Og³oszenie z dnia 2020-03-17
Og³oszenie nr 524484-N-2020 z dnia 2020-03-17 r.
Gminny Zak³ad Gospodarki Komunalnej: Dostawa betonowych wyrobów gotowych dla potrzeb Gminnego Zak³adu Gospodarki Komunalnej w ¦wierklanach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zak³ad Gospodarki Komunalnej, krajowy numer identyfikacyjny
27324335000000, ul.
Ko¶cielna
85
,
44-266
¦wierklany, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
32 440 87 38, , e-mail
kancelaria@gzgk.swierklany.pl, , faks
-.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
www.gzgk.swierklany.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.gzgk.swierklany.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa betonowych wyrobów gotowych dla potrzeb Gminnego Zak³adu Gospodarki Komunalnej w ¦wierklanach
Numer referencyjny:
Nr ZP/2/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Dostawa betonowych wyrobów gotowych dla potrzeb Gminnego Zak³adu Gospodarki Komunalnej w ¦wierklanach, wed³ug asortymentu i rodzaju podanego dalej, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami: - Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych- Dz. U. Z 2016,poz. 1570 z pó¼n.zm. - ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. - Dz.U. z 2018r., poz. 1202 z pó¼n.zm. - Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym - Dz.U. z 2016r. poz. 1966 Lp. Rodzaj Ilo¶æ 1. Krawê¿nik najazdowy 100x22x15 500 szt. 2. Krawê¿nik drogowy 100x30x15 700 szt. 3. Bloczek drogowy 25x38x12 10000 szt 4. Masa betonowa B-15 150 m^3 5. Podsypka cementowo-piaskowa 1:6 180 m^3 6. Krawê¿nik sko¶ny lewy 100x30x22x15cm 25 szt. 7. Krawê¿nik sko¶ny prawy 100x30x22x15cm 25 szt. 8. P³yta melioracyjna 75x50x8 100 szt. 9. P³yta a¿urowa 40x60x8 300 szt. 10. Kostka brukowa Holland bordowa gr. 8 cm 100 m2 11. Cement 2 tony 12. Kr±g betonowy fi 1200x1000 4 szt. 13. Pokrywa betonowa z otworem 1440x600 1 szt. Wymagania wspólne dla powy¿szego materia³u: Ka¿da partia dostarczonych materia³ów legitymowaæ siê bêdzie cechami w³a¶ciwymi dla gatunku "1" i bêdzie prawid³owo oznakowana w sposób widoczny, czytelny i trwa³y znakiem budowlanym "B" wg okre¶lonego wzoru. Wraz z ka¿d± parti± dostarczonych materia³ów dostarczona zostanie odpowiednia deklaracja zgodno¶ci (krajowa lub CE) wydana przez producenta tych materia³ów lub jego upowa¿nionego przedstawiciela, która stanowiæ bêdzie o tym, ¿e materia³ jest zgodny z zastosowan± specyfikacj± techniczn±, po przeprowadzeniu oceny zgodno¶ci tego materia³u wg wymaganych zasad. Powierzchnia materia³ów betonowych powinna byæ bez rys, pêkniêæ i ubytków o zwartej i jednolitej strukturze. Krawêdzie ka¿dego elementu powinny byæ proste i równe. Zamówienia bêd± siê odbywaæ partiami wg uzgodnieñ z Wykonawc±, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. Dostawa w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego obejmuje transport materia³ów od wykonawcy na miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiaj±cego. Potwierdzeniem realizacji ka¿dej dostawy bêd± dowody wydania WZ wystawione ka¿dorazowo przez Wykonawcê na dostawê ka¿dej czê¶ci zamówienia potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiaj±cego. Wykonawca bêdzie zobowi±zany na koszt w³asny zagwarantowaæ w ka¿dym wskazanym miejscu i czasie dostawy roz³adunek zamówionego i dostarczonego materia³u. Zamawiaj±cy informuje, ¿e miejsca dostaw znajduj± siê wy³±cznie na terenie Gminy ¦wierklany od godziny 6.00. do godziny 15.00. Szczegó³ow± lokalizacjê miejsca dostaw Zamawiaj±cy bêdzie okre¶laæ ka¿dorazowo w wezwaniu Wykonawcy do realizowania poszczególnych dostaw, licz±c od dnia z³o¿enia telefonicznego zamówienia przez Zamawiaj±cego. Dostawa materia³ów betonowych odbywaæ siê bêdzie samochodem samowy³adowczym z urz±dzeniem HDS. Potwierdzeniem odbioru danej partii towaru winien byæ dokument WZ podpisany przez przedstawiciela Zamawiaj±cego, stwierdzaj±cego ilo¶æ odebranych materia³ów i palet transportowych. Palety transportowe: EURO, zwyk³e, nietypowe i fabryczne nie podlegaj± zwrotowi ani odrêbnemu fakturowaniu. Wykonawca nie bêdzie nalicza³ kaucji za palety. Wytwórnia Wykonawcy powinna siê mie¶ciæ nie wiêcej ni¿ 10 km od bazy zak³adu, ze wzglêdu na odbiór w³asny zaprawy i betonu i warunki technologiczne wykorzystania zaprawy cementowo-piaskowej i uk³adania betonu. Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ aktualne karty charakterystyki substancji mieszanin zgodnie z Ustaw± z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach ( Dz.U. z 2018 r. poz. 143 z pó¼n. zm.) zamówionego przedmiotu (dotyczy cementu). Wielko¶æ poszczególnych odbieranych partii podanego wy¿ej materia³u uzale¿niona jest od wielko¶ci potrzeb Zamawiaj±cego i kilka razy w skali tygodnia. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê odbieraæ ka¿dorazowo przedmiot zamówienia (zaprawa cementowo-piaskowa i beton) na w³asny koszt. Zamówienia bêd± odbywaæ siê partiami. Zamawiaj±cy nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedp³at. P³atno¶æ za zrealizowanie dostawy odbywaæ siê bêdzie zgodnie z tre¶ci± postanowieñ projektu umowy. Cena okre¶lona przez Wykonawcê zostanie ustalona na okres wa¿no¶ci umowy i nie bêdzie podlega³a zmianom. Wymagania ogólne: Zamawiaj±cy zastrzega sobie: - mo¿liwo¶æ niewykorzystania pe³nej ilo¶ci zamówionego przedmiotu zamówienia, co uzale¿nione jest od faktycznie zleconych robót, poniewa¿ wskazane wy¿ej w opisie przedmiotu zamówienia ilo¶ci podane s± w oparciu o czynno¶ci oszacowania,- mo¿liwo¶æ przesuniêcia ilo¶ciowego pomiêdzy okre¶lonym asortymentem wyrobów betonowych, przy czym warto¶æ zamówienia nie mo¿e przekroczyæ kwoty brutto zawartej w formularzu ofertowym, - dopuszcza siê po uzgodnieniu z Wykonawc±, w przypadkach technicznie uzasadnionych, zamawianie wyrobów innego asortymentu wg rozliczenia indywidualnego. - rozszerzenie zamówienia w okresie trwania umowy w ramach ¶rodków pieniê¿nych mo¿e nast±piæ w przypadkach nieprzewidzianych poprzez powiadomienie Wykonawcy i nie wymaga zmiany niniejszej umowy
II.5) G³ówny kod CPV: 44114200-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
44114000-2 |
44114100-3 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
- odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp,
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
o¶wiadczenia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty i o¶wiadczenia wymagane od wszystkich Wykonawców, które nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. Formularz ofertowy oraz aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia, informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wkonawcy, je¿eli zosta³o ustanowione do ubiegania siê oudzielenie zamówienia przed³o¿one w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. (wzór o¶wiadczenia znajduje siê w za³±czniku nr 4 do SIWZ). Przed zawarciem umowy wybrany wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia Zamawiaj±cemu odpowiednich, zgodnych z niniejsz± specyfikacj± norm dla dostarczonego materia³u.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
termin dostawy | 20,00 |
okres gwarancji | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci zawartej umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci i musz± byæ akceptowane przez obydwie Strony umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-03-26, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu w Z³otym Stoku"
- Dostawa betonu C30/37
- "Sukcesywne dostawy mieszanki betonowej i piasku stabilizowanego cementem do realizacji robót drogowych"
- Dostawa materia³ów budowlanych na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o.
- Sprzeda¿ i dostawa betonowej kostki brukowej i innych elementów betonowych
- Zakup i dostawa materia³ów budowlanych
wiêcej: Beton »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.