Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-25
Olsztyn: usługa wykonania projektu graficznego, składu, łamania, korekty edytorskiej i barwnej, przygotowanie do druku, druk oraz dostawa 4 numerów (łącznie 4000 sztuki) biuletynu informacyjnego Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013.
Numer ogłoszenia: 52556 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa , ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5219100, faks 089 5219109, 5219849.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmia.mazury.pl/BIP
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa wykonania projektu graficznego, składu, łamania, korekty edytorskiej i barwnej, przygotowanie do druku, druk oraz dostawa 4 numerów (łącznie 4000 sztuki) biuletynu informacyjnego Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania projektu graficznego, składu, łamania, korekty edytorskiej i barwnej, przygotowanie do druku, druk oraz dostawa 4 numerów (łącznie 4000 sztuki) biuletynu informacyjnego Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są następujące usługi: a)opracowanie projektu graficznego zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz z zasadami ujętymi we wskazanej przez Zamawiającego Księdze Identyfikacji Wizualnej (załącznik Narodowej Strategii Spójności); b)skład, łamanie i opracowanie komputerowe publikacji (tekstów, wykresów, tabel, mapek) zgodnie z wytycznymi Zamawiającego; c)korekta edytorska otrzymanych tekstów pisanych; d)obróbka graficzna oraz przygotowanie do druku materiałów zdjęciowych; e)poprawianie usterek powstałych na etapie składu; f)przygotowanie wersji elektronicznej biuletynów umożliwiającej umieszczenie ich na stronie internetowej (pliki PDF ze zdjęciami o niskiej rozdzielczości); g)druk biuletynu; h)dostarczenie na własny koszt każdorazowo po wykonaniu druku bieżącego numeru, zgodnie z terminami zawartymi w umowie, do siedziby Zamawiającego, Olsztyn, ul. Kościuszki 83, pokój nr 5 (wraz z wniesieniem do pokoju). 2) Parametry techniczne biuletynu: a)Nakład: ogółem 4 000 egzemplarzy, 4 numery po 1 000 egzemplarzy; b)Format: dwustronnie A4 zmniejszony; c)Objętość: 12-16 stron; d)Papier: okładka: kreda 230g, środek: kreda 90 g; e)Grzbiet zszywany (na dłuższym boku); f)Kolory procesowe CMYK: okładka 4+4; środek 4+4; g)Wykończenie okładki: lakier dyspersyjny mat na okładce 1+0, lakier UV wybiórczy h)zaczepy na grzbiecie (umożliwiające wpięcie do segregatora). 3)Zamawiający przekazuje Wykonawcy wszelkie niezbędne informacje potrzebne do wykonania zamówienia: całość tekstu oraz część zdjęć, tabel, map, itp. 4)Wykonawca w razie potrzeby zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie grafiki i zdjęć odpowiadających tematyce tekstu. Zobowiązany jest też do wykonania w razie potrzeby map, tabel w oparciu o dostarczone dane. 5)Wybór zdjęć i ilustracji musi być każdorazowo zaakceptowany przez Zamawiającego. 6)Biuletyn zostanie oznakowany zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej 2007/2008 -załącznikiem Narodowej Strategii Spójności. 7)Wszelkie projekty graficzne muszą być uzgodnione z Zamawiającym i zaakceptowane przez Zamawiającego. Ostateczna akceptacja projektu szaty graficznej oraz zatwierdzenie do druku poszczególnych wydań kwartalnika nastąpi w trybie pisemnym lub za pomocą poczty elektronicznej ze strony Zamawiającego. 8)Projekt biuletynów Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 5 dni od otrzymania materiałów 9)Wydruk nastąpi w terminie 10 dni od zatwierdzenia przez Zamawiającego projektów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.11.00 - Usługi korektorskie 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest należyte wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług o wartości nie mniejszej niż 30 .000 złotych brutto każda., odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie opracowanie projektu graficznego wraz z drukowaniem. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, wymaganych w § 8 SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: a) minimum 1 specjalistą ds. projektów graficznych, posiadającym kwalifikacje zawodowe w zakresie projektowania graficznego oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie grafiki komputerowej, b) minimum 1 specjalistą ds. projektów graficznych, posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie komputerowego składu; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, wymaganych w § 8 SIWZ - zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego
Departament Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń
ul. Emilii Plater 1, pok. 126, 10-562 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego Departament Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń ul. Emilii Plater 1, pok. 126, 10-562 Olsztyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa stanowisk dydaktycznych, modelu silnika oraz stanowisk demonstracyjnych - doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp"
- Dostawa wyposażenia warsztatu - doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp"
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Stacji Badawczej w Popielnie Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie"
- Usługi w zakresie promocji - gadżety promocyjne, roll-up, windery, ścianka reklamowa, banery, ryngrafy
- Świadczenie usługi hotelarsko-restauracyjnej
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - album i kalendarze - 2 części
- Realizacja usługi reklamowej polegająca na wydrukowaniu, ekspozycji, montażu i demontażu banneru wielkoformatowego ul. Majkowska 5 w Kaliszu
- Wydanie publikacji pn. "Przyroda województwa kujawsko-pomorskiego".
- Kompleksowe przygotowanie 3 (trzech) publikacji z badań naukowych wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego
- Usługi poligraficzne wraz z dostawą na potrzeby Muzeum - Zamek w Łańcucie Zamówienie z podziałem na 3 (trzy) części
- Dostawa materiałów konferencyjnych promocyjnych z logotypami dla 180 osób
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.