eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa odczynników do Pracowni Mikrobiologicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-18

Poznań: Dostawa odczynników do Pracowni Mikrobiologicznej
Numer ogłoszenia: 525894 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.am.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do Pracowni Mikrobiologicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do Pracowni Mikrobiologicznej w podziale na dziewięć części: 1.1.. Część nr 1 - testy lateksowe i flokulacyjne 1.2. Część nr 2 - krążki z antybiotykami pasujące do dyspenserów firmy Oxoid; 1.3. Część nr 3 - odczynniki do wykrywania mechanizmów oporności; 1.4. Część nr 4 - odczynniki do aparatu Bact/Alert; 1.5. Część nr 5 - odczynniki do analizatora VITEK 2 Compact; 1.6. Część nr 6 - odczynniki do analizatora ATB Expression; 1.7. Część nr 7 - podłoża do hodowli drobnoustrojów; 1.8. część nr 8 - krążki diagnostyczne 1.9. Część nr 9 - ezy plastikowe kalibrowane Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji. 2. Wymogi Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: a) realizacja dostaw w nieprzekraczalnym terminie 7 dni, od dnia złożenia zamówienia pisemnie, przy pomocy faksu lub e-mail b) realizacja dostaw na CITO zgodnie z zadeklarowanym przez Wykonawcę terminem, c) termin ważności oferowanych wyrobów: - nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy - w odniesieniu do części nr 1, 2, 3, 4 poz. 3, części nr 5, części nr 6, części nr 7 poz. 3 -5; - nie krótszy niż 12 miesięcy - w odniesieniu do części nr 4 poz. 1 -2, części nr 8, części nr 9; - nie krótszy niż 2 miesiące - w odniesieniu do części nr 7 poz. 1 - 2 d) data ważności i numer serii wyrobu na opakowaniu jednostkowym e) dostawa wyrobów identycznych z zaproponowanymi w ofercie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą w szczególności: 1. oświadczenia wykonawcy o dopuszczeniu do obrotu i używania oferowanych odczynników/wyrobów oraz o ich oznakowaniu znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2010, Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) - według załącznika nr 7 do SIWZ - w odniesieniu do wszystkich części zamówienia; Na każde żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia wezwania, zostaną przedstawione odpowiednie dokumenty na potwierdzenie tego faktu. 2. oświadczenia, iż wraz z pierwszą dostawą odczynników zostaną dostarczone karty charakterystyki produktu zawierającego substancje niebezpieczne dla odczynników, które w swoim składzie zawierają substancje niebezpieczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28.09.2005 roku w sprawie wykazu substancji niebezpiecznych wraz z ich klasyfikacją i oznakowaniem (Dz. U. 2005, 201, 1674) oraz dokument potwierdzający brak substancji niebezpiecznych dla odczynników, które takich substancji nie zawierają zgodnie z Dyrektywą o Preparatach Niebezpiecznych nr 199/45/EC (dopuszczalny nośnik elektroniczny) - w odniesieniu do części nr 1 - 8; 3. oświadczenie, iż do każdej dostawy odczynników dołączony zostanie certyfikat kontroli jakości produktu końcowego - w odniesieniu do części nr 1 - 8 4. oświadczenia wykonawcy, iż oferowane wyroby posiadają Certyfikat ISO 13485 - w odniesieniu do wszystkich części zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ofertę stanowi wypełniony formularz Oferta, załącznik nr 2 do specyfikacji oraz niżej wymienione dokumenty: a) opis przedmiotu zamówienia - formularz specyfikacji cenowej - załącznik nr 1 do SIWZ Wraz z ofertą należy złożyć: a) Oświadczenia i dokumenty o których mowa w rozdziale III i VI specyfikacji, b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Z uwzględnieniem zapisu art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów; a) aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami z tym , że cena brutto może ulec zmianie tylko w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostaje bez zmian, b) aneks cenowy dopuszczający dwie zmiany ceny w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów opublikowany w Biuletynie Statystycznym GUS - wskaźnik Cen Towarów i Usług Konsumpcyjnych, tabela 41, z zastrzeżeniem, że pierwsza waloryzacja może nastąpić po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy, druga po upływie 24 miesięcy - w odniesieniu do części nr 9. c) aneks dopuszczający zmianę oznaczenia przedmiotu umowy w zakresie nazwy wyrobu przy zachowaniu jego parametrów, nie zmieniający ceny jednostkowej i wartości umowy, d) aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, e) aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, a które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem, z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego przy ul. polnej 33, w pokoju nr 105 - Dział Zamówień Publicznych mieszczącym się w Budynku Technicznym Szpitala, wejście E1 lub drogą pocztową.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2014 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Polnej 33, w pokoju 317 - Kancelaria Ogólna mieszcząca się w budynku Wielofunkcyjnym Szpitala, wejście D1 lub droga pocztową.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Testy lateksowe i flokulacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy lateksowe i flokulacyjne. Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Krążki z antybiotykami pasujące do dyspenserów firmy Oxoid.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krążki z antybiotykami pasujące do dyspenserów firmy Oxoid. Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki do wykrywania mechanizmów oporności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do wykrywania mechanizmów oporności. Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odczynniki do aparatu Bact/Alert.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do aparatu Bact/Alert. Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odczynniki do analizatora VITEK 2 Compact.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora VITEK 2 Compact. szczegółowy zakres i wielkość zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odczynniki do analizatora ATB Expresion.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora ATB Expresion. Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Podłoża do hodowli drobnoustrojów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża do hodowli drobnoustrojów. Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia zastał określony w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Krążki diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krążki diagnostyczne Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Ezy plastikowe kalibrowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ezy plastikowe kalibrowane. Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.