eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk MazowieckiŚwiadczenie usług pielęgniarki w roku 2014 w szkołach dla których Gmina Grodzisk jest organem prowadzącym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-18

Grodzisk Mazowiecki: Świadczenie usług pielęgniarki w roku 2014 w szkołach dla których Gmina Grodzisk jest organem prowadzącym
Numer ogłoszenia: 526132 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki , ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, faks 022 7555327.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pielęgniarki w roku 2014 w szkołach dla których Gmina Grodzisk jest organem prowadzącym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług pielęgniarki w szkołach dla których Gmina Grodzisk jest organem prowadzącym w roku 2014. Zamówienie zostało podzielone na 2 części..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.12.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 p.z.p. /zał. Nr 2 do SIWZ/

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 p.z.p. /zał. Nr 2 do SIWZ/

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 p.z.p. /zał. Nr 2 do SIWZ/

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 p.z.p. /zał. Nr 2 do SIWZ/

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 p.z.p. /zał. Nr 2 do SIWZ/

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach, gdy: 1)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2)nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie podatku od towarów i usług w zakresie przedmiotu umowy prowadząca do zmiany wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy, 2.Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3.Zmiana pracowników Wykonawcy, którzy będą wykonywali umowę, nie powoduje konieczności sporządzenia aneksu do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemną informację o zmianie niezwłocznie po jej nastąpieniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodzisk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim, ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, pok. nr 202..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2013 godzina 12:00, miejsce: W budynku Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim przy ul. T. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisku Mazowieckim, Stanowisko ds. informacji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług pielęgniarki w szkołach dla których Gmina Grodzisk jest organem prowadzącym w roku 2014..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oferta częściowa nr 1 Świadczenie usług pielęgniarki dla uczniów i wychowanków szkół w: a) SP Nr 1 w Grodzisku Mazowieckim, ul. Bartniaka 13A dla 549 uczniów i wychowanków (493 + 56), b) SP Nr 2 w Grodzisku Mazowieckim. ul. Westfala 3 dla 868 uczniów i wychowanków (762 + 106), c) SP Nr 4 w Grodzisku Mazowieckim, ul. Zielony Rynek 2 dla 450 uczniów i wychowanków (359 + 91), d) SP Nr 6 w Grodzisku Mazowieckim, ul. Sportowa 31 dla 645 uczniów i wychowanków (559 + 86), e) SP w Adamowiźnie dla 398 uczniów i wychowanków (323 + 75), f) SP w Izdebnie Kościelnym dla 72 uczniów i wychowanków (55 + 22), g) G Nr 1 w Grodzisku Mazowieckim, ul. Zielony Rynek 2 dla 281 uczniów h) G Nr 2 w Grodzisku Mazowieckim, ul. Westfala 3 dla 377 uczniów . i) G Nr 3 w Grodzisku Mazowieckim, ul. Lecha Zondka 6 dla 563 uczniów. Liczba godzin świadczeń usługi pielęgniarki w 2014 roku dla uczniów i wychowanków szkół wymienionych w ppkt a-i) wynosi 2.800 (średnio w tygodniu w trakcie roku szkolnego - 60); liczba godzin pracy pielęgniarki w poszczególnych szkołach proporcjonalnie do liczby uczniów i wychowanków. Profilaktyczna opieka zdrowotna, sprawowana przez pielęgniarkę dla uczniów i wychowanków obejmuje w szczególności: a) wykonywanie i interpretowanie testów przesiewowych, b) kierowanie postępowaniem przesiewowym oraz sprawowanie opieki pielęgniarskiej na uczniami objętymi tym postępowaniem, c) organizowanie profilaktycznych badań lekarskich, d) prowadzenie grupowej profilaktyki fluorkowej, e) czynne poradnictwo w zakresie opieki pielęgniarskiej, f) udział w planowaniu, realizacji i ocenie szkolnego programu edukacji zdrowotnej oraz podejmowanie innych działań w zakresie promocji zdrowia, g) udzielanie pomocy przedlekarskiej w przypadku nagłych zachorowań, urazów i zatruć, h) doradztwo dla dyrektora szkoły w sprawie warunków bezpieczeństwa uczniów, organizacji posiłków i warunków sanitarnych w szkole, i) prowadzenie dokumentacji medycznej uczniów na zasadach określonych w przepisach o dokumentacji medycznej, W celu realizacji zadań, ww. pielęgniarka współpracuje z: 1) lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej sprawujący opiekę zdrowotną nad uczniem na podstawie deklaracji wyboru lekarza podstawowej opieki zdrowotnej, 2) pielęgniarką podstawowej opieki zdrowotnej, 3) opiekunami prawnymi lub faktycznymi ucznia, 4) dyrektorem szkoły, 5) organizacjami i instytucjami działającymi na rzecz dzieci i młodzieży. W celu wykonywania zadań przez pielęgniarkę, udostępnione będą w szkołach gabinety profilaktyki zdrowotnej i pomocy przedlekarskiej. Szczegółowe warunki realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, która podpisana będzie z wykonawcą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług pielęgniarki w szkołach dla których Gmina Grodzisk jest organem prowadzącym w roku 2014..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Oferta częściowa nr 2 Świadczenie usług pielęgniarki w Szkole Podstawowej w Książenicach dla 385 uczniów i wychowanków (300 + 85). Liczba godzin świadczeń usługi pielęgniarki w 2014 roku dla wszystkich uczniów i wychowanków wynosi 260 (średnio w tygodniu w trakcie roku szkolnego- 4.) Profilaktyczna opieka zdrowotna, sprawowana przez pielęgniarkę dla uczniów i wychowanków obejmuje w szczególności: a) wykonywanie i interpretowanie testów przesiewowych, b) kierowanie postępowaniem przesiewowym oraz sprawowanie opieki pielęgniarskiej na uczniami objętymi tym postępowaniem, c) organizowanie profilaktycznych badań lekarskich, d) prowadzenie grupowej profilaktyki fluorkowej, e) czynne poradnictwo w zakresie opieki pielęgniarskiej, f) udział w planowaniu, realizacji i ocenie szkolnego programu edukacji zdrowotnej oraz podejmowanie innych działań w zakresie promocji zdrowia, g) udzielanie pomocy przedlekarskiej w przypadku nagłych zachorowań, urazów i zatruć, h) doradztwo dla dyrektora szkoły w sprawie warunków bezpieczeństwa uczniów, organizacji posiłków i warunków sanitarnych w szkole, i) prowadzenie dokumentacji medycznej uczniów na zasadach określonych w przepisach o dokumentacji medycznej, W celu realizacji zadań, ww. pielęgniarka współpracuje z: 1) lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej sprawujący opiekę zdrowotną nad uczniem na podstawie deklaracji wyboru lekarza podstawowej opieki zdrowotnej, 2) pielęgniarką podstawowej opieki zdrowotnej, 3) opiekunami prawnymi lub faktycznymi ucznia, 4) dyrektorem szkoły, 5) organizacjami i instytucjami działającymi na rzecz dzieci i młodzieży. W celu wykonywania świadczeń przez pielęgniarkę szkolną, udostępniony będzie w szkole gabinet profilaktyki zdrowotnej i pomocy przedlekarskiej. Szczegółowe warunki realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, która podpisana będzie z wykonawcą..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.