eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodzieżUtrzymanie terenów zielonych oraz prace związane z utrzymaniem dróg gruntowych i wewnętrznych na terenie miasta Chodzieży w 2014r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-18

Chodzież: Utrzymanie terenów zielonych oraz prace związane z utrzymaniem dróg gruntowych i wewnętrznych na terenie miasta Chodzieży w 2014r.
Numer ogłoszenia: 525164 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska w Chodzieży , ul. Paderewskiego 2, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2827171, faks 067 2827232.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodziez.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zielonych oraz prace związane z utrzymaniem dróg gruntowych i wewnętrznych na terenie miasta Chodzieży w 2014r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: 1. Utrzymanie terenów zielonych w mieście Chodzieży na powierzchni 111.440,00 m2 obejmuje: (wykaz terenów zielonych stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy, pkt. I, II, III, IV): 1)Utrzymanie czystości na terenach zielonych - zamiatanie ciągów spacerowych i opróżnianie koszy, 2)Utrzymanie w pełnej kulturze rolnej trawników poprzez ich uzupełnianie i odnowienie oraz systematyczne koszenie w zależności od wzrostu trawy, 3)Bieżące formowanie koron drzew i krzewów oraz żywopłotów, 4)Dokonywanie z udziałem Zamawiającego przeglądu drzewostanu pod kątem jego zdrowotności i konieczności usuwania drzew suchych, 5)Pielęgnację i podlewanie rabat kwiatowych oraz młodych drzew i krzewów, 2.Utrzymanie terenów osiedli mieszkaniowych i parkingów w mieście Chodzieży na powierzchni 24.844 m2 wg wykazu jak w załączniku nr 1 do projektu umowy pkt V): 1)Utrzymanie czystości - zamiatanie ciągów pieszych i powierzchni jezdni oraz opróżnianie koszy, a)Utrzymanie w pełnej kulturze rolnej trawników poprzez ich uzupełnianie i odnowienie oraz systematyczne koszenie w zależności od wzrostu trawy, b)Bieżące formowanie koron drzew i krzewów oraz żywopłotów, c)Dokonywanie z udziałem Zamawiającego przeglądu drzewostanu pod kątem jego zdrowotności i konieczności usuwania drzew suchych, d)Pielęgnację i podlewanie rabat kwiatowych oraz młodych drzew i krzewów. 3.W okresie zimowym: 1)Odśnieżanie oraz likwidacja gołoledzi w ciągach spacerowych na terenach zielonych oraz terenów osiedli mieszkaniowych i parkingów określonych w § 2 ust.1 i 2 projektu umowy, 2)Bieżące opróżnianie koszy oraz utrzymanie terenów zielonych oraz terenów osiedli mieszkaniowych i parkingów w należytym porządku, 3)Przegląd drzewostanu na terenie całego miasta: usuwanie suchych drzew, obcinanie obumarłych gałęzi i konarów oraz odrośli drzew, 4)Wykonanie dekoracji przedświątecznej na terenie miasta Chodzieży przy użyciu materiałów Zamawiającego, 5)Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 1 godziny od zgłoszenia usunąć zagrożenie w zakresie bezpieczeństwa ze strony drzew uszkodzonych na skutek wiatru lub innych zjawisk atmosferycznych, 6)W okresie zimowym za utrzymanie ciągów spacerowych w stanie bezpiecznym dla ich użytkowników odpowiedzialny jest Wykonawca. 4.Pozostałe prace różne objęte ryczałtem (wg wykazu jak w załączniku nr 1 pkt VI): 1)obsadzenie kwiatami rabat kwiatowych, 2)montaż nowych ławek parkowych, 3)montaż nowych koszy ulicznych, 4)renowacja ławek parkowych, 5)renowacja koszy ulicznych, 6)utrzymanie czystości na obiektach kultu pamięci narodowej oraz składanie okolicznościowych wiązanek kwiatów i zniczy, 7)jednokrotne koszenie innych terenów zielonych (pobocza, skarpy, itp.) 8)koszenie skarp przy drodze nr 11 9)oczyszczanie przy krawężniku jezdni drogi nr11 10)czyszczenie studzienek ściekowych kanalizacji deszczowej na drodze nr 11 5.Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i akcje zimowe obejmują codzienną 8 godzinną pracę ludzi i sprzętu w okresie od poniedziałku do soboty. Praca ponad 8 godzin na dobę i w dni świąteczne rozliczana jest oddzielną fakturą wg stawek robocizny i sprzętu wynikających ze złożonej oferty. 6.Każdy z wykonawców powinien dokonać wizji lokalnej w celu przygotowania oferty oraz uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania i złożenia oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 usługi w zakresie utrzymania zieleni na obszarze min 5 ha przez okres co najmniej 3 lat. Wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz usług z załączeniem dokumentów potwierdzających , że usługi zostały wykonane prawidłowo

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować sprzętem do realizacji zamówienia tj: 1. Ciągnik o mocy minimum 55 KM z przyczepą z osprzętem do akcji zimowej - pług + piaskarka ciągnikowa, 2. Mała piaskarka i pług do zimowego utrzymania ciągów pieszych, 3. Piły spalinowe min. 5 szt., 4. Mechaniczny sprzęt ogrodniczy (nożyce do żywopłotów, dmuchawa do liści, sekatory), 5. Mini ciągnik z zestawem o masie całkowitej do 1,5 ton - 2 szt., 6. Kosiarka rotacyjna spalinowa do trawy - 5 szt., 7. Samojezdna kosiarka do trawy - 1 szt. Wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać kadrę pracowniczą zdolną do wykonania zamówienia tj: zatrudniać w pełnym wymiarze czasu na czas nieokreślony w miesiącach luty i grudzień min 3 osoby, w okresie od marca do listopada min. 5 osób w tym - kierownik robót zatrudniony na czas nieokreślony musi posiadać wykształcenie kierunkowe minimum średnie ogrodnicze, pracownicy obsługujący piłę spalinową z uprawnieniami pilarza,- zieleniarz, ogrodnik i stolarz Wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Inne dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Wykaz sprzętu wymaganego do realizacji zamówienia. (zgodnie z pkt. 11 podpunkt 3 SIWZ) 3.Wykaz kadry pracowniczej zdolnej do wykonania zamówienia (zgodnie z pkt. 11 podpunkt 4 SIWZ). 4.Wykaz usług, (zgodnie z pkt. 11 podpunkt 2 SIWZ). 5.Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na terenie miasta Chodzieży. 6.Kserokopia podpisanej umowy z firmą posiadającą zezwolenie na zbiórkę i wywóz odpadów komunalnych na wysypisko śmieci.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chodziez.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chodzieży ul. Paderewskiego 2 64-800 Chodzież.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Chodzieży ul. Paderewskiego 2 64-800 Chodzież.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.