To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-17
Głogów: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów
Numer ogłoszenia: 524526 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 499464 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dodatkowe wynikłe podczas realizacji przedsięwzięcia pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów, Zadanie I -Projekt pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów, Zadanie I finansowane jest przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 ,I oś priorytetowa Gospodarka wodno-ściekowa, Działanie 1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM oraz ze środków budżetu Gminy Miejskiej Głogów. Zakres zamówienia dodatkowego określa Protokół Konieczności Nr 3 z 28.11.2013 oraz Zadanie II pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów - kanalizacja deszczowa Zadanie II finansowane jest ze środków budżetu Gminy Miejskiej Głogów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie podstawowe jest współfinansowane w zakresie Zadania I Projekt pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów Zadanie I finansowane jest przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 ,I oś priorytetowa Gospodarka wodno-ściekowa, Działanie 1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM oraz ze środków budżetu Gminy Miejskiej Głogów.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WUPRINŻ S.A., ul.Straży Ludowej, 60-465 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1595006,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 931807,95
Oferta z najniższą ceną: 931807,95 / Oferta z najwyższą ceną: 931807,95
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udziela zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy robót tj. WUPRINŻ S.A. Ul. Straży Ludowej 35 60-465 Poznań. Zamówienie dodatkowe nie było objęte przedmiotem zamówienia podstawowego i nie przekracza 50 % wartości realizowanego zamówienia tj, 20.220.157,48 zł x 50 % = 10.110.078,74 zł netto ( wartość zgodnie ze Zmianą z dnia 12.09.2013r.) Do dnia dzisiejszego udzielono następujących zamówień dodatkowych: - na kwotę netto 255.573,48 zł umowa z dnia 05.11.2013r. Udzielenie zamówienia dodatkowego jest niezbędne w celu prawidłowej realizacji zamówienia podstawowego. Szczegółowy zakres zamówienia dodatkowego określa Protokół Konieczności Nr 3 z 28.11.2013r. Zakres robót budowlanych wskazuje jednoznacznie ,że w celu dalszej realizacji zakresu podstawowego, niezbędne jest wykonanie zamówienia dodatkowego tj.: W oparciu o dokumentację geologiczną ,Projektant w dokumentacji projektowej przewidział zastosowanie systemowych szalunków wykopów. W trakcie realizacji robót Wykonawca, przy udziale Projektanta, przeprowadził szczegółową analizę występujących, na trasie kanalizacji, warunków gruntowo-wodnych i sprawdził stan zagospodarowania terenu oraz istniejących budowli. W wyniku przeprowadzonej wizji, ze względu na występowanie gruntu kurzawkowego, stwierdzono: a) Konieczność zabezpieczenia wykopu kanalizacji sanitarnej i deszczowej ścianką szczelną do głębokości 6m (zgodnie z decyzja Projektanta), na odcinku ok. 50m - na wysokości studni S.I.18 i D.I.18 - w celu zabezpieczenia istniejącego, płytko posadowionego fundamentu hali produkcyjnej. Ilość - ok. 600 m2 w tym: zadanie I - ok. 300m2 i zadanie II - ok. 300m2. b) Konieczność zabezpieczenia ściankami szczelnymi do głębokości 8m, na odcinku o łącznej długości ok. 122m, (zgodnie z decyzją Projektanta) wykopów dla potrzeb posadowienia tłoczni ścieków i przejścia pod torami. Obiekty te są zlokalizowane w pobliżu istniejących budynków posadowionych na fundamentach kamiennych o słabej nośności ( liczne interwencje mieszkańców), w związku z czym roboty ziemne wymagają dodatkowych umocnień. Ilość - ok. 976 m2 w tym: zadanie I - ok. 670m2 i zadanie II - ok. 306m2. Z w/w informacji wynika ,że strony umowy tj. Zamawiający i Wykonawca, powzięły wiadomość o konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego w trakcie realizacji zamówienia podstawowego .
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Dostawa mięsa oraz wędlin dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Głogowie w okresie 01.06.2025r. - 31.05.2026r., w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek
- Na dostawę materiałów opatrunkowych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka.
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENCKIEJ W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE"
- Modernizacja pomieszczeń na poradnie w budynku głównym szpitala w części A1 na poziomie pierwszego piętra
- Przebudowa dróg gminnych (100271D, 100400D) ul. Zielonej i ul. Królowej Jadwigi w Głogowie
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Siemyślu
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4
- Przebudowa zew. pochylni, montaż platform schodowych dla os. niepełnosprawnych, oznaczenie schodów FON, remont i malowanie pomieszczeń i klatki schodowej w szkole podst. im. Boh. Bukowskich w Buku.
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. 136, obręb Skała
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Złaków Kościelny.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.