Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-19
Busko-Zdrój: DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI W DZIALE ŻYWIENIA, SŁUŻBIE ZDROWIA ORAZ MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I HIGIENY
Numer ogłoszenia: 52623 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 041 3780332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI W DZIALE ŻYWIENIA, SŁUŻBIE ZDROWIA ORAZ MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I HIGIENY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia określają pakiety: 1. Pakiet I - Dostawa środków do maszynowego mycia zastawy stołowej i kuchennej 2. Pakiet II - Dostawa środków do utrzymania higieny kuchennej 3. Pakiet III - Dostawa materiałów do utrzymania czystości i higieny kuchennej 4. Pakiet IV - Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych 5. Pakiet V - Dostawa środków do utrzymania czystości 6. Pakiet VI - Dostawa do dezynfekcji w służbie zdrowia 7. Pakiet VII - Chemia basen. Do Pakietu I i II Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń zaprowiantowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 50.88.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń zaprowiantowania 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 39.83.00.00 - Środki czyszczące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.Posiadają uprawnienia do serwisowania i wykonywania pomiarów elektrycznych urządzeń wymienionych w Tabeli 1.1 oraz Tabeli 2.1 - Pakiet I i II. 6.Przedstawią ofertę zgodną w wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych i warunkami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7.Do Pakietu VII należy dołączyć wykaz basenów stosujących preparaty, określone w załączniku nr 7 z aktualnymi numerami telefonów odbiorów oferowanych preparatów. 8.Do Pakietu I, II należy dołączyć wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to z tego okresu, tożsamych usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana terminowo i należycie - list referencyjny. 9.Do Pakietu III, IV i V - zgodnie z opisem przedstawionym w każdym pakiecie, należy dostarczyć próbki na poszczególny, wskazany w pakiecie przedmiot zamówienia , na podstawie którego zostanie dokonana ocena, będąca kryterium wyboru Wykonawcy zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca winien dostarczyć następujące formularze, oświadczenia i dokumenty: 1.Formularze oferty - stanowiące załącznik nr 8 , do niniejszej specyfikacji, oddzielnie dla poszczególnych części zamówienia wyszczególnionych w rozdz. III stanowiących załączniki: nr 1-7, wypełniony , podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy opieczętowany (pieczątką firmową i imienną ), 2.Wykazy ilościowo - wartościowe z podaniem cen jednostkowych i wartości brutto, oddzielnie dla poszczególnych części zamówienia wyszczególnionych w rozdz. III stanowiących załączniki: nr 1 - 7 do niniejszej specyfikacji. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków przez Wykonawcę w zakresie określonym w art.22 ust.1 - załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków przez Wykonawcę w zakresie określonym w art. 24 ustawy Pzp - załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji. 5.Do Pakietu I i II, w związku z wykonywanym serwisowaniem urządzeń wskazanych w Tabeli 1.1 i 2.1, w celu potwierdzenia warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Oferenci zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: 5.1 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to z tego okresu, tożsamych usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana terminowo i należycie - list referencyjny. 5.2 Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia oraz informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień do serwisowania i naprawy urządzeń wskazanych w Tabeli 1.1 i 2.1 - należy wskazać min. 2 osoby z uprawnieniami. 6.Oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami podatku do właściwego Urzędu Skarbowego i składek ZUS - załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji. 7.Do pakietu VII - wykaz basenów z telefonami stosującymi oferowane preparaty. 8.Parafowany Projekt Umowy (każda strona)- załącznik nr 12. 9.Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub poświadczone ich kserokopie. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - jakość - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htt://21wszur.tbu.pl/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariatu szpitala bud. Nr 2 KORAL 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo- Rehabilitacyjny SP ZOZ ul. Gen F. Rzewuskiego 8 28-100 Busko- Zdrój.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 09:00, miejsce: sekretariatu szpitala bud. Nr 2 KORAL 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo- Rehabilitacyjny SP ZOZ ul. Gen F. Rzewuskiego 8 28 - 100 Busko-Zdrój..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków do maszynowego mycia zastawy stołowej i kuchennej - wraz z wykazem urządzeń do zmywania zastawy stołowej i kuchennej, serwis i naprawa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do maszynowego mycia zastawy stołowej i kuchennej - wraz z wykazem urządzeń do zmywania zastawy stołowej i kuchennej, serwis i naprawa przez okres 24 miesięcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 50.88.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. wartość usług serwisowania - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków do utrzymania higieny kuchennej - wraz z wykazem urządzeń kuchennych do gotowania znajdujące się w siedzibie Zamawiającego, serwisowanie i naprawa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do utrzymania higieny kuchennej - wraz z wykazem urządzeń kuchennych do gotowania znajdujące się w siedzibie Zamawiającego przez okres 24 miesięcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 50.88.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. wartość usług serwisowania - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów do utrzymania czystości i higieny kuchennej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów do utrzymania czystości i higieny kuchennej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa środków do utrzymania czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do utrzymania czystości na okres 24 miesięcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa do dezynfekcji w służbie zdrowia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do dezynfekcji w służbie zdrowia na okres 24 miesięcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Chemia basen.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chemia basen - do grudnia 20101.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dostawa implantów oraz materiałów pomocniczych do endoprotezoplastyki dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- "Świadczenie usług - przygotowanie i dostawy wyżywienia dla 100 dzieci w wieku od 3 do 6 lat, które uczęszczają do Publicznego Przedszkola Nr 1 w Busku-Zdroju w 2025 r."
- "Świadczenie usługi restauracyjnej polegającej na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu posiłków dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Busku-Zdroju"
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika na azot dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Usługa ubezpieczenia interesów majątkowych oraz odpowiedzialności cywilnej MPGK Sp. z o.o. w Busku Zdroju z podziałem na trzy części.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów) dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju. ZOZ/DO/OM/ZP/35/24
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy"
- TP/20/2024 "sukcesywna 24 miesięczna dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie"
- Sukcesywna dostawa środków czystości i akcesoriów higienicznych dla jednostek obsługiwanych przez PCUW w Rawiczu w 2025 roku.
- Dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości wg dodatku nr 2 do niniejszej SWZ
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w obiektach Muzeum Miejskiego Wrocławia
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.