Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-03-17
Ogłoszenie nr 524379-N-2020 z dnia 2020-03-17 r.
Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce - Etap 1 Pobiednik Mały - Budowa rurociągów tłocznych z pompowni ścieków sanitarnych "PTK" do granicy z miastem Kraków"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce, krajowy numer identyfikacyjny
53229200000000, ul.
Wawrzeńczyce
57
,
32-125
Wawrzeńczyce, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
0-12 2874003, 2874007, e-mail
ug_igwaw@poczta.onet.pl, faks
0-12 2874003, 2874007.
Adres strony internetowej (URL): www.igwa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.igwa.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.igwa.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego
Adres:
Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce, 32-125 Wawrzeńczyce Nr 57
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce - Etap 1 Pobiednik Mały - Budowa rurociągów tłocznych z pompowni ścieków sanitarnych "PTK" do granicy z miastem Kraków"
Numer referencyjny:
GK.271.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na wykonaniu prac budowlanych obejmujących z "Budowę sieci kanalizacji sanitarnej dla Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce - Etap 1 Pobiednik Mały - Budowa rurociągów tłocznych z pompowni ścieków sanitarnych "PTK" do granicy z miastem Kraków" UWAGA!!! W dokumentach Zamawiającego dotyczących przedmiotowego zamówienia pojawia się zamiennie nazwa "Budowa kolektora ściekowego łączącego gminę Igołomia-Wawrzeńczyce z gminą Kraków w Pobiedniku Małym". Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej podwójnych rurociągów tłocznych z pompowni "PTK" na odcinku do granicy z miastem Kraków dla przejęcia ścieków z Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce do kanalizacji miasta Krakowa. Zamówienie obejmuje: 1.1. Kanalizację sanitarną podwójny rurociąg tłoczny O250/22,7 mm i O125/11,4 mm na odcinku KRS-12A=35 w hektometrze 4+82,0- 8+81,0 w miejscowości Pobiednik Mały, za wyjątkiem zakresu dotyczącego budowy podwójnego rurociągu tłocznego na odcinku HM 8+30,0-8+81,0 o długości 51 mb z rurą ochronną, który to zakres jest już zrealizowany. W/w zakres należy wykonać: 1.1.1. na postawie Projektu budowlanego p.n.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce - Etap 1 Pobiednik Mały, Budowa rurociągów tłocznych z pompowni ścieków sanitarnych "PTK" do granicy z miastem Kraków na odcinku KRS-12A=35", opracowanego przez Przedsiębiorstwo Pomocnicze MPWiK Sp. z o.o., adres do korespondencji: ul. Łowiecka 2, 30-106 Kraków, - Wg ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę Starosty Krakowskiego NR AB.V.1.1063.2019 z dnia 29.08.2019r., "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla gminy Igołomia-Wawrzeńczyce- etap 1 - Pobiednik Mały - budowa rurociągów tocznych z pompowni ścieków sanitarnych "PTK" do granicy z miastem Kraków na odcinku KRS-12A=35, na dz. nr: 402/1, 338, 401 w miejsc. Pobiednik Mały, gm. Igołomia-Wawrzeńczyce". Projekt budowlany zawiera: 1) Część opisową do projektu zagospodarowania terenu. 2) Projekt zagospodarowania terenu część 1, 2. 3) Cześć graficzną. 4) Część formalną. 1.1.2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.1.3. Przedmiaru robót. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze, ziemne; 2) Roboty montażowe kanalizacji sanitarnej w tym: a) Rurociąg tłoczny PE RC DN 125 o długości L = 348 mb, b) Rurociąg tłoczny PE RC DN 250 o długości L = 348 mb, c) studni kanalizacyjnych - komór prefabrykowanych, betonowych o wymiarach 2,5 x 1,3m. 1.2. Kanalizację sanitarną podwójny rurociąg tłoczny O250/22,7 mm i O125/11,4 mm na odcinku 10A-KRS w hektometrze 4+20,0 - 4+82,0 w miejscowości Pobiednik Mały. W/w zakres należy wykonać: 1.2.1. na postawie Projektu budowlanego p.n.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce - Etap 1 Pobiednik Mały, Budowa rurociągów tłocznych z pompowni ścieków sanitarnych "PTK" do granicy z miastem Kraków na odcinku 10A-KRS" na działkach nr: 398/1, 400, 402/1 w miejsc. Pobiednik Mały, gm. Igołomia-Wawrzeńczyce - opracowanego przez Przedsiębiorstwo Pomocnicze MPWiK Sp. z o.o., adres do korespondencji: ul. Łowiecka 2, 30-106 Kraków - stanowiącego załącznik do zgłoszenia budowy sieci kanalizacyjnej nr AB.V.6743.2.2.2020 z dnia 16.01.2020r. w Starostwie Powiatowym w Krakowie. Projekt budowlany zawiera: 1) Część opisową do projektu zagospodarowania terenu. 2) Projekt zagospodarowania terenu. 3) Profil podłużny. 4) Cześć graficzną. 5) Część formalną. 1.2.2. Przedmiaru robót. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze, ziemne; 2) Roboty montażowe kanalizacji sanitarnej w tym: a) Rurociąg tłoczny PE RC DN 125 o długości L = 62 mb, b) Rurociąg tłoczny PE RC DN 250 o długości L = 62mb,
II.5) Główny kod CPV: 45232440-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111200-0 |
45112000-5 |
45112710-5 |
45233200-1 |
45220000-5 |
45232000-2 |
45232400-6 |
45255110-3 |
45232410-9 |
45231000-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 2 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Zdolność techniczna:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Zdolność zawodowa:
a) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę, rozbudowę oraz przebudowę kanalizacji sanitarnej o wartości łącznie 2 robót co najmniej 700 tys. zł (słownie: siedemset tysięcy złotych) brutto.
b) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum: jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 - Wykaz osób do niniejszej SIWZ.
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane zgodnie z treścią załącznika nr 5 - Wykaz robót do niniejszej SIWZ.
3. Dowody określające czy roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wykonane należycie w szczególności z podaniem informacji czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
4. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz "OFERTA" - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 słownie: piętnaście tysięcy złotych
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299 - tj. ze zm.).
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.:
Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce, 32-125 Wawrzeńczyce nr 57; Bank Spółdzielczy w Proszowicach O/Wawrzeńczyce;
Nr rachunku: 29 85970001 0050 0500 0130 0044 - z dopiskiem "Wadium - "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce - Etap 1 Pobiednik Mały - Budowa rurociągów tłocznych z pompowni ścieków sanitarnych "PTK" do granicy z miastem Kraków", nr sprawy: GK.271.1.2020"
5. Wadium wnoszone w innej formie, należy złożyć w formie oryginału w Referacie Budownictwa i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce, 32-125 Wawrzeńczyce nr 57 najpóźniej do dnia 01.04.2020r. do godz. 10:30
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Oferta Wykonawcy który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ, zostanie odrzucona.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 2. Inwestor dopuszcza możliwość zmiany terminów o których mowa w ust. 5.1. umowy (rozpoczęcie realizacji zamówienia) i 5.2. umowy (termin realizacji zamówienia) tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy w tym m.in.: a) wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych odbiegających od typowych uniemożliwiających realizację robót (np.: intensywne opady deszczu, śniegu utrzymujące się w sposób ciągły przez okres co najmniej 5 dni, wysokie temperatury powyżej 30 stopni C utrzymujące się w sposób ciągły przez okres co najmniej 5 dni), w czasie których nie można zapewnić standardów jakościowych wymaganych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót; b) zaistnienia niesprzyjających warunków geologicznych, czy hydrologicznych, zaistnienia kolizji z sieciami infrastruktury lub wystąpienia nieprzewidzianych prac archeologicznych, niepozwalających na wykonanie zamówienia; c) koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli konieczność ta wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie zawarcia umowy; d) braku dostępności na rynku materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotowego zadania, czego nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy; e) w przypadku zmiany technologii wykonania, zastosowania rozwiązań zastępczych, zamiennych lub równoważnych, które nie mogły być przewidziane przez Inwestora mimo dołożenia należytej staranności; f) w przypadku gdy nastąpi odmowa wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów nie zawinionych przez Wykonawcę; g) w przypadku dopuszczonego prawem zlecenia robót dodatkowych, jeżeli terminy ich wykonania rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy; h) w przypadku uzgodnienia miedzy Stronami Umowy skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy; i) w przypadku wystąpienia siły wyższej zdefiniowanej w art. 1 umowy, w tym: ; j) znalezisk skutkujących koniecznością wstrzymania robót. 3. Termin wykonania zamówienia zostanie zmieniony odpowiednio: a) o czas wstrzymania robót ze względu na warunki atmosferyczne, b) o czas konieczny dla wykonania przedmiotu umowy po wprowadzonych zmianach, c) o okres opóźnienia spowodowany wykonywaniem robót dodatkowych, e) o czas uzgodniony miedzy Stronami umowy, f) o okres opóźnienia spowodowany działaniami siły wyższej, g) o okres wstrzymania robót. 4. Przesunięcie terminu realizacji na skutek okoliczności, o których mowa w ust. 5.4 umowy może nastąpić maksymalnie do 30 dni. 5. Zmiana terminu powinna być potwierdzona protokołem konieczności zaakceptowanym przez Inwestora i podpisana przez Inwestora i Wykonawcę. 6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Inwestor może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Inwestora do wyrażenia takiej zgody. 7. Inwestor przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie do siedmiu dni od dnia zawarcia umowy. 8. Inwestor oprócz zmian opisanych w art. 5 ust. 5.4 umowy przewiduje możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych poniżej: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT w sytuacji gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku Inwestor dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia brutto określonego w art. 12 ust. 12.1 umowy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ustalonego na podstawie na podstawie art. 2 ust. 3. W takim przypadku Inwestor dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia brutto określonego w art. 12 ust. 12.1 umowy o kwotę równą różnicy wynagrodzenia, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany minimalnego wynagrodzenia jeszcze nie wykonano. c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wykonawca takim przypadku przedkłada Inwestorowi wykaz personelu, który realizuje przedmiot umowy i dla którego ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany. Inwestor dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia brutto określonego w art. 12 ust. 12.1 umowy jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany składki jeszcze nie wykonano. d) W przypadku obiektywnej konieczności zmiany technologii wykonania przedmiotu umowy, zastosowania rozwiązań zamiennych, zastępczych lub równoważnych, które nie mogły być przewidziane przez Inwestora pomimo dołożenia należytej staranności, Inwestor dopuszcza zmianę zakresu prac, przy czym wyłącznie w zakresie niezbędnym do zgodnego z obowiązującymi standardami, wymaganiami technicznymi oraz normami, prawidłowego wykonania przedmiotu umowy lub zmianę wynagrodzenia, określonego w art. 12 umowy, w zakresie uwzględniającym zmieniony zakres prac. e) W przypadku robót zamiennych - Inwestor dopuszcza zmianę wynagrodzenia określonego w art. 12 umowy. Obliczenie wartości robót podlegających zamianie, o którą zmienione (pomniejszone lub zwiększone) zostanie wynagrodzenie należne Wykonawcy, nastąpi w sposób opisany w art. 2 pkt 2.10.2. umowy i następnie zaakceptowany przez Inwestora. f) W przypadku zmiany Kierownika Budowy/robót (jedynie za uprzednią pisemną zgodą Inwestora) na wniosek Wykonawcy w przypadku: 1) choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących Kierownika Budowy/robót, 2) nie wywiązywania się Kierownika Budowy/robót z obowiązków wynikających z umowy, 3) jeżeli zmiana Kierownika Budowy/robót stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji). g) W przypadku zmiany Kierownika Budowy/robót na wniosek Inwestora w przypadku, gdy nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy, Wykonawca zobowiązany jest zmienić Kierownika Budowy/robót zgodnie z żądaniem Inwestora we wskazanym przez Inwestora terminie. h) W przypadku zmiany Kierownika Budowy/robót, o których mowa w podpkt. f) i g) niniejszego artykułu umowy, nowy Kierownik Budowy/robót musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego specjalisty. i) W przypadku zmiany Podwykonawców: w przypadku wprowadzenia Podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) Podwykonawcy, rezygnacji Podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez Podwykonawcę, Inwestor może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z Podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. j) w przypadku zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, np. w przypadku zawarcia przez Inwestora umowy o dofinansowanie projektu. 9. Zmiana umowy może nastąpić również w przypadku : a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy b) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonania czynności, zmiana danych teleadresowych, określonych w niniejszej umowie. 10. Inwestor przewiduje również możliwość zmian zawartej umowy wprowadzonych na podstawie art.144 ust. 1 pkt 1,2,3,4,5,6 ustawy Pzp. 11. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Inwestor może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Inwestora do wyrażenia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-01, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w m. Górki Noteckie, ul. Kurowska
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Utworzenie parku kieszonkowego
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.