eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojnicePRACE ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM ULIC I DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO W SEZONIE 2006/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-10

POZYCJA 52589

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Chojnice: PRACE ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM ULIC I DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO W SEZONIE 2006/2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg Chojnice z siedzibą w Pawłówku, do kontaktów: Drobiński, ul. Bydgoska 14 lok. 9, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3974166, fax 052 3971697, e-mail: pzdchojnice@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pzd.chojnice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRACE ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM ULIC I DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO W SEZONIE 2006/2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 90. Główne miejsce świadczenia usług: ULICE I DROGI POWIATOWE NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.ODŚNIEŻANIE I LIKWIDACJA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ - MIASTO CHOJNICE (ZADANIE NR 1) 2.ODŚNIEŻANIE I LIKWIDACJA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ - GMINY BRUSY,CZERSK,CHOJNICE,KONARZYNY(ZADANIE NR 2-15) 3.WYKONANIE MIESZNKI PIASKU Z SOLĄ WRAZ Z ZAŁADUNKIEM - GMINY CHOJNICE,KONARZYNY(ZADANIE NR 16) 4.DOSTAWA PIASKU WRAZ Z TRANSPORTEM - GMINY BRUSY,CZERSK(ZADANIE NR 17) 5.DOSTAWA SOLI WRAZ Z TRANSPORTEM - GMINY BRUSY,CZERSK(ZADNIE NR 18) 6.ZAŁADUNEK MIESZANKI- GMINY BRUSY,CZERSK(ZADANIE NR 19). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferenci spełniający art. 22 i 24 ustawy pzp (Dz.U. nr 19 poz. 177 z 2004 z późn.zmianami) oraz warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.ODŚNIEŻANIE I LIKWIDACJA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ - MIASTO CHOJNICE (ZADANIE NR 1) 2.ODŚNIEŻANIE I LIKWIDACJA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ - GMINY BRUSY,CZERSK,CHOJNICE,KONARZYNY(ZADANIA NR 2-15) 3.WYKONANIE MIESZNKI PIASKU Z SOLĄ WRAZ Z ZAŁADUNKIEM - GMINY CHOJNICE,KONARZYNY(ZADANIE NR 16) 4.DOSTAWA PIASKU WRAZ Z TRANSPORTEM - GMINY BRUSY,CZERSK(ZADANIE NR 17) 5.DOSTAWA SOLI WRAZ Z TRANSPORTEM - GMINY BRUSY,CZERSK(ZADNIE NR 18) 6.ZAŁADUNEK MIESZANKI- GMINY BRUSY,CZERSK(ZADANIE NR 19). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 09.11.2006; lub data zakończenia: 30.04.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia przed upływem terminy składania ofert wadium w wysokości - łącznie na wszystkie zadania - 2.550,00 zł na zasadach określonych w art. 45 i 46 ustawy pzp Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto wskazane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykonawcy spełniający warunki szczególowe określone w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca winien przedłozyć dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ. Ocena ofert oparta będzie na ocenie spełnia/ nie spełnia wszystkich warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Formularz oferty 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Informację o doświadczeniu (wykonanych zamówieniach) Wykonawcy z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych robót. 8. Wykaz posiadanych przez Wykonawcę lub pozostających w jego dyspozycji (na podstawie umowy dzierżawy, umowy najmu, umowy sprzedaży lub w inny sposób) w pełni sprawnych jednostkach sprzętu wymaganych przez Zamawiającego. 9. Wykaz Podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie. Informacja ta musi zawierać dane na temat doświadczenia tych podmiotów, a także zakresu czynności, które mają im zostać powierzone. 10.Koncesję, zezwolenie lub licencję, tylko w przypadku, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 11.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 12.Wypełniony kosztorys ofertowy 13.Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.chojnice.pl. Opłata: 122 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności: opłata (100 PLN +VAT 22%) będzie pobierana w przypadku gdy wykonawca zażyczy sobie wydruku bądź kserokopii SIWZ. W przypadku wysyłki dokumentacji przetargowej koszty (wg stawek poczty) wysyłki ponosi wykonawca. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.11.2006, godzina 09:15, Powiatowy Zarząd Dróg w Chojnicach ul.Bydgoska 14 w Pawłówku- dział techniczny.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 - teren obejmujący miasto Chojnice. 1) Krótki opis: Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania ulic Nośnik z solarką P.-1 i pługiem jednostronnym szt. 1 Nośnik z solarką NIDO i pługiem jednostronnym szt. 1 Nośniki (8-10 Mg) z pługami jedno lub dwustronnymi szt. 4. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Nośnik z solarką P.-1 i pługiem jednostronnym praca 450,00 km Nośnik z solarką NIDO i pługiem jednostronnym praca 450,00 km dyżur 400 godz Nośniki (8-10 Mg) z pługami jedno lub dwustronnymi 100,00 km. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 09.11.2006; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk. 1) Krótki opis: Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych Nośnik (6-10Mg) z solarką P.-1 i pługiem jednostronnym szt. 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.22, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Nośnik (6-10Mg) z solarką P.-1 i pługiem jednostronnym praca 350,00 godz dyżur 100 godz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 09.11.2006; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk. 1) Krótki opis: Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Nośnik (6-10Mg) z solarką P.-1 i pługiem jednostronnym szt. 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Nośnik (6-10Mg) z solarką P.-1 i pługiem jednostronnym praca 300 godz. dyżur 100 godz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 09.11.2006; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk. 1) Krótki opis: Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Nośnik (6-10Mg) z solarką P.-1 i pługiem jednostronnym szt. 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Nośnik (6-10Mg) z solarką P.-1 i pługiem jednostronnym praca 300 godz, dyżur 50 godz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 09.11.2006; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk. 1) Krótki opis: Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Nośnik ( min. 16 Mg) z pługiem dwustronnym POD-5 szt. 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Nośnik ( min. 16 Mg) z pługiem dwustronnym POD-5 praca 30 godz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 09.11.2006; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk. 1) Krótki opis: Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Nośnik min. 120 KM z pługiem szt. 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Nośnik min. 120 KM z pługiem praca 50 godz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 09.11.2006; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Zadanie nr 7 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk. 1) Krótki opis: Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Równiarka o mocy 88kW (120 KM) szt. 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Równiarka o mocy 88kW praca 80 godz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 09.11.2006; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Zadanie nr 8 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk. 1) Krótki opis: Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Spycharka DT-75 szt. 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Spycharka DT-75 praca 50 godz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 09.11.2006; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Zadanie nr 9 - teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny. 1) Krótki opis: Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych: Nośnik (6-10Mg) z piaskarką P.-1 i pługiem jednostronnym szt. 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Nośnik (6-10Mg) z piaskarką P.-1 i pługiem jednostronnym praca 800 godz, dyżur 100 godz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 09.11.2006; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Zadanie nr 10 - teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny. 1) Krótki opis: Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych: Nośnik (6-10Mg) z piaskarką P.-1 i pługiem jednostronnym szt. 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Nośnik (6-10Mg) z piaskarką P.-1 i pługiem jednostronnym praca - praca 800 godz. dyżur 100 godz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 09.11.2006; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Zadanie nr 11 - teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny. 1) Krótki opis: Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych: Nośnik (8-10Mg) z pługiem dwustronnym POD-5 szt. 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Nośnik (8-10Mg) z pługiem dwustronnym POD-5 - praca 50 godz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 09.11.2006; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Zadanie nr 12 - teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny. 1) Krótki opis: Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych: Nośnik (8-10Mg) z pługiem dwustronnym POD-5 szt. 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Nośnik (8-10Mg) z pługiem dwustronnym POD-5 praca 50 godz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 09.11.2006; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Zadanie nr 13 - teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny. 1) Krótki opis: Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych: Nośnik ( min. 16 Mg) z pługiem dwustronnym POD-5 szt. 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.00.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Nośnik ( min. 16 Mg) z pługiem dwustronnym POD-5 praca 50 godz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 09.11.2006; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: Zadanie nr 14 - teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny. 1) Krótki opis: Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych: Równiarka o mocy 88kW (120 KM) szt. 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Równiarka o mocy 88kW (120 KM) praca 100 godz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 09.11.2006; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: Zadanie nr 15 - teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny. 1) Krótki opis: Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Spycharka DT-75 szt. 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Spycharka DT-75 praca 50 godz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 09.11.2006; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 16 Nazwa: Zadanie nr 16 - Wykonanie mieszanki piasku z solą wraz z załadunkiem. 1) Krótki opis: Wykonanie mieszanki piasku z solą ( 10% soli) wraz z załadunkiem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Wykonanie 1.500,00 Mg mieszanki. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 09.11.2006; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 17 Nazwa: Zadanie nr 17 - Dostawa piasku wraz z transportem. 1) Krótki opis: Dostawa piasku wraz z transportem do m. Czersk ul. Pocztowa 5. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa piasku wraz z transportem do m. Czersk ul. Pocztowa 5 w ilości 2.000,00 Mg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 09.11.2006; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 18 Nazwa: Zadanie nr 18 - Dostawa soli wraz z transportem. 1) Krótki opis: Dostawa soli wraz z transportem do m. Czersk ul. Pocztowa 5. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa soli wraz z transportem w ilości 200,00 Mg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 09.11.2006; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 19 Nazwa: Zadanie nr 19 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk. 1) Krótki opis: Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Ładowarka typu CYKLOP,OSTRÓWEK , UNH lub FADROMA szt. 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Ładowarka typu CYKLOP,OSTRÓWEK , UNH lub FADROMA praca 300 godz. dyżur 400 godz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 09.11.2006; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.