Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-14
Opole: Opracowanie aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu na odcinku drogi krajowej nr 39, administrowanym przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Brzegu
Numer ogłoszenia: 52495 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu na odcinku drogi krajowej nr 39, administrowanym przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Brzegu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu na odcinku drogi krajowej nr 39 administrowanym przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Brzegu o następującym zakresie droga krajowa nr 39 Łagiewniki - Owczary - Brzeg - Namysłów - Kępno na odcinku granica woj. dolnośląskiego - Brzeg - Namysłów - Igłowice - granica woj. wielkopolskiego na odcinku od km 40+542 do km 91+544 na długości 51,002 km. Jest to droga jednojezdniowa, dwupasowa . Klasa drogi G , szerokość nawierzchni 5 - 6 m , oznakowanie poziome - linie segregacyjne i krawędziowe. W ramach opracowywania aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu należy dostosować posiadane przez Zamawiającego projekty do formy sporządzanego opracowania, celem połączenia ich w jedną całość. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania całości projektu również w formie elektronicznej. Rejon w Brzegu udostępni (wypożyczy) Wykonawcy posiadane materiały pomocne przy realizacji przedmiotu zamówienia w postaci kserokopii map skali 1:500 m. Namysłów m. Wołczyn , istniejących projektów oznakowania, opracowania w formie elektronicznej na następujące odcinki od km 40+542 do km 91+544 z wyłączeniem odcinka od km 65+880 do 80+500, decyzji o organizacji ruchu, wykazów, wniosków itp.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3, w tym spełniają nw. warunki: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. - posiada doświadczenie polegające na wykonywaniu lub w ciągu 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień o podobnym charakterze polegających na opracowywaniu projektów organizacji ruchu na drogach krajowych lub wojewódzkich w ilości 3 projekty o długości przynajmniej 5 km każdy, - dysponują osobami wykwalifikowanymi, doświadczonymi, posiadającymi uprawnienia w zakresie projektowania należący do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych (formalnych) Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): -Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Załącznika nr 3.1. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -informacja o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe) na formularzu z godnym z treścią formularza 3.2. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, w tym zakresie. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie, - informacja o osobach zatrudnionych przy realizacji zamówienia(wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia) na formularzu zgodnym z treścią formularza 3.3. posiadający doświadczenie i uprawniania w zakresie projektowania należący do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl ---> oddział w Opolu ---> zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Rejon w Brzegu ul. Oławska 25, 49-300 Brzeg, rdkbrzeg@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel. 077 42 40 500, fax. 077 42 40 501.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 08:55, miejsce: GDDKiA Rejon w Brzegu ul. Oławska 25, 49-300 Brzeg pokój nr 8 (sekretariat)...
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: JEDNOSTKA PROWADZĄCA POSTĘPOWANIE: GDDKiA Rejon w Brzegu ul. Oławska 25, 49-300 Brzeg rdkbrzeg@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel. 077 42 40 500, fax. 077 42 40 501
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów z zakresu rozwoju kompetencji kluczowych
- Odtworzenie stanu pierwotnego - malowanie pomieszczeń, częściowa wymiana uszkodzonych parapetów i stolarki drzwiowej w pomieszczeniach użytkowych internatu przy ul. Małopolskiej 22, 45-301 Opole.
- Świadczenie usług medycznych z zakresu badań osób zatrzymanych przez Policję do celów prewencyjnych i procesowych
- Koszenie muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
- Zakup i dostawa oraz wdrożenie systemu PAM (Privileged Access Management) do zarzadzania kontami uprzywilejowanymi z bezterminową licencją oraz 5 letnim wsparciem producenta
- Opracowanie dokumentacji pn.: Inwentaryzacja bobra europejskiego Castor fiber na terenie województwa opolskiego wraz z określeniem zasad gospodarowania populacją - II termin.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowych z podziałem na 5 części
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Radków"
- Projekty "Przebudowa drogi gminnej ulicy Bohaterów Monte Cassino w Złotoryi", "Przebudowa drogi gminnej ulicy Pomorskiej w Złotoryi", "Przebudowa drogi gminnej ul. Marii Konopnickiej w Złotoryi";
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku - I/Limanowa"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012 przy ul. Korfantego 11 w Jaworze"
- Wykonanie robót budowlanych w obiekcie IMGW - PIB w Warszawie przy ul. Podleśnej 61
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.