To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-03-14
Zakopane: PRZYJĘCIE ODPADÓW DO ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIANIA
Numer ogłoszenia: 52648 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 26841 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., ul. Kamieniec, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015215, fax 018 2017120.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komunalna Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYJĘCIE ODPADÓW DO ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przyjęciu odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. - Rodzaj i kod odpadów: odpady o kodzie 20 03 01 - nie segregowane (zmieszane) odpady komunalne - Przewidywana roczna ilość odpadów: min. 2 000 ton, max. 4 000 ton - Załadunek: po stronie Zamawiającego, - Transport: po stronie Zamawiającego, - Termin dostarczania: od poniedziałku do soboty w godz. od 8:00 do 16:00 z wyjątkiem świąt - Sposób przyjęcia odpadów: przyjmowane odpady muszą być ważone na legalizowanej wadze przy udziale pracownika Zamawiającego każdorazowo, ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego, podpisanego przez obie strony.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 760000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IB Sp. z o.o., ul. Miłośników Podhala 1, 34-425 Biały Dunajec, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 190 zł za 1 tonę
- Oferta z najniższą ceną: 190 zł za 1 tonę / oferta z najwyższą ceną: 198 zł za 1 tonę
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku - z podziałem na 6 części
- Administrowanie nieruchomościami gminnymi - 2 części
- Sukcesywna dzierżawa koncentratorów tlenu
- Świadczenie usług pralniczych dla Centralnego Ośrodka Sportu - Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 im. Janusza Korczaka w Zakopanem
- Ochrona fizyczna obiektu TPN Kuźnice oraz monitorowanie obiektów TPN w roku 2025
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.