To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-24
Lublin: Zakup i dostawa akcesoriów, urządzeń i podzespołów komputerowych oraz aktywnych urządzeń sieciowych na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie i podległych Placówek Terenowych
Numer ogłoszenia: 526334 - 2012; data zamieszczenia: 24.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 431892 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7463191, faks 081 7462238.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa akcesoriów, urządzeń i podzespołów komputerowych oraz aktywnych urządzeń sieciowych na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie i podległych Placówek Terenowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa akcesoriów, urządzeń i podzespołów komputerowych oraz aktywnych urządzeń sieciowych na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie i podległych Placówek Terenowych (zapotrzebowanie wg Załączników A, B i C do Formularza Oferty). 2. Zamawiający wymaga, aby produkty dostarczone przez Wykonawcę były fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 roku i nie były używane. Produkty winny być wytwarzane przez producenta posiadającego aktualne certyfikaty: - ISO 9001 lub równoważny, - ISO 14001 lub równoważny. 3. Produkty wyszczególnione w załącznikach A, B i C do Formularza Oferty zostały określone poprzez wskazanie kilku właściwości technicznych lub/i poprzez wskazanie produktu wzorcowego. 4. Zamawiający nie dopuszcza nie wypełnienia (nie dostarczenia) jakiejkolwiek pozycji dla danej części zamówienia. Oferta musi zawierać pełny asortyment określony w Załącznikach A, B i C do Formularza Oferty. W przypadku nie uzupełnienia całości odpowiednich załączników, oferta zostanie uznana za niepełną i odrzucona. 5. Oferowane produkty muszą być jednorodne dla każdej pozycji zawartej w załącznikach A, B i C do Formularza Oferty. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (dla pozycji gdzie podany jest produkt wzorcowy) pod względem, jakości oferowanych artykułów o parametrach nie gorszych niż podano w Załącznikach A, B i C do Formularza Oferty. 7. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych produktów winny być takie same lub lepsze, jak parametry tej samej klasy produktów wzorcowych. Wykonawca składający ofertę równoważną zobowiązany jest wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone dla produktu wzorcowego, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. 8. Produkty równoważne winny posiadać gwarancję nie krótszą niż produkty wzorcowe tego samego rodzaju. 9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Wykonawca oferujący produkt równoważny (dla pozycji gdzie podany jest produkt wzorcowy), zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis parametrów indywidualizujących zaoferowany towar (potwierdzony aktualnym katalogiem, wydrukiem z katalogu umieszczonego na stronie internetowej lub innym dowodem). Z dołączonych dokumentów winno jasno wynikać, że parametry techniczne i jakościowe oferowanych równoważnych produktów są takie same lub lepsze jak produktów wzorcowych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 11. Wykonawca musi zapewnić dostawę produktów wraz z ich rozładunkiem na własny koszt i ryzyko, do siedziby OR KRUS w Lublinie ul. Droga Męczenników Majdanka 12 w dni robocze w godzinach 7:15 - 15:15. 12. Dostawa, o której mowa w ust. 11 jest bezpłatna bez względu na jej wartość i powinna być zrealizowana w całości i jednorazowo dla danej części zamówienia. 13. Wykonawca zrealizuje dostawę wraz z rozładunkiem do dnia 21.12.2012 r. 14. W przypadku stwierdzenia wad dostarczonego produktu lub nieodpowiedniej jakości, Wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany na nowy wolny od wad, w terminie 3 dni od daty zgłoszenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 38.52.00.00 - Skanery 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 37.45.33.00 - Dyski .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup i dostawa urządzeń, podzespołów komputerowych oraz urządzeń powielających.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pomarex Andrzej Pomarański, ul. Nadbystrzycka 11, 20-618 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17898,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19425,39
Oferta z najniższą ceną: 14154,84 / Oferta z najwyższą ceną: 26608,59
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NADIKOM Marcin Siwiński, ul. Sikorskiego 16/9, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1781,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1876,98
Oferta z najniższą ceną: 1601,46 / Oferta z najwyższą ceną: 9436,56
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup i dostawa urządzeń powielających oraz aktywnych urządzeń sieciowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NADIKOM Marcin Siwiński, ul. Sikorskiego 16/9, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55714,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57072,00
Oferta z najniższą ceną: 57072,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93345,93
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywna dostawa ryb przez okres 12 mc na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- Zorganizowanie dwudniowego szkolenia wyjazdowego dla pracowników UMWL w Lublinie pn. "6 lat RODO w administracji publicznej w świetle decyzji Prezesa UODO oraz "metody i techniki zarządzania zespołem"
- Roboty budowlane - wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu i wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 17 w kompleksie wojskowym przy ul. 3-go Maja 80 w Jarosławiu.
- Roboty budowlane - remont posadzek w budynku nr 100 w kompleksie wojskowym w m. Nisko przy ul. Sandomierskiej 20
- Remont korytarza na parterze budynku oraz modernizacja sali biologicznej wraz z jej wyposażeniem w I Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica w Lublinie.
- Uruchomienie i prowadzenie monitoringu przęsła łukowego mostu im. Jana Pawła II przez rzekę Wisłę w Puławach wraz z dostawą i interpretacją danych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa słuchawek
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Zakup pierwszego wyposażenia do Żłobka Gminnego w Nurcu-Stacji w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- KR-01/16/24, Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz dysków do macierzy - zamówienie podzielone na 2 części
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.