Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-19
Wrocław: AM/AZ/PE-PN-3/09
OPRACOWANIE STUDIUM WYKONALNOŚCI, PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO WRAZ Z PROGRAMEM KONSERWATORSKIM I WNIOSKU APLIKACYJNEGO dla inwestycji o roboczym tytule DOM ŚLĄSKIEGO APTEKARZA.
Numer ogłoszenia: 52631 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AM/AZ/PE-PN-3/09 OPRACOWANIE STUDIUM WYKONALNOŚCI, PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO WRAZ Z PROGRAMEM KONSERWATORSKIM I WNIOSKU APLIKACYJNEGO dla inwestycji o roboczym tytule DOM ŚLĄSKIEGO APTEKARZA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: AM/AZ/PE-PN-3/09 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionej dokumentacji aplikacyjnej dla inwestycji o roboczym tytule Dom Śląskiego Aptekarza, którą Zamawiający złoży w Zarządzie Województwa Dolnośląskiego będącej Instytucją Zarządzającą Regionalnym Programem dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013, przyjmującą wnioski o przyznanie środków finansowych, w ramach planowanego naboru wniosków w trybie konkursowym do Działania 6.4 Turystyka kulturowa oraz Działania 6.5 wspierającego infrastrukturę turystyczną i kulturową. Zamawiający planuje wykonanie prac rewitalizacyjnych zabytkowej kamienicy Akademii Medycznej we Wrocławiu zlokalizowanej przy ul. Kurzy Targ 4, wpisanej do Wojewódzkiego Rejestru Zabytków - w zakresie gwarantującym przywrócenie w dużej mierze pierwotnego wyglądu pomieszczeń i ich adaptację architektoniczną dla potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, niwelacja progów, wyrównanie poziomów, winda w patio). Przedsięwzięcie zakłada również przystosowanie wskazanego budynku do celów prowadzenia szeroko pojętego muzeum aptekarstwa i farmacji. W tym celu Zamawiający zleca przygotowanie następującej dokumentacji : 1) Studium Wykonalności dla inwestycji pn Dom Śląskiego Aptekarza. 2) Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z opracowaniem, wyceną szacunkową kosztów i Programem konserwatorskim dla inwestycji pn.Dom Śląskiego Aptekarza 3) Wniosek aplikacyjny dla inwestycji pn. Dom Śląskiego Aptekarza..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu AM/AZ/ PE-PN-3/09III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 p.z.p. b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. c) dysponują kadrą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia posiadających co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w specjalnościach wymienionych poniżej tj.: - Specjalista ds. analiz ekonomiczno finansowych, który brał udział w przygotowaniu analiz ekonomicznych i finansowych będących elementem Studium Wykonalności dla co najmniej 1 projektu związanego z remontem i adaptacją (rewitalizacją) obiektu zabytkowego o wartości inwestycji nie mniejszej niż 5.000.000,- PLN (pięć milionów PLN), - Specjalista ds. przygotowania Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z wyceną szacunkową kosztów dla remontu i adaptacji minimum 1 obiektu zabytkowego o wartości inwestycji nie mniejszej niż 5.000.000,- PLN (pięć milionów PLN), - Specjalista ds. przygotowania wniosków o środki pomocowe, który brał udział w sporządzaniu co najmniej 1 aplikacji o środki pomocowe w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000,- PLN (pięć milionów PLN). d) posiadają doświadczenie przy realizacji każdego z wymienionych opracowań tj.: Studium Wykonalności, Programu Funkcjonalno-Użytkowego i Wniosku Aplikacyjnego uzyskane w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla przedsięwzięcia dotyczącego remontu i adaptacji obiektu zabytkowego o wartości inwestycji nie mniejszej niż 5.000.000,- PLN (pięć milionów PLN), współfinansowanego ze środków pomocowych. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić realizację każdego z w/w wymienionych opracowań (tj.: Studium Wykonalności, Programu Funkcjonalno-Użytkowego i Wniosku Aplikacyjnego ) dla inwestycji nie mniejszych niż 5.000.000,- PLN (pięć milionów PLN) każdy lub jednej inwestycji jeżeli dotyczyła opracowania przez Wykonawcę dokumentacji : Studium Wykonalności, Programu Funkcjonalno-Użytkowego i Wniosku Aplikacyjnego, dla inwestycji dotyczącej remontu i adaptacji obiektu zabytkowego, realizowanej za środki pomocowe o wartości co najmniej 5 milionów PLN. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki pkt. a, c i d mogą oni spełniać łącznie, natomiast warunek pkt. b musi być spełniony przez każdego partnera składającego ofertę wspólną. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą /spełnia/nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Załącznik nr 3 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia min 3 letniego przy wykonywaniu zamówień w zakresie przewidzianym w niniejszym zamówieniu - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 2c Siwz d) Załącznik nr 4 - wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych Studiów Wykonalności, Programów funkcjonalno-Użytkowych i Wniosków Aplikacyjnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymagane jest załączenie co najmniej jednego dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 2d SIWZ) - wzór wykazu w załączniku nr 4 do Siwz. e) Akceptacja projektu Umowy- zał. 5 do Siwz f) Pełnomocnictwo Pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie - jeżeli zachodzi taka okoliczność 4. WYKONAWCY WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: a) Partnerzy muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Partnerów; b) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów; c) Każdy z Partnerów musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 Pzp. składając dokumenty wymienione w pkt. 3 a,b SIWZ d) Dokumenty : Formularz Ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ, oświadczenie o akceptacji przez Wykonawcę wzoru umowy - załącznik nr 7, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ- powinny dotyczyć łącznie wszystkich Partnerów i powinny być podpisane przez ich prawomocnych przedstawicieli lub przez Pełnomocnika; e) Spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 2 c,d SIWZ, może nastąpić poprzez złożenie dokumentów dotyczących któregokolwiek z Partnerów lub łącznie przez Partnerów; f) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. ODPOWIEDNIKI DOKUMENTÓW WYMAGANE OD WYKONAWCÓW ZAGRANICZNYCH Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przy składaniu wymaganych dokumentów zastosowanie ma § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl link przetargi Projekty zewnętrzne 2009 r nr PE-PN-3/09.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.am.wroc.pl link przetargi Projekty zewnętrzne 2009 r nr PE-PN-3/09.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 10:00, miejsce: AKADEMIA MEDYCZNA WE WROCŁAWIU Zespół ds. Zamówień Publicznych ul. Mikulicza Radeckiego 5, 50 - 368 Wrocław pokój 31.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: RegionalnyProgram Operacyjny Województwa Dolnośląskiego, Działania 6.4. Turystyka kulturowa.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wrocławskiego Centrum Integracji
- Dostawa naturalnej wody mineralnej dla jednostek i komórek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
- Usługa serwisowa na przegląd, naprawę i dostawę części eksploatacyjnych do systemu poczty pneumatycznej firmy Sumetzberger w USK we Wrocławiu
- SZP/242-096/2025_Naprawa i serwis systemów Helios i Hyperion do cytometrii masowej na potrzeby Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Stwierdzenie zgonu i jego przyczyny w miejscu publicznym albo niepublicznym na terenie miasta Wrocławia, zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
- Sukcesywna dostawa lodów, ciast i ciastek mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach za podziałem na 3 Zadania:
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Pełnobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją przedsięwzięcia pn. "BUDOWA INFRASTRUKTURY SPORTOWO-REHABILITACYJNO-EDUKACYJNEJ"
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla Projektu pn.: Twórcza przestrzeń - remont budynków pofabrycznych na potrzeby Fabryki Sztuki w Łodzi
- Budowa Park&Ride w Bogumiłowicach na terenie gminy Wierzchosławice
- Budowa skateparku w Krzeszowicach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla remontu z przebudową budynku położonego przy ul. Hubskiej 27, Dawida 34 (działka nr ewid 18, AM_18, obręb Południe) we Wrocławiu
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.