Ogłoszenie z dnia 2020-03-23
Ogłoszenie nr 525693-N-2020 z dnia 2020-03-23 r.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej: Zakup, dostawa mebli wraz z montażem w obiekcie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, krajowy numer identyfikacyjny
81176307800000, ul.
Chrobrego
6
,
73-200
Choszczno, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
95 768 98 00, , e-mail
ilipska@choszczno.straz.gov.pl, , faks
95 768 98 18.
Adres strony internetowej (URL): www.choszczno.straz.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.choszczno.straz.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
jednostka budżetowa samorządu terytorialnego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty należy składać, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe- Dz.U. z 2018r. poz. 2188) osobiście lub przez posłańca
Adres:
ul. B.Chrobrego 6, 73-200 Choszczno
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa mebli wraz z montażem w obiekcie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie
Numer referencyjny:
PT.2370.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakup, dostawa mebli wraz z montażem w obiekcie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie. Dostarczenie wraz z montażem stołów konferencyjnych.Blat stołu prostokątny. Wymiary stołu: wysokość 75 cm, szerokość 95 cm; grubość 2,5 cm, długość 2,5 m w ilości sztuk 7. Wymiary stołu wysokość 75 cm, szerokość 95 cm, grubość, długość 1,5 m w ilości sztuk 3. Nóżka z profilu stalowego o wymiarach 60 x 60 x 1,5 w kolorze srebrnym. Rama pod blat stołu profil stalowy o wymiarach 50 x 30 x 1,5 w kolorze srebrnym.Całość lakierowana dwukrotnie: lakier proszkowy + lakier bezbarwny nadający połysk. Stelaż wyposażony w stopkę poziomującą w zakresie 15 mm. KRZESŁA KONFERENCYJNE - sztuk 70 Krzesło konferencyjno - kawiarniane na metalowej lakierowanej ramie alu (jasnoszara, matowa) z miękkim tapicerowanym siedziskiem i oparciem w kolorze ciemno-szary w tkaninie Sempre SM kolor SM03.Trwała tkanina z widocznym splotem włókien z wysoką odpornością na ścieralność wynoszącą do 160 tys .cykli Martindale. Posiadająca Atest Trudnozapalności EN1021 na papierosy i zapałkę. Nowoczesny stojak szatniowy jezdny. Wykonany z solidnego profila stalowego o dużej wytrzymałości na obciążenie. Stojak szatniowy musi posiadać kółka ułatwiające przesuwanie. Konstrukcja umożliwiająca rozkręcanie stojaka. Dane techniczne:długość całkowita stojaka: L = 170 cm, szerokość podstawy: S = 60 cm, długość podstawy: L = 120 cm, wysokość stojaka regulowana: od 140 do 180 cm, liczba wieszaczków do powieszania odzieży: 22 szt. = 44 uchwyty. Wykończenie: podstawa: farba proszkowa (kolor: stare srebro), górny element: chrom, wieszaczki: chrom. Łóżka o wymiarach 2m na 80cm, wysokość 40cm z materacem skrzynia wykonana z płyty meblowe w kolorze szarym, stelaż do łóżka drewniany przykręcony. Materac pięciostrefowy wymiary 2000/80 z lewej strony twardy z prawej miękki w kolorze białym wraz z poszewką pikowana, bawełniana z zamkiem błyskawicznym ściąganą w kolorze szary. Materac kieszeniowy - sprężynowy twardość H-3, H-4 (średnio twardy) z pokrowcem. Szafa ubraniowa o wymiarach: szerokość 200, głębokość 600, wysokość 2100 mm. Szafa wykonana w całości nie z nadstawką. Szafa wyposażona w szufladę jak na zdjęciu z zastosowaniem prowadnicy kulkowo-łożyskowej. Wymiary prowadnicy L-450 H40. Szafa ma posiadać osiem półek jak w rysunku poglądowym. Szafa ubraniowa dwuskrzydłowe. Szafa musi posiadać cokół o wysokości 80 mm. Kolorystyka szaf : 1. Jasny szary lub równoważny (korpus + półki + drzwi). Konstrukcja szaf wieńcowa z wieńcami nachodzącymi na drzwi.1.1. KORPUSY a/ Boki : płyta wiórowa trzywarstwowa o grubości 18 mm, pokryta obustronnie melaminą. Konstrukcja wieńcowa. Boki oklejone PVC 1 mm z czterech stron. b/ Plecy: wpuszczane w boki i wieńce, użytkowe (płyta biała hdf) o grubościach 3 mm melaminą.c/ Wieniec dolny i górny: płyta wiórowa trzywarstwowa o grubości 18 mm, pokryta obustronnie melaminą. Wieniec dolny wyposażony w 4 stopki zapewniające poziomowanie od wewnątrz szafy w zakresie 15 mm. Wieńce oklejone PVC 1mm z czterech stron. Korpusy sklejane fabrycznie w całość w prasach, na zautomatyzowanej linii do montażu i pakowania szaf. d/ Głębokość szaf 600mm + 10mm lub - 10mm: 1.2. FRONTY a/ Fronty wykonane z płyty wiórowej trzywarstwowej pokrytej obustronnie melaminą o grubości 18 mm. Fronty oklejone PVC 2 mm z czterech stron. b/ Do montażu drzwi zastosowano samodomykające zawiasy puszkowe firmy typu Blum pozwalające na szybki montaż drzwi bez użycia narzędzi (clip). Gwarantowana wytrzymałość zawiasów nie mniej niż - 80 tyś. Cykli.1.3. PÓŁKI a/ Półki mocowane do korpusu . c/ Półki wykonane są z płyty wiórowej trzywarstwowej występujące w dwóch grubościach w zależności od długości półki: 18 mm - pokryta obustronnie melaminą OH (327 mm). 1.4.OKUCIA a/ Szafy i ubraniowe wyposażone w zamek.b/ W szafach ubraniowych poprzecznie drążek ubraniowy.Uchwyty do szaf typ metalowe w kolorze Chrom - Mat. Klasyczny fotel wypoczynkowy o kubistycznej formie, w całości tapicerowany tkaniną obiciową, wsparty na metalowej płozie w kolorze metalik o wymiarach 130x6 mm biegnącej wzdłuż bocznej krawędzi fotela, chromowanej.Grubość blachy płozy 6mm. Siedzisko i oparcie typu Valencia (zmywalne) kolor czerwony VA5. Podłokietniki oraz oparcie fotela w formie brył sześciennych otaczają z trzech stron komfortowe siedzisko, wykonane ze stelaża z płaskimi sprężynami, pokrytego pianką PU.Stelaż fotela stanowi lite drewno pokryte sklejką oraz pianką PU o gęstościach 40 i 25 kg/m3, Klasa trudnopalności pianek potwierdzona świadectwem z badań zgodnych z normą PN EN 1021:1:2. Załączyć oświadczenie producenta o możliwości wykonania przedmiotowych krzeseł z pianek trudnopalnych wg wskazanej technologii, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 7 dni przed terminem składania ofert, Fotel tapicerowany tkaniną Softline lub równoważną: tapicerowany tkaniną skóropodobną typu Softline z atestem trudnopalności (PN-EN ISO 1021-1), o klasie ścieralności na poziomie 50 000 cykli (PN-EN ISO 5470-2).Producent posiada certyfikat ISO 9001:2008 oraz ISO 14001:2004+Cor 1:2009 w zakresie stosowania: projektowanie, produkcja, sprzedaż i serwis mebli biurowych oraz ich komponentów.Wszystkie wymienione oświadczenia, atesty i certyfikaty wraz z podaniem nazwy, symbolu oraz producenta oferowanych krzeseł, muszą być zawarte w ofercie. Meble do aneksu kuchennego, Szafki dolne o głębokości 58 mm- płyta korpusowa obustronnie laminowana o grubości 18 mm, oklejona pcv 0,8 mm .Szafki na regulowanych nóżkach 100 mm z cokołem o grubości 18 mm z płyty korpusowej, wyposażony w gumową uszczelkę. Wysokość szafek dolnych bez blatu i nóżek 720 mm.Zawiasy firmy Blum typu Clip-Top do których zamontowane są domykacze (ciche domknięcie drzwi).Blaty grubości 38 mm pokryte laminatem, odpornym na działanie występujących w kuchni substancji chemicznych oraz podwyższonej temperatury. Fronty wykonane z płyty laminowanej KRONOSPAN Półki w szafkach mocowane na bolcach z możliwością regulacji wykonane z płyty korpusowej. Uchwyty metalowe kolor aluminium o rozstawie 196-460 mm. Tylne ścianki płyta hdf.Szafki górne z półką regulowaną głębokości 300 mm -wykonane w tej samej technologii co szafki dolne. Korpus z płyty laminowanej, Fronty szafek górnych płyta laminowana Kronospan. Wyposażone w zawieszki regulowane. Szafki górne wysokość 600 mm. Posiadają przestrzeń wentylacyjną (między ścianą a szafką).Kolorystyka:Meble w całości do uzgodnienia z wzornika Kronospan. Blat i cokół kolorystyka do ustalenia z zamawiającym. Należy zakupić i dostarczyć do Komendy Powiatowej PSP w Choszcznie nową zmywarkę do zabudowy kuchennej. Wymiary (szer. x wys. x gł.) 44,6 x 81,5 x 55 cm. Panel sterowania zintegrowany (zakryty). Rodzaje programów zmywania automatyczny, ekonomiczny, (eco), intensywny, płukanie i wstrzymanie, program "godzinny", szybki. Temperatury zmywania 45,50,60,70, auto 45-70. Sterowanie elektroniczne, Wskaźnik braku soli, Wskaźnik braku nabłyszczacza. System mycia sztućców - koszyk na sztućce. Wykonanie dna zmywarki ze stali nierdzewnej. Klasa energetyczna A+++. Klasa efektywności suszenia A. Poziom hałasu (zmywanie) 44 dB. Zużycie wody w cyklu 9,9 litra. Zużycie energii w cyklu 9,9 litra. Klasa efektywności zmywania A. Zmywarka do zabudowy. Zabezpieczenie przed zalaniem -wąż dopływowy. Instrukcja obsługi w języku polskim. Gwarancja 24 miesiące. Zmywarka wraz z frontem w kolorze mebli. Lodówka do zabudowy podblatowa. Stan produktu nowy. Pojemność całkowita 128 l, szerokość produktu 59,8 cm, wysokość 82cm, głębokość produktu 54,5 cm. Lodówka jednodrzwiowa. 1 agregat, 1 termostat, zmiana kierunku otwierania drzwi. Sterowanie mechaniczne. Chłodziarka. Pojemność użytkowa chłodziarki 128 l. Dwie półki w chłodziarce. Wraz z frontem w kolorze mebli. PŁYTA INDUKCYJNA 230V - DWUPALNIKOWA .Płyta indukcyjna do zabudowy o szerokości 30 cm, 2 pola grzejne. Sterowanie dotykowe. Stół o wymiarach: długość 800 mm, szerokość 700 mm, grubość blatu 2 cm. Wysokość stołu wraz z blatem 700 mm. Wykonany z płyty laminowanej Kronospan - kolor do uzgodnienia z zamawiającym. Stół na czterech nogach, chromowanych przykręcanych.
II.5) Główny kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
39130000-2 |
39110000-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-06-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań szczegółowych w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań szczegółowych w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań szczegółowych w tym zakresie. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W zakresie wstępnego potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w niniejszym postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia zgodnie z art. 25 a ust. 1 ustawy pzp należy przedłożyć wypełnione i podpisane oświadczenia zgodnie ze wzorem załączników nr 4A i 4B do siwz 1.2. Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia zlecić podwykonawcom na zdolnościach, których polega, na potrzeby realizacji tej części, to należy wypełnić odrębne oświadczenia dla tych podwykonawców. 1.3. Oświadczenia wskazane w pkt 1.1- 1.2 muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 2. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wymagania nie zostały określone przez Zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wymagania nie zostały określone przez Zamawiającego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zaleca się także, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium wnoszone jest przez pełnomocnika/pośrednika oraz wskazać numer postępowania, na którą wnoszone jest zabezpieczenie. Wykonawca wnosi wadium w dowolnym czasie jednak nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach:1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać postanowienia gwarantujące wypłatę kwoty wadium, na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych
w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancje/poręczenia winny być bezwarunkowe i nieodwołalne oraz powinny zostać złożone wraz z ofertą lub w oddzielnym opakowaniu w miejscu wskazanym w Rozdziale VII do składania ofert z opisem analogicznym jak dla oferty z dopiskiem wadium. Dokument wadialny (gwarancja lub poręczenie) powinien być złożony w oryginale.Wymagany termin ważności poręczeń, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej - przez okres związania ofertą. Zamawiający nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez Zamawiającego w Rozdziale I pkt 1 siwz. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie Bank PKO SA II Oddział Choszczno 901 020 4867 0000 1602 0074 9499.Wadium winno wpłynąć na rachunek bankowy wskazany powyżej, nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty jedną ze wskazanych wyżej form zostanie wykluczony.
Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający, zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy;- zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Tak
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia i analizy zasadności jej wprowadzenia oraz wymagać będzie formy aneksu do umowy. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-07, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z CHOSZCZNA
więcej: przetargi w Choszcznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Centrum Medycznego Nadarzyn do nowego obiektu znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- Dostawa wyposażenia meblowego wraz z montażem i ustawieniem w wybranych pomieszczeniach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku
- Kompleksowa modernizacja i dostosowanie obiektów "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach
- Gniezno stawia na rozwój usług społecznych - wyposażenie Klubu Seniora przy ul. Sportowej w Gnieźnie
- Dostawa i montaż nowych mebli do sali wykładowej przy ul. Prawocheńskiego 15 Wydziału Geoinżynierii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.