To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-21
Stalowa Wola: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 525278 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 448880 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli, ul. Dmowskiego 8, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433780, faks 015 6433787.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Stalowej Woli.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Stalowej Woli polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek listowych nierejestrowanych, przesyłek listowych rejestrowanych i paczek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych o wadze do 50 g i powyżej 50g na zasadach określonych w: 1.ustawie z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo Pocztowe ( t.j. Dz. U. z 2008r., Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.). 2.Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego ( Dz. U. z 2003r., Nr 183, poz. 1795 z późn. zm.). 3.Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych ( Dz. U. z 2004r., Nr 5, poz. 34 z późn. zm.). 4.Międzynarodowych przepisach pocztowych: ratyfikowana umowa międzynarodowa ogłoszona w dniu 8 listopada 2007r. ( Dz. U. z 2007r., Nr 206, poz. 1494), Regulamin Poczty Listowej ( Dz. U. z 2007r., Nr 108, poz. 744), Regulamin dotyczący paczek pocztowych ( Dz. U. z 2007r., Nr 108, poz. 745) w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym. 5.Innych aktach prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem umowy oraz na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 1.Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe: a)zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, b)zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane listowe najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, c)polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, d)polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, e)polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki rejestrowane, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, f)polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki rejestrowane, najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, 2.Przez paczki pocztowe rozumie się paczki: a)zwykłe - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, b)priorytetowe - rejestrowane najszybszej kategorii. 3.Zamawiający przewiduje nadawanie przesyłek listowych o następujących gabarytach: a)Gabaryt A - przesyłki o wymiarach: -minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140mm -maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokości 20mm, długości 325mm, szerokości 230mm b)Gabaryt B - przesyłki o wymiarach -minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość (grubość) 20mm lub długość 325mm lub szerokość 230mm -maksimum - suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600mm Ustala się tolerancję wszystkich wymiarów + - 2mm 4. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dostarczania przesyłek w Polsce i za granicami kraju. 5.Zgodnie z art. 48a ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo Pocztowe - Wykonawca będzie obowiązany doręczać przesyłki przyjęte od Zamawiającego w terminach: a)nie później niż w 4 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki listowej najszybszej kategorii, b)nie później niż w 6 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki niebędącej przesyłką najszybszej kategorii. Niedopuszczalne jest nieuzasadnione przetrzymywanie przesyłek przez Wykonawcę. 6.Wykonawca musi zapewnić możliwość nadawania przesyłek objętych przedmiotem zamówienia, w placówkach nadawczych Wykonawcy na terenie miasta Stalowa Wola czynnych w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz., co najmniej od 7.30 do 15.30. 7.Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania przesyłek adresowanych do Zamawiającego, mającego siedzibę w Stalowej Woli przy ul. R. Dmowskiego 8 do godz. 10.00 8.Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego potwierdzenia odbioru przesyłki przez adresata niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, w terminach określonych przez Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych dla przesyłek listowych nie będących przesyłkami najszybszej kategorii. 9.W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie doręczenia przesyłki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia. W przypadku niepodjęcia przesyłki w tym terminie, przesyłka jest awizowana powtórnie poprzez pozostawienie drugiego zawiadomienia o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty pierwszego zawiadomienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej, w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego. Po upływie terminu odbioru przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nieodebrania jej przez adresata. 10.Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania ,zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej , w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego. 11.Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo Pocztowe oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej, w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego, a w sprawach nieuregulowanych tymi przepisami stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny. 12.Zamawiający będzie dostarczał przesyłki do punktu przyjmowania przesyłek wskazanego przez Wykonawcę na terenie miasta Stalowa Wola w dni robocze od poniedziałku do piątku do godz. 15.00. 13.Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowywanym według kategorii rodzajowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy, jak również w miejscu przeznaczonym na opłatę, napisu (nadruku) lub odcisku pieczęci o treści wskazanej przez Wykonawcę. 14.Przesyłki listowe rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu listów poleconych w formie książki nadawczej lub wg. innego wzoru określonego przez Wykonawcę. 15.W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane - ilość będzie stwierdzona na podstawie adnotacji w książce nadawczej lub innym wykazie określonym przez Wykonawcę. 16.Nadanie przesyłek będzie następować w dniu ich dostarczenia przez Zamawiającego do placówki Wykonawcy wskazanej w umowie 17.Zamawiający będzie korzystał z wzoru druku ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) określonego w załączniku Nr 4 do SIWZ Zamawiający we własnym zakresie zapewni sobie druki zwrotnego potwierdzenia odbioru. 18.Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych przesyłek wyszczególnionych w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy mają charakter szacunkowy i stanową element służący wyborowi najkorzystniejszej oferty. Rzeczywiste ilości przesyłek jak i ich rodzaje będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego. 19.Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie ilości przesyłek określonych w załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 20.W przypadku nadania przez Zamawiającego większej ilości przesyłek z danej kategorii, usługi te będą rozliczane wg. cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie. 21.Wartość należności za świadczenie usług pocztowych w miesiącu rozliczeniowym obliczona będzie jako iloczyn ceny jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej za dany rodzaj przesyłki oraz ilości nadanych przesyłek danego rodzaju. 22.Okresem rozliczeniowym będzie okres pełnego miesiąca rozliczeniowego. Wykonawca będzie wystawiał faktury w terminie 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. 23.W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nieujętych w załączniku Nr 1 do SIWZ Formularz Ofertowy- podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług Wykonawcy. 24.Zamawiający wymaga, aby koszt zwrotu przesyłek niedoręczonych adresatowi z przyczyn o których mowa w rozdziale 2 pkt 9 nie przekroczył ceny nadania przesyłki. 25.Zapłata za wykonane usługi będzie dokonywana przez Zamawiającego z dołu za każdy okres rozliczeniowy na konto bankowe Wykonawcy w terminie ustalonym w zawartej umowie z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być krótszy niż 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 26.Za dzień zapłaty strony przyjmują dzień uznania rachunku bankowego Wykonawcy. 27.Cena podana przez Wykonawcę w załączniku Nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia z poniższymi wyjątkami: a)w przypadku zmiany stawki podatku VAT na usługi pocztowe może nastąpić zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku, b)w przypadku, gdy opłaty pocztowe wynikające z ewentualnie zmienionego standardowego cennika lub regulaminu Wykonawcy będą niższe od cen w przedłożonej ofercie, Wykonawca ma wówczas obowiązek stosować względem Zamawiającego obniżone opłaty pocztowe dla usług.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Poczta Polska S.A. Biuro Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego, Region Sprzedaży Kielce, Rejon Sprzedaży Tarnobrzeg, ul. Sokola 3A, 39-400 tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 167517,55
Oferta z najniższą ceną: 167517,55 / Oferta z najwyższą ceną: 167517,55
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- świadczenie usług prania wodnego bielizny, pościeli oraz odzieży na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli
- Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podległych Gminie Stalowa Wola
- 2024. Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby ogrzewania budynku Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli
- "Świadczenie usług cateringowych i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- świadczenie usług pocztowych dla Gminy Tarnowo Podgórne.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Strykowie
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Zgierz
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Urzędu Gminy w Osieku Małym w okresie od 1.01.2025 roku do 31.12.2028 roku
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.