Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-09
Siemiątkowo: Przebudowa drogi gminnej Złe Borki - Karolinowo
- etap drugi od km 0 + 990,00 do km 2 + 000,00 oraz
- etap trzeci od km 2 + 000,00 do km 2 + 930,00
Numer ogłoszenia: 52584 - 2016; data zamieszczenia: 09.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Siemiątkowo , ul. Władysława Reymonta 3A, 09-135 Siemiątkowo, woj. mazowieckie, tel. 23 6796176, faks 23 6796176.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugsiemiatkowo.nv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Złe Borki - Karolinowo - etap drugi od km 0 + 990,00 do km 2 + 000,00 oraz - etap trzeci od km 2 + 000,00 do km 2 + 930,00.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:Przebudowa drogi gminnej Złe Borki - Karolinowo od km 0 + 990 do km 2 + 000,00 (etap drugi), które obejmuje: wykonanie robót pomiarowych oraz wytyczenie trasy przebudowywanej drogi długości 1010 metrów, zgodnie z projektem budowlanym, mechaniczne rozebranie (wyburzenie) dwóch istniejących ścianek czołowych żelbetonowych przepustu rurowego, zgodnie z projektem budowlanym, wykonanie dwóch nowych ścianek czołowych żelbetonowych przepustu rurowego średnicy 2x100 cm wylanych na mokro, zgodnie z projektem budowlanym, montaż dwóch bariero poręczy kotwionych do ścianek czołowych przepustu, zgodnie z projektem budowlanym, mechaniczne oczyszczenie (odmulenie) koryta rzeki koparką podsiębierną , zgodnie z projektem budowlanym, umocnienie dna rzeki materacami gabinowymi na geowłókninie i warstwie pospółki grubości 10 cm o powierzchni 85 m2 , zgodnie z projektem budowlanym, umocnienie skarp rzeki materacami gabinowymi grubości 23 cm na geowłókninie i warstwie pospółki grubości 10 cm o powierzchni 68 m2 , zgodnie z projektem drogi, wykonanie palisady z kołków faszynowych o średnicy 10-12 cm wbijanych na głębokość 1,2 m w grunt na zabezpieczeniu skarp, zgodnie z projektem budowlanym, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej równiarką oraz walcem wibracyjnym lub ogumionym o powierzchni 6060 m2 , zgodnie z projektem drogi, wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni żwirowej kruszywem naturalnym ( mieszanka piasku, pospółki i żwiru) o uziarnieniu 0/31/5 mm przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm o długości 1010 metrów i szerokości 6 metrów o powierzchni 6060 m2, zgodnie z projektem przebudowywanej drogi, wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16W50/70 o grubości warstwy 4 cm po zagęszczeniu, szerokości 3,62 m i długości 1010 m o łącznej powierzchni 3656,20 m2 , zgodnie z projektem budowlanym drogi, skropienie nawierzchni drogi emulsją asfaltową w ilości 0,15 - 0,20kg/m2 przed ułożeniem warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego o łącznej powierzchni 3656,20 m2, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 przy grubości warstwy 4 cm po zagęszczeniu, szerokości 3,5 m i długości 1010 m o łącznej powierzchni 3535,00 m2 , zgodnie z projektem budowlanym drogi, mechaniczne uzupełnienie obustronnych poboczy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie przy grubości warstwy 8 cm po zagęszczeniu, szerokości 1,25 m i długości 1010 m o łącznej powierzchni 2525,00, zgodnie z projektem budowlanym drogi. Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa drogi gminnej Złe Borki - Karolinowo od km 2+000,00 do km 2 + 930,00 ( etap trzeci), które obejmuje: wykonanie robót pomiarowych oraz wytyczenie trasy przebudowywanej drogi o długości 930 m, zgodnie z projektem budowlanym, mechaniczne wykonanie robót ziemnych koparką podsiębierną ze złożeniem urobku obok wykopu. Roboty związane z wykopem pod przepust rurowy, zgodnie z projektem budowlanym, wykonanie ławy żwirowej pod przepust rurowy w gotowym wykopie przy grubości 30 cm po zagęszczeniu, zgodnie z projektem budowlanym, wykonanie części przelotowej przepustu rurowego o średnicy 60 cm pod koroną drogi w gotowym wykopie z zastosowaniem pospółki , zgodnie z projektem budowlanym, wykonanie dwóch ścianek czołowych przepustu rurowego o średnicy 60 cm z betonu, zgodnie z projektem budowlanym, zasypanie wykupu po przepuście gruntem niewysadzinowym wraz z zakupem i dowozem gruntu na miejsce z zagęszczeniem warstwami, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej równiarką oraz walcem wibracyjnym lub ogumionym o powierzchni 5580,00 m2 , zgodnie z projektem drogi, wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni żwirowej kruszywem naturalnym ( mieszanka piasku, pospółki i żwiru) o uziarnieniu 0/31/5 mm przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm o długości 930 metrów i szerokości 6 metrów o powierzchni 5580,00 m2, zgodnie z projektem przebudowywanej drogi, wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 1W50/70 o grubości warstwy 4 cm po zagęszczeniu, szerokości 3,62 m, długości 930 m o łącznej powierzchni 3366,60 m2 , zgodnie z projektem budowlanym drogi, skropienie nawierzchni drogi emulsją asfaltową w ilości 0,15 - 0,20kg/m2 przed ułożeniem warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego o łącznej powierzchni 3366,60 m2, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 przy grubości warstwy 4 cm po zagęszczeniu, szerokości 3,50 m , długości 930 m o łącznej powierzchni 3255,00 m2 , zgodnie z projektem budowlanym drogi, mechaniczne uzupełnienie obustronnych poboczy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie przy grubości warstwy po zagęszczeniu 8 cm , szerokości 1,25 m o łącznej powierzchni 2325,00 m2 , zgodnie z projektem drogi ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: tak - 15 000 złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych oraz SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych oraz SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych oraz SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych oraz SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych oraz SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych orza SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych oraz zgodnie ze SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugsiemiatkowo.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Siemiątkowo (pokój nr 10),09-135 Siemiątkowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siemiątkowo ( sekretariat Urzędu p. nr 2), 09-135 Siemiątkowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
- Wykonanie remontu odświeżającego w budynku biurowym Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej nr 311 - nr postępowania PWK.ZP.2710.01.2025.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.