eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeskoUsługa na przeglądy ,konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-09

Brzesko: Usługa na przeglądy ,konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego.
Numer ogłoszenia: 5256 - 2015; data zamieszczenia: 09.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, faks 14 6621155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-brzesko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa na przeglądy ,konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Aparaty do znieczulania Zadanie nr 2 Aparatura ultrasonograficzna Zadanie nr 3 Aparatura endoskopowa Zadanie nr 4 Aparatura endoskopowa Zadanie nr 5 Aparatura endoskopowa Zadanie nr 6 Urzadzenia do mycia endoskopów Zadanie nr 7 Wirówki laboratoryjne Zadanie nr 8 Urządzenia otolaryngologiczne Zadanie nr 9 Urządzenia otolaryngologiczne Zadanie nr 10 Spirometry Zadanie nr 11 Sprzęt medyczny-pozostały Zadanie nr 12 UPS Zadanie nr 13 Pipety.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość zamówienia mniejszą niż 207 000 Euro,Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie wskazanym w art. 22 ust.1 pkt 1 pzp. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp. W przypadku zadań nr 1,2,3,4,5,6 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał autoryzację producenta, bądź certyfikat ukończenia szkoleń pracowników Wykonawcy u producenta aparatury. Dokument/dokumenty muszą obejmować urządzenia zgodnie z wybranym zadaniem.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie (wzór dokumentu stanowi Załącznik nr: 3 do niniejszej specyfikacji).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie (wzór dokumentu stanowi Załącznik nr: 3 do niniejszej specyfikacji).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie (wzór dokumentu stanowi Załącznik nr: 3 do niniejszej specyfikacji).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie (wzór dokumentu stanowi Załącznik nr: 3 do niniejszej specyfikacji).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Cena stwaki roboczogodziny za naprawę uszkodzonego sprzetu - 15
  • 3 - Okres gwarancji po naprawie - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-brzesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Brzesku. 32-800 Brzesko ul.Kościuszki 68-Dział Zamówień Publicznych pokój 386.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2015 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Brzesku. 32-800 Brzesko ul.Kościuszki 68-Dział Zamówień Publicznych pokój 386.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparaty do znieczulania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określony w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Cena stawki roboczogodzinowej za naprawe uszkodzonego sprzętu - 15
    • 3. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aparatura ultrasonograficzna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Cena stawki roboczogodzinowej za napraw uszkodzonego sprzetu - 15
    • 3. Okres gwrancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparatura endoskopowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okreslone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Cena stawki roboczogodzinowej za napraw uszkodzonego sprzetu - 15
    • 3. okres gwarncji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aparatura endoskopowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okreslone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Cena stawki roboczogodzinowej za naprawe uszkodzonego sprzetu - 15
    • 3. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Aparatura endoskopowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określona w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Cena stawki roboczogodzinowej za naprwę sprzetu - 15
    • 3. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Urzadzenia do mycia endoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Cena stwki roboczogodzinowej za naprawe uszkodzonego sprzetu - 15
    • 3. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wirówki laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Cena stwki roboczogodzinowej za naprawe uszkodzonego sprzetu - 15
    • 3. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Urządzenia otolaryngologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okreslone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Cena stwki roboczogodzinowej za naprawe uszkodzonego sprzetu - 15
    • 3. Okres gwrancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Urządzenia otolaryngologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okreslone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Cena stawki roboczogodzinowe za naprwe uszkodzonego sprzetu - 15
    • 3. Okres gwarncji - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 Spirometry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Cena stwaki roboczogodzinowej za naprawe uszkodzonego sprzetu - 15
    • 3. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sprzęt medyczny-pozostały.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okreslone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Cena stwaki roboczogodzinowej za naprwe uszkodzonego sprzetu - 15
    • 3. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: UPS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okreslone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Cena stawki roboczogodzinowej za naprwe uszkodzonego sprzetu - 15
    • 3. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pipety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okreslone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Cena stawki roboczogodzinowej za naprawe uszkodzonego sprzetu - 15
    • 3. okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.