Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-18
Poznań: Dostawa odczynników do Pracowni Mikrobiologicznej
Numer ogłoszenia: 525894 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.am.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do Pracowni Mikrobiologicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do Pracowni Mikrobiologicznej w podziale na dziewięć części: 1.1.. Część nr 1 - testy lateksowe i flokulacyjne 1.2. Część nr 2 - krążki z antybiotykami pasujące do dyspenserów firmy Oxoid; 1.3. Część nr 3 - odczynniki do wykrywania mechanizmów oporności; 1.4. Część nr 4 - odczynniki do aparatu Bact/Alert; 1.5. Część nr 5 - odczynniki do analizatora VITEK 2 Compact; 1.6. Część nr 6 - odczynniki do analizatora ATB Expression; 1.7. Część nr 7 - podłoża do hodowli drobnoustrojów; 1.8. część nr 8 - krążki diagnostyczne 1.9. Część nr 9 - ezy plastikowe kalibrowane Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji. 2. Wymogi Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: a) realizacja dostaw w nieprzekraczalnym terminie 7 dni, od dnia złożenia zamówienia pisemnie, przy pomocy faksu lub e-mail b) realizacja dostaw na CITO zgodnie z zadeklarowanym przez Wykonawcę terminem, c) termin ważności oferowanych wyrobów: - nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy - w odniesieniu do części nr 1, 2, 3, 4 poz. 3, części nr 5, części nr 6, części nr 7 poz. 3 -5; - nie krótszy niż 12 miesięcy - w odniesieniu do części nr 4 poz. 1 -2, części nr 8, części nr 9; - nie krótszy niż 2 miesiące - w odniesieniu do części nr 7 poz. 1 - 2 d) data ważności i numer serii wyrobu na opakowaniu jednostkowym e) dostawa wyrobów identycznych z zaproponowanymi w ofercie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą w szczególności: 1. oświadczenia wykonawcy o dopuszczeniu do obrotu i używania oferowanych odczynników/wyrobów oraz o ich oznakowaniu znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2010, Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) - według załącznika nr 7 do SIWZ - w odniesieniu do wszystkich części zamówienia; Na każde żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia wezwania, zostaną przedstawione odpowiednie dokumenty na potwierdzenie tego faktu. 2. oświadczenia, iż wraz z pierwszą dostawą odczynników zostaną dostarczone karty charakterystyki produktu zawierającego substancje niebezpieczne dla odczynników, które w swoim składzie zawierają substancje niebezpieczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28.09.2005 roku w sprawie wykazu substancji niebezpiecznych wraz z ich klasyfikacją i oznakowaniem (Dz. U. 2005, 201, 1674) oraz dokument potwierdzający brak substancji niebezpiecznych dla odczynników, które takich substancji nie zawierają zgodnie z Dyrektywą o Preparatach Niebezpiecznych nr 199/45/EC (dopuszczalny nośnik elektroniczny) - w odniesieniu do części nr 1 - 8; 3. oświadczenie, iż do każdej dostawy odczynników dołączony zostanie certyfikat kontroli jakości produktu końcowego - w odniesieniu do części nr 1 - 8 4. oświadczenia wykonawcy, iż oferowane wyroby posiadają Certyfikat ISO 13485 - w odniesieniu do wszystkich części zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ofertę stanowi wypełniony formularz Oferta, załącznik nr 2 do specyfikacji oraz niżej wymienione dokumenty: a) opis przedmiotu zamówienia - formularz specyfikacji cenowej - załącznik nr 1 do SIWZ Wraz z ofertą należy złożyć: a) Oświadczenia i dokumenty o których mowa w rozdziale III i VI specyfikacji, b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Z uwzględnieniem zapisu art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów; a) aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami z tym , że cena brutto może ulec zmianie tylko w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostaje bez zmian, b) aneks cenowy dopuszczający dwie zmiany ceny w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów opublikowany w Biuletynie Statystycznym GUS - wskaźnik Cen Towarów i Usług Konsumpcyjnych, tabela 41, z zastrzeżeniem, że pierwsza waloryzacja może nastąpić po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy, druga po upływie 24 miesięcy - w odniesieniu do części nr 9. c) aneks dopuszczający zmianę oznaczenia przedmiotu umowy w zakresie nazwy wyrobu przy zachowaniu jego parametrów, nie zmieniający ceny jednostkowej i wartości umowy, d) aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, e) aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, a które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem, z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego przy ul. polnej 33, w pokoju nr 105 - Dział Zamówień Publicznych mieszczącym się w Budynku Technicznym Szpitala, wejście E1 lub drogą pocztową.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2014 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Polnej 33, w pokoju 317 - Kancelaria Ogólna mieszcząca się w budynku Wielofunkcyjnym Szpitala, wejście D1 lub droga pocztową.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Testy lateksowe i flokulacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy lateksowe i flokulacyjne. Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Krążki z antybiotykami pasujące do dyspenserów firmy Oxoid.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krążki z antybiotykami pasujące do dyspenserów firmy Oxoid. Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki do wykrywania mechanizmów oporności.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do wykrywania mechanizmów oporności. Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odczynniki do aparatu Bact/Alert.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do aparatu Bact/Alert. Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odczynniki do analizatora VITEK 2 Compact.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora VITEK 2 Compact. szczegółowy zakres i wielkość zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odczynniki do analizatora ATB Expresion.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora ATB Expresion. Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Podłoża do hodowli drobnoustrojów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża do hodowli drobnoustrojów. Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia zastał określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Krążki diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krążki diagnostyczne Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Ezy plastikowe kalibrowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ezy plastikowe kalibrowane. Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
- SZP.281.93.2024 - Dostawa odczynników chemicznych dla Instytutu "CZMP"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą 2 aparatów do diagnostyki Mycobacterium Tuberculosis complex
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.