykonawca, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, w sposób niebudz±cy w±tpliwo¶ci zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane, oraz wykaza³, za³±czaj±c stosowne wyja¶nienia, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2019 r. poz. 1010 t.j.), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, winny byæ za³±czone w osobnej kopercie i opatrzone okre¶leniem: "Zastrze¿one, tajemnica przedsiêbiorstwa - nie udostêpniaæ".
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-03-26, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz± z³o¿enia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy zwanego dalej ,,zabezpieczeniem". 2. Zabezpieczenie s³u¿y pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy. 3. Zabezpieczenie w niniejszym postêpowaniu okre¶la siê w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej brutto podanej w ofercie. 4. Zabezpieczenie mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp. 5. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach okre¶lonych art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 6. Wp³aty zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w pieni±dzu, nale¿y dokonaæ na rachunek bankowy, prowadzony przez Zamawiaj±cego w Banku nr 62 1240 3389 1111 0010 4663 1474 z zalecanym dopiskiem: "Zabezpieczenie na: Dostawê systemu poboru op³at obowi±zuj±cych w Strefie P³atnego Parkowania we W³oc³awku" 7. Za dzieñ wniesienia zabezpieczenia w formie pieni±dza uwa¿a siê dzieñ uznania ¶rodków na rachunku Zamawiaj±cego. 8. Z tre¶ci zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/porêczenia winno wynikaæ, ¿e bank, ubezpieczaj±cy lub porêczyciel zap³aci, na rzecz Zamawiaj±cego, w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego wezwania kwotê zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiaj±cego, bez odwo³ania, bez warunku, niezale¿nie od kwestionowania czy zastrze¿eñ Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiaj±cego jest uzasadnione czy nie. 9. W przypadku, gdy zabezpieczenie, bêdzie wnoszone w formie innej ni¿ pieni±dz, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu. 10. Za niedopuszczalne i skutkuj±ce odmow± przyjêcia gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) lub porêczenia bêd± uwa¿ane w szczególno¶ci zapisy przedstawianych gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) lub porêczeñ: 1) o zabezpieczeniu zap³aty roszczeñ Zamawiaj±cego jedynie z tytu³u zap³aty kar umownych, 2) o zabezpieczeniu zap³aty roszczeñ Zamawiaj±cego z wy³±czeniem kar umownych, 3) sprzeczne z pkt. 8. 11. Zamawiaj±cy zwróci zabezpieczenie w terminie do 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane. 12. Zabezpieczenie musi byæ wniesione najpó¼niej w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 13. W przypadku je¶li dokument ustanawiaj±cy zabezpieczenie w jednej z form, o których mowa w pkt. 4, zostanie sporz±dzony w jêzyku obcym, Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ zabezpieczenie wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, dokonanym przez t³umacza przysiêg³ego.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- OPIEKUNKA DZIECIÊCA
- OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z EGZAMINEM UDT
- "Zakup i dostawa ¶rodków pior±co-dezynfekuj±cych obejmuj±cych pranie i dezynfekcjê chemiczno-termiczn± w temp. od 30 stopni Celsjusza dla Zak³adu Aktywno¶ci Zawodowej we W³oc³awku w roku 2025."
- Budowa i przebudowa sieci, przy³±czy, instalacji i urz±dzeñ wodno-kanalizacyjnych na terenie Gminy W³oc³awek wraz z dostaw± sprzêtu specjalistycznego (zaprojektuj i wybuduj)
- DOSTAWA ERGONOMICZNEGO WYPOSA¯ENIA STANOWISK PRACY DO POWIATOWEGO URZÊDU PRACY WE W£OC£AWKU W£OC£AWEK
- Osiedlowa Strefa Rekreacyjna "Na Po³udniu" na terenie wokó³ Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego nr 1 (Bud¿et Obywatelski 2021r.)
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug telefonii komórkowej i mobilnego internetu wraz z dostaw± fabrycznie nowych telefonów komórkowych, modemów i kart SIM dla Gminy Miasta Tychy oraz jednostek organizacyjnych
- Kontrakt serwisowy (12 miesiêczny) obejmuj±cy zainstalowane na AGH dyfraktometry i spektrometr rentgenowski - DE-dzp.272-61/25
- Papier offset gramat. 70g/m kw., arkusz A-1 - Objête zakresem GPA
wiêcej: Terminale komputerowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.