Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-09
Brzesko: Usługa na przeglądy ,konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego.
Numer ogłoszenia: 5256 - 2015; data zamieszczenia: 09.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, faks 14 6621155.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-brzesko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa na przeglądy ,konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Aparaty do znieczulania Zadanie nr 2 Aparatura ultrasonograficzna Zadanie nr 3 Aparatura endoskopowa Zadanie nr 4 Aparatura endoskopowa Zadanie nr 5 Aparatura endoskopowa Zadanie nr 6 Urzadzenia do mycia endoskopów Zadanie nr 7 Wirówki laboratoryjne Zadanie nr 8 Urządzenia otolaryngologiczne Zadanie nr 9 Urządzenia otolaryngologiczne Zadanie nr 10 Spirometry Zadanie nr 11 Sprzęt medyczny-pozostały Zadanie nr 12 UPS Zadanie nr 13 Pipety.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość zamówienia mniejszą niż 207 000 Euro,Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie wskazanym w art. 22 ust.1 pkt 1 pzp. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp. W przypadku zadań nr 1,2,3,4,5,6 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał autoryzację producenta, bądź certyfikat ukończenia szkoleń pracowników Wykonawcy u producenta aparatury. Dokument/dokumenty muszą obejmować urządzenia zgodnie z wybranym zadaniem.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie (wzór dokumentu stanowi Załącznik nr: 3 do niniejszej specyfikacji).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie (wzór dokumentu stanowi Załącznik nr: 3 do niniejszej specyfikacji).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie (wzór dokumentu stanowi Załącznik nr: 3 do niniejszej specyfikacji).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie (wzór dokumentu stanowi Załącznik nr: 3 do niniejszej specyfikacji).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Cena stwaki roboczogodziny za naprawę uszkodzonego sprzetu - 15
- 3 - Okres gwarancji po naprawie - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-brzesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Brzesku.
32-800 Brzesko ul.Kościuszki 68-Dział Zamówień Publicznych pokój 386.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2015 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Brzesku. 32-800 Brzesko ul.Kościuszki 68-Dział Zamówień Publicznych pokój 386.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparaty do znieczulania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określony w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena stawki roboczogodzinowej za naprawe uszkodzonego sprzętu - 15
- 3. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aparatura ultrasonograficzna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena stawki roboczogodzinowej za napraw uszkodzonego sprzetu - 15
- 3. Okres gwrancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparatura endoskopowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okreslone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena stawki roboczogodzinowej za napraw uszkodzonego sprzetu - 15
- 3. okres gwarncji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aparatura endoskopowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okreslone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena stawki roboczogodzinowej za naprawe uszkodzonego sprzetu - 15
- 3. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Aparatura endoskopowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określona w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena stawki roboczogodzinowej za naprwę sprzetu - 15
- 3. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Urzadzenia do mycia endoskopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena stwki roboczogodzinowej za naprawe uszkodzonego sprzetu - 15
- 3. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wirówki laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena stwki roboczogodzinowej za naprawe uszkodzonego sprzetu - 15
- 3. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Urządzenia otolaryngologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okreslone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena stwki roboczogodzinowej za naprawe uszkodzonego sprzetu - 15
- 3. Okres gwrancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Urządzenia otolaryngologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okreslone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena stawki roboczogodzinowe za naprwe uszkodzonego sprzetu - 15
- 3. Okres gwarncji - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 Spirometry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena stwaki roboczogodzinowej za naprawe uszkodzonego sprzetu - 15
- 3. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sprzęt medyczny-pozostały.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okreslone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena stwaki roboczogodzinowej za naprwe uszkodzonego sprzetu - 15
- 3. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: UPS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okreslone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena stawki roboczogodzinowej za naprwe uszkodzonego sprzetu - 15
- 3. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pipety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okreslone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena stawki roboczogodzinowej za naprawe uszkodzonego sprzetu - 15
- 3. okres gwarancji - 5
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Dostawa urządzeń komputerowych i drukarek
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie mechatroniki przy Zespole Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku
- "Remonty dróg powiatowych mieszanką mineralno-asfaltową."
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeglądów technicznych aparatury medycznej - postępowanie uzupełniające
- Wykonanie przeglądu sprzętu medycznego dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o."
- Wykonywanie przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego.
- PRZEGLĄDY APARATURY MEDYCZNEJ
- Przeglądy aparatów RTG (Mobilett Mira Max, Multix Fusion Max) oraz przeglądy i naprawy aparatu TK (Somatom Definition AS) przeglądy, naprawy, części
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.