Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2006-10-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania Publikacja nieobowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Targówek m. st. Warszawy, do kontaktów: Jacek Krasoń - sprawy proceduralne Łukasz Kądzielski - sprawy merytoryczne, ul. Stojanowska 12/14, 03-558 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6797667, fax 022 6797667, e-mail: Jack_K_n@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 03-558 Warszawa ul. Stojanowska 12/14. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 16 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, serwer z oprogramowaniem + UPS, 7 drukarek. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz usług (minimum 2) o podobnym charakterze, zrealizowanych przez oferenta w okresie ostatnich dwóch lat, w wysokosci conajmniej 80000 zł brutto, każda. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.26.30.00 - Serwery plików Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.30.00 - Serwery plików 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 88000 zł brutto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości:1500 złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 pkt. 1- 4, ustawy z dnia 29.01.2004 .Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177) Doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem w ostatnich dwóch latach zamówień o podobnym charakterze (jak w zał. nr 5). Posiadają aktualne, wymagane prawem dla tego rodzaju usług, koncesje i pozwolenia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie kompletności dostarczonych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie. W przypadku nieczytelności kopii lub wątpliwości co do ich prawdziwości Zamawiający może żądać okazania przez Oferenta oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, pod rygorem odrzucenia oferty. 1. Oferta (wypełniony formularz), 2. Aktualny wpis /odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające do-puszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem , wydany nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert - zał. nr 1 do oferty, 3. Oświadczenie wynikające z postanowień art. 22 ust ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych. - zał. nr 2 do oferty, 4. Oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat i składek na obowiązkowe ubezpieczenia społeczne - na żądanie Zamawiającego Oferent przedstawi (aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek ubezpieczenia lub że uzyskał zgodę na zwolnienie / odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (dot. dokumentu aktualnego) wydany nie wcześniej niż na 6 tygodni przed terminem składania ofert) - zał. nr 3 do oferty, 5. Upoważnienie do reprezentowania oferenta w części jawnej posiedzenia komisji przetargowej, do badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji, do wyjaśniania technicznych aspektów złożonej oferty - zał. nr 4 do oferty, 6. Akceptowana podpisem oferenta Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami w nim wymienionymi- zał. nr 5 do oferty, 7 Oświadczenie - wykaz usług (minimum 2) o podobnym charakterze, zrealizowanych przez oferenta w okresie ostatnich dwóch lat w wysokosci conajmniej 80000 zł brutto, każda- zał. nr 6 do oferty, 8. Akceptowany podpisem oferenta Wzór umowy na wykonanie zamówienia - zał. nr 7 do oferty, 9. Dowód wniesienia wadium - zał. nr. 8 do oferty, 10. Ofertę i wszystkie załączniki muszą podpisać osoby uprawnione do reprezentowania oferenta. W przypadku gdy dokumenty przetargowe podpisują inne osoby niż ujawnione w rejestrach lub ewidencji do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione z zaznaczeniem zakresu udzielonego pełnomocnictwa.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatność w kasie DBFO. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.10.2006, godzina 09:30, 03-558 Warszawa ul. Stojanowska 12/14 p.22.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.10.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny samorząd - zakup i montaż sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Żarach"
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA REALIZOWANEGO W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNA GMINA SZCZAWNO-ZDRÓJ"
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego i panoramicznych monitorów komputerowych z podziałem na części
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Wybór dostawcy sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Zakup komputerowych materiałów eksploatacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.