Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-06-02
Og³oszenie nr 524438-N-2017 z dnia 2017-06-02 r.
Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej: Wykonanie robót malarskich i remontowych w Domach Studenckich UMCS w Lublinie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, krajowy numer identyfikacyjny
135300000, ul.
Pl. M. Curie-Sk³odowskiej
5
,
20031
Lublin, woj.
lubelskie, pañstwo
Polska, tel.
815 375 965, e-mail
zampubl@umcs.lublin.pl, faks
815 375 965.
Adres strony internetowej (URL): www.umcs.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.przetargi.umcs.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.przetargi.umcs.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5, 20-031 Lublin, Rektorat piêtro XII, pokój 1201
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wykonanie robót malarskich i remontowych w Domach Studenckich UMCS w Lublinie
Numer referencyjny:
PN/41-2017/DOP-p
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
8
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót malarskich i remontowych w Domach Studenckich Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie, z podzia³em na poni¿ej wymienione czê¶ci, we wskazanych lokalizacjach: Czê¶æ 1: "Roboty malarskie w Domu Studenta AMOR", przy ul. I. Radziszewskiego 18, w Lublinie, Czê¶æ 2: "Roboty malarskie w Domu Studenta BABILON", przy ul. I. Radziszewskiego 17, w Lublinie, Czê¶æ 3: "Roboty malarskie w Domu Studenta FEMINA", przy ul. Langiewicza 20, w Lublinie, Czê¶æ 4: "Roboty remontowe w Domu Studenta GRZE¦", przy ul. Langiewicza 24, w Lublinie, Czê¶æ 5: "Roboty malarskie w Domu Studenta HELIOS", przy ul. Czwartaków 13, w Lublinie, Czê¶æ 6: "Roboty malarskie w Domu Studenta IKAR", przy ul. Czwartaków 15, w Lublinie, Czê¶æ 7: "Roboty malarskie w Domu Studenta JOWISZ", przy ul. Langiewicza 5, w Lublinie. Czê¶æ 8: "Roboty malarskie w Domu Studenta KRONOS", przy ul. Sowiñskiego 17, w Lublinie. Szczegó³owy opis dotycz±cy przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiaj±cy okre¶la, i¿ czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia, na placu budowy, tj.: 1) Malowanie wêz³ów sanitarnych - natryski i WC (Czê¶æ 1); 2) Malowanie pokoi mieszkalnych (Czê¶æ 1, Czê¶æ 2, Czê¶æ 4, Czê¶æ 8); 3) Malowanie klatki schodowej (Czê¶æ 1, Czê¶æ 2, Czê¶æ 6); 4) Malowanie segmentów mieszkalnych (Czê¶æ 3); 5) Malowanie parteru (Czê¶æ 4, Czê¶æ 5); 6) Malowanie klatki schodowej bocznej i g³ównej (Czê¶æ 4); 7) Malowanie korytarza (Czê¶æ 4); 8) Roboty demonta¿owe i wykonanie nowych tras kablowych (Czê¶æ 4); 9) Monta¿ osprzêtu elektrycznego i opraw o¶wietleniowych (Czê¶æ 4); 10) Monta¿ instalacji komputerowych (Czê¶æ 4); 11) Wykonanie instalacji telefonicznej (Czê¶æ 4); 12) Malowanie pokoi - segmentów z ³azienkami i przedpokojami (Czê¶æ 5, Czê¶æ 6); 13) Malowanie segmentów z kuchniami, ³azienkami i przedpokojami (Czê¶æ 7); 14) Malowanie pomieszczeñ magazynowych (Czê¶æ 8). maj± byæ wykonywane przez osoby zatrudnione na umowê o pracê. Obowi±zek zatrudnienia na umowê o pracê nie dotyczy kierownika budowy oraz robót. Zamawiaj±cy, najpó¼niej w dniu przekazania placu budowy, wymaga od Wykonawcy przed³o¿enia wykazu osób zatrudnionych na umowê o pracê, maj±cych realizowaæ przedmiot zamówienia. Wykaz ma zawieraæ nastêpuj±ce informacje: imiona i nazwiska, daty zawarcia umów, rodzaj umów o pracê oraz wymiar etatu osób zatrudnionych na umowê o pracê. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do kontroli na miejscu w zakresie spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê powy¿szego wymagania. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie równie¿ mo¿liwo¶æ ¿±dania zanonimizowanego za¶wiadczenia ZUS, potwierdzaj±cego op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie produktów równowa¿nych, u¿ytych do realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia przez Wykonawcê pe³nej gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 12 miesiêcy licz±c od daty odbioru koñcowego. Okres gwarancji równy jest okresowi rêkojmi. Zamawiaj±cy wymaga gwarancji w formie pisemnej.
II.5) G³ówny kod CPV: 45442100-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45450000-6 |
45111220-6 |
45410000-4 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie nale¿y wykonaæ w terminie: czê¶æ 1: 15.07.2017 - 15.08.2017, czê¶æ 2: 01.08.2017 - 31.08.2017, czê¶æ 3: 15.07.2017 - 30.08.2017, czê¶æ 4: 10.07.2017 - 15.09.2017, czê¶æ 5: 07.07.2017 - 15.08.2017, czê¶æ 6: 01.08.2017 - 30.08.2017, czê¶æ 7: 15.07.2017 - 30.08.2017, czê¶æ 8: 15.07.2017 - 15.09.2017. Jako wykonanie przedmiotu zamówienia, nale¿y rozumieæ zg³oszenie przez Wykonawcê zakoñczenia wykonania robót budowlanych i gotowo¶ci do przekazania Zamawiaj±cemu protoko³em zdawczo-odbiorczym.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy okre¶la warunki w tym zakresie dotycz±ce:
a) do¶wiadczenia:
Dotyczy czê¶ci 1, 2, 3, 7, 8:
Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5-ciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ minimum 2 roboty budowlane o charakterze, z³o¿ono¶ci z przedmiotem zamówienia o warto¶ci jednej roboty budowlanej nie mniejszej ni¿ - 30 000,00 z³otych brutto*.
Przez warto¶æ 1 roboty budowlanej Zamawiaj±cy rozumie ³±czn± warto¶æ wykonywanych robót w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego).
Dotyczy czê¶ci 4:
Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5-ciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ minimum 2 roboty budowlane o charakterze, z³o¿ono¶ci z przedmiotem zamówienia o warto¶ci jednej roboty budowlanej nie mniejszej ni¿ - 350 000,00 z³otych brutto*.
Przez warto¶æ 1 roboty budowlanej Zamawiaj±cy rozumie ³±czn± warto¶æ wykonywanych robót w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego).
Dotyczy czê¶ci 5:
Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5-ciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ minimum 2 roboty budowlane o charakterze, z³o¿ono¶ci z przedmiotem zamówienia o warto¶ci jednej roboty budowlanej nie mniejszej ni¿ - 150 000,00 z³otych brutto*.
Przez warto¶æ 1 roboty budowlanej Zamawiaj±cy rozumie ³±czn± warto¶æ wykonywanych robót w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego).
Dotyczy czê¶ci 6:
Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5-ciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ minimum 2 roboty budowlane o charakterze, z³o¿ono¶ci z przedmiotem zamówienia o warto¶ci jednej roboty budowlanej nie mniejszej ni¿ - 70 000,00 z³otych brutto*.
Przez warto¶æ 1 roboty budowlanej Zamawiaj±cy rozumie ³±czn± warto¶æ wykonywanych robót w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego).
* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiaj±cy dokona ich przeliczenia wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wg ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
b) kwalifikacji zawodowych:
Dotyczy wszystkich czê¶ci zamówienia:
Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e i¿ dysponuje osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
Dodatkowo dla czê¶ci nr 4:
Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e i¿ dysponuje osob± która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci elektrycznej bez ograniczeñ.
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie powy¿sze warunki powinien spe³niæ, co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy wspólnie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da: 1) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji (w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê), w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego (w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê) potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 3) Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego (w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê) albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. W przypadku spó³ek cywilnych za¶wiadczenie z Urzêdu Skarbowego oraz z Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych Wykonawca sk³ada zarówno na spó³kê, jak i na ka¿dego ze wspólników. Dokumenty sk³adane przez podmioty zagraniczne: 1) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2 lit A. SIWZ sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ppkt 1) zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿, odpowiednio 6 miesiêcy i 3 miesi±ce, przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da:
1) Wykazu robót budowlanych (w formie orygina³u, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SIWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów (w formie orygina³u lub kopi po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê) okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
Uwaga:
W przypadku, gdy przedstawione w "Wykazie robót budowlanych", roboty budowlane obejmuj± szerszy zakres prac, ni¿ roboty wskazane w pkt 5.2 ppkt 3) lit. a) SIWZ, wymaga siê od Wykonawcy jednoznacznego okre¶lenia w ww. dokumencie warto¶ci robót w wymaganym zakresie.
2) Wykazu osób (w formie orygina³u, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SIWZ) skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Poleganie na potencjale innych podmiotów: Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji. Zobowi±zanie winno okre¶laæ: 1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, Zamawiaj±cy ¿±da przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.1 ppkt 1) oraz pkt 6.2 lit. A. SIWZ. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te bêd± realizowa³y roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, dotycz±ca podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy odbywa siê zgodnie z art. 36b ust. 2 ustawy. Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia odbywa siê zgodnie z art. 36 ba. ustawy. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiaj±cy wymaga o¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SIWZ). W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w przedmiotowym postêpowaniu. O¶wiadczenia i dokumenty wskazane w pkt 6.1. SIWZ sk³adane s± wraz z ofert±. Dokument okre¶lony w pkt 6.3 SIWZ sk³adany jest przez Wykonawcê w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji z otwarcia ofert. Dokumenty wymienione w pkt 6.2 SIWZ wymagane bêd± tylko od Wykonawcy, którego oferta bêdzie oceniona jako najkorzystniejsza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu, zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
Czê¶æ 1: "Roboty malarskie w Domu Studenta AMOR", przy ul. I. Radziszewskiego 18, w Lublinie - 700,00 z³;
Czê¶æ 2: "Roboty malarskie w Domu Studenta BABILON", przy ul. I. Radziszewskiego 17, w Lublinie - 700,00 z³;
Czê¶æ 3: "Roboty malarskie w Domu Studenta FEMINA", przy ul. Langiewicza 20, w Lublinie - 900,00 z³
Czê¶æ 4: "Roboty remontowe w Domu Studenta GRZE¦", przy ul. Langiewicza 24, w Lublinie - 9 000,00 z³;
Czê¶æ 5: "Roboty malarskie w Domu Studenta HELIOS", przy ul. Czwartaków 13, w Lublinie - 3 500,00 z³;
Czê¶æ 6: "Roboty malarskie w Domu Studenta IKAR", przy ul. Czwartaków 15, w Lublinie - 1 500,00 z³;
Czê¶æ 7: "Roboty malarskie w Domu Studenta JOWISZ", przy ul. Langiewicza 5, w Lublinie - 700,00 z³
Czê¶æ 8: "Roboty malarskie w Domu Studenta KRONOS", przy ul. Sowiñskiego 17, w Lublinie - 1 000,00 z³.
przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 ustawy.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: mBANK S.A. o/Lublin nr 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075; Nr SWIFT BREXPLPWLUB z dopiskiem: "Wadium na ............" (wpisaæ nazwê postêpowania, oznaczenie sprawy oraz nr czê¶ci). Wadium uwa¿a siê za wniesione w terminie, je¿eli kwota wadium znajdzie siê na rachunku Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ pieni±dz, nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± dokument w formie orygina³u (mo¿e byæ w oddzielnej kopercie) a jego kopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em za³±czyæ jako integraln± czê¶æ oferty.
5. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowan± form± wadium zostanie przez Zamawiaj±cego odrzucona.
6. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium s± okre¶lone w art. 46 ustawy.
7. Z tre¶ci wadium sk³adanego w innej formie ni¿ pieni±dz powinno wynikaæ jednoznacznie, gwarantowanie wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie. Wadium takie powinno obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, poczynaj±c od daty sk³adania ofert.
8. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia uwa¿a siê za wniesione prawid³owo.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 10,00 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W sytuacji, gdy materia³y budowlane okre¶lone w kosztorysie, a nastêpnie w umowie, przesta³y byæ produkowane i s± niedostêpne, co bêdzie potwierdzone stosownym dokumentem, Wykonawca mo¿e zaproponowaæ inne materia³y o parametrach nie gorszych od podanych w kosztorysie, spe³niaj±ce warunki okre¶lone w SIWZ, za cenê okre¶lon± w ofercie i umowie. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza prawo zmiany ceny umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 pkt 3), gdy nast±pi zmiana stawki podatku od towarów i us³ug (VAT). W przypadku zmiany stawki podatku VAT, strony umowy sporz±dz± aneks do umowy, który bêdzie stanowi³ podstawê do wystawienia przez Wykonawcê faktury, uwzglêdniaj±cej obowi±zuj±c± stawkê tego podatku.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-06-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Roboty malarskie w Domu Studenta AMOR", przy ul. I. Radziszewskiego 18, w Lublinie |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45442100-8, 45450000-6, 45111220-6, 45410000-4
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2017-07-15
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 10,00 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Roboty malarskie w Domu Studenta BABILON", przy ul. I. Radziszewskiego 17, w Lublinie |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45442100-8, 45450000-6, 45111220-6, 45410000-4
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2017-08-01
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 10,00 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Roboty malarskie w Domu Studenta FEMINA", przy ul. Langiewicza 20, w Lublinie |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45442100-8, 45450000-6, 45111220-6, 45410000-4
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2017-07-15
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 10,00 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | Roboty remontowe w Domu Studenta GRZE¦", przy ul. Langiewicza 24, w Lublinie |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45442100-8, 45450000-6, 45111220-6, 45410000-4
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2017-07-10
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 10,00 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 5 | Nazwa: | Roboty malarskie w Domu Studenta HELIOS", przy ul. Czwartaków 13, w Lublinie |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45442100-8, 45450000-6, 45111220-6, 45410000-4
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2017-07-07
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 10,00 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 6 | Nazwa: | Roboty malarskie w Domu Studenta IKAR", przy ul. Czwartaków 15, w Lublinie |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45442100-8, 45450000-6, 45111220-6, 45410000-4
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2017-08-01
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 10,00 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 7 | Nazwa: | Roboty malarskie w Domu Studenta JOWISZ", przy ul. Langiewicza 5, w Lublinie |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45442100-8, 45450000-6, 45111220-6, 45410000-4
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2017-07-15
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 10,00 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 8 | Nazwa: | Roboty malarskie w Domu Studenta KRONOS", przy ul. Sowiñskiego 17, w Lublinie |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45442100-8, 45450000-6, 45111220-6, 45410000-4
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2017-07-15
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 10,00 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja wypoczynku letniego w 2025 roku dla uczniów szkó³ podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie o¶wiaty, w formie 10 - dniowych turnusów kolonijnych.
- Us³uga zapewnienia zakwaterowania wraz z wy¿ywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego
- Poprawa brd na przej¶ciach dla pieszych na DK19 na obszarze dzia³ania Rejonu w Miêdzyrzecu Podlaskim z podzia³em na czê¶ci
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Warszawskiej w Lublinie od skrzy¿owania z ul. Zbo¿ow± w kierunku granicy miasta o d³ugo¶ci 375,00m oraz pe³nienie nadzoru autorskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu wolnobie¿nego o napêdzie elektrycznym dla Pañstwowego Muzeum na Majdanku
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe dla Zespo³u Szkó³ centrum Kszta³cenia Rolniczego im. Jana Paw³a II w Brzostku
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kra¶niku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popie³uszki 8 w K±tach Wroc³awskich
- "Przebudowa holu g³ównego Poznañskiego O¶rodka Specjalistycznych Us³ug Medycznych"
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Wspó³czesnego w Warszawie
- REMONT STACJI UZDATNIANIA WODY PITNEJ (SUWP) W O¦RODKU WYPOCZYNKOWYM "KOSZARKA" W PRZEBRNIE K/KRYNICY MORSKIEJ UL. DROGOWCÓW 1, ADMINISTROWANYM PRZEZ GDDKiA O. W GDAÑSKU
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.