Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-19
Poznań: Usługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/21/2009
Numer ogłoszenia: 52499 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/21/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Scalenie i podział geodezyjny w trybie rolnym nieruchomości położonych w obrębie Palędzie gmina Dopiewo. Część II: Podział geodezyjny w trybie rolnym nieruchomości położonej w obrębie Siedleczek gmina Kostrzyn Wlkp. Część III: Wykonanie podziału geodezyjnego i badania KW dla nieruchomości położonej w obrębie Wieruszew gmina Kaźmierz Biskupi. Część IV: Badanie stanu prawnego nieruchomości położonej w obrębie Skałowo gmina Kostrzyn. Część V: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości położonej w obrębie Długie Nowe gmina Święciechowa. Część VI: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości położonej w obrębie Jaworówko gmina Mieścisko..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że Wykonawca może brać udział w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający stawia następujące warunki: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania usługi objętej zamówieniem - Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia; 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii dla osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenia tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem oraz że nie podlega wykluczeniu z prowadzonego postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii wydane na podstawie odpowiednich przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z 2005r.) dla osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Dokument należy złożyć w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Oprócz wyżej wymienionych dokumentów - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o tym że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz że spełnia warunki uczestnictwa w postępowaniu. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz że spełnia wspomniane w Dziale VII niniejszej SIWZ warunki - to jest : - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem, - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 217.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2009 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 414.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Scalenie i podział geodezyjny w trybie rolnym nieruchomości położonych w obrębie Palędzie gmina Dopiewo..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Scalenie i podział geodezyjny w trybie rolnym nieruchomości położonych w obrębie Palędzie, gmina Dopiewo, o powierzchni łącznej 2,6653 ha, oznaczonych jako: 1. działka nr 229/2 (arkusz mapy 1), o pow. 1,0300 ha, 2. działka nr 229/3 (arkusz mapy 1), o pow. 1,0800 ha, 3. działka nr 229/7 (arkusz mapy 1), o pow. 0,5553 ha, zapisanych w Księdze Wieczystej nr PO1P/00061727/1 w Sądzie Rejonowym w Poznaniu na 8 działek wg załączonego projektu stanowiącego załącznik nr 3A do SIWZ. W nieważnym planie zagospodarowania przestrzennego gminy w/w działki przeznaczone były pod grunty rolne. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy w/w działki znajdują się w terenie oznaczonym jako obszar z wiodącą funkcja mieszkaniową /M/..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podział geodezyjny w trybie rolnym nieruchomości położonej w obrębie Siedleczek gmina Kostrzyn Wlkp..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny w trybie rolnym nieruchomości położonej w obrębie Siedleczek Gm. Kostrzyn Wlkp., oznaczonej jako działka nr 136/5 (arkusz mapy 1), o pow. 1,6100 ha, zapisanej w Księdze Wieczystej nr 17697 w Sądzie Rejonowym we Wrześni na 5 działek wg załączonego projektu stanowiącego załącznik nr 3B do SIWZ. W nieważnym planie zagospodarowania przestrzennego gminy w/w działka miała przeznaczenie częściowo pod tereny zabudowy mieszkaniowo-usługowej, w pozostałej części rolne. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy kierunkiem zagospodarowania przestrzennego w/w nieruchomości jest zabudowa mieszkaniowa rozproszona w tym zagrodowa i rezydencjonalna (symbol M3), oraz tereny użytków zielonych (symbol RZ)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie podziału geodezyjnego i badania KW dla nieruchomości położonej w obrębie Wieruszew gmina Kaźmierz Biskupi..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu podziału geodezyjnego, podziału geodezyjnego , rozgraniczenia podziału, sporządzenie wyciągu synchronizacyjnego w celu ujawnienia nowo powstałych działek w księdze wieczystej oraz wykonanie badania KW z podaniem podstawy prawnej przejęcia na Skarb Państwa oraz byłego właściciela. Przedmiotem podziału jest działka nr 161/16 o pow. 43,4300 ha położona w obrębie Wieruszew gm. Kazimierz Biskupi, zapisana w księdze wieczystej nr. KN1N/00038970/9 prowadzonej przez Sąd Rejonowy WKW w Koninie. Podziału należy dokonać zgodnie z granicami oznaczonymi w obowiązującym Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gm. Kazimierz Biskupi. Z działki wydzielić należy cześć oznaczoną w studium jako /adaptowane tereny aktywizacji gospodarczej/ o pow. ca. 30 ha zabudowaną obiektem szklarniowym wraz z infrastrukturą , oraz część oznaczoną jako /tereny zabudowy mieszkaniowo- usługowej/ o pow. co 13,5 ha wg. załączonego szkicu stanowiącego złącznik nr 3C do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Badanie stanu prawnego nieruchomości położonej w obrębie Skałowo gmina Kostrzyn..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badanie stanu prawnego nieruchomości położonej w obrębie Skałowo gmina Kostrzyn, oznaczonej jako działka nr 9/2 o pow. 0,6800 ha, polegający na zbadaniu migracji nieruchomości, począwszy od Księgi Wieczystej Kostrzyn T.IV.k.166 w Sądzie Rejonowym we Wrześni i ustaleniu dla niej właściwego numeru Księgi Wieczystej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości położonej w obrębie Długie Nowe gmina Święciechowa..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działki zapisanej w KW nr PO1L/00000651/8 obręb Długie Nowe, gmina Święciechowo oznaczonej w ewidencji gruntów nr 23/2 o pow. 0,2000 ha, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Lesznie z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S. P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P. 2) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Lesznie, który będzie służył do przeniesienia własności. Wyciąg z wykazu zmian gruntowych dotyczy wyżej zapisanej nieruchomości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości położonej w obrębie Jaworówko gmina Mieścisko..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działki zapisanej w KW nr 45200 obręb Jaworówko, gmina Mieścisko oznaczonej w ewidencji gruntów nr 45 o pow. 6,6500 ha, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Wągrowcu z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S. P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P. 2) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Wągrowcu, które będą służyły do przeniesienia własności. Wyciąg z wykazu zmian gruntowych dotyczy wyżej zapisanych nieruchomości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zabudowa meblowa -pomieszczenia CHIRURGIA ONKOLOGICZNA
- Dostawa laptopów, stacji dokujących i smartfonów w podziale na 5 części
- Dostosowanie węzła sanitarnego do wymagań nakazanych przez nadzór sanitarno-higieniczny na Oddziale Chorób Tropikalnych
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.