Ogłoszenie z dnia 2006-10-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawę wraz z montażem aparatu rtg - ramię C Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Monika Waligórska, Blok H pok. 104, Al. Kraśnicka 100, 20-718 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5374655, fax 081 5374624, e-mail: zamowienia@szpital.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę wraz z montażem aparatu rtg - ramię C. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, al. Kraśnicka 100. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wraz z montażem aparatu rtg - ramienia C 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa wraz z montażem aparatu rtg - ramienia C. Kod CPV 33111000-1 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; 4 tygodnie
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 7 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu uczestniczyć mogą Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: - podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie wymagał dołączenia dokumentów określonych w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykonawca potwierdza oświadczeniem, iż spełnia w/w warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) wykonawca potwierdza oświadczeniem, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy Prawo zamówień publicznych, B. Dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wytrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Informacja ta powinna potwierdzać dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 20% wartości składanej oferty. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87 poz. 605) 7. Dowód wpłaty wadium 8. Dokument potwierdzający przeprowadzenie odpowiedniej dla przedmiotu zamówienia procedury oceny zgodności z wymogami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych III. Oświadczenia dodatkowe: 1. Oświadczenie dotyczące terminu dostawy, instalacji wraz z montażem aparatu rtg - ramienia C potwierdzonej podpisanym protokołem odbioru przez obie strony Umowy. 2. Oświadczenie dotyczące płatności -" Płatność zostanie rozłożona na 30 równych rat. Pierwsza rata płatna do końca miesiąca następnego po oddaniu aparatu do użytku tj. podpisaniu protokołu zdawczo- odbiorczego. Rozłożenie płatności na raty nie wpłynie na zwiększenia wartości przedmiotu zamówienia". 3. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy. 2. Oświadczenie, iż Wykonawca podstawi zastępczy przedmiot umowy na czas jego naprawy, w przypadku czasu naprawy dłuższego niż trzy dni. 5. Oświadczenie, że Wykonawca dokona wymiany urządzenia na nowe jeżeli w okresie gwarancji serwis dokona trzech napraw tego samego elementu, a urządzenie nadal będzie wykazywało wadę 6. Dowód wpłaty wadium 7. Podać adres serwisu firmy, która będzie ten serwis dokonywała. 8. Charakterystyka aparatu ( aparatu rtg- ramienia C) w formie materiałów promocyjnych np. ulotki, foldery. Dokumenty te musza być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski i zawierać klauzule "za zgodność z oryginałem" podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu firmy 9. Oświadczenie, że Urządzenie posiada kompletną dokumentacje techniczną w tym instrukcję obsługi w języku polskim. Instrukcja ta zostanie dostarczona wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. 10. Prawidłowo wypełniony formularz oferty, załącznik 1. oraz załącznik nr 2. Brak jakiegokolwiek z w/w wymienionych dokumentów, oświadczeń, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie oraz przedstawienie dokumentów lub oświadczeń, które nie przestawiają stanu aktualnego lub rzeczywistego na dzień otwarcia ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy lub odrzucenie oferty
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. wymagania techniczne 20 3. warunki gwarancji, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.lublin.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.10.2006, godzina 11:00, Sala konferencyjna Zamawiającego - blok C, niski parter.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.09.2006.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywna dostawa nabiałowych produktów porcjowanych w ramach realizacji programu pilotażowego "Dobry posiłek w Szpitalu"
- Dostawa środków czystości
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczania parametrów krytycznych do analizatorów będących własnością Zamawiającego-2 zadania
- Dostawa licencji do posiadanych urządzeń FortiGate - 1101E
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 22 części.
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - album i kalendarze - 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.