Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-03-25
Ogłoszenie nr 526614-N-2020 z dnia 2020-03-25 r.
Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie: "Zakup i dostawa ciągnika, przyczepy i kosiarki bijakowej"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, krajowy numer identyfikacyjny
15140586600000, ul.
ul. Myszkowska
59
,
42-310
Żarki, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
343 148 304, e-mail
sekretariat@pzd.com.pl, faks
343 148 304.
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.myszkow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pzd.myszkow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pzd.myszkow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub za pomocą operatora pocztowego lub pocztą kurierską
Adres:
Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, Sekretariat pokój nr 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa ciągnika, przyczepy i kosiarki bijakowej"
Numer referencyjny:
PZD/6/342/DP/ST/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą: Część I: fabrycznie nowego ciągnika, Część II: fabrycznie nowej przyczepy, Część III: fabrycznie nowej kosiarki bijakowej na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, w tym wymaganiom w zakresie umożliwiającym rejestrację i dopuszczenie do ruchu drogowego określonych w ustawie - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2020 poz.110) oraz rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy. Z pojazdem musi być dostarczona cała dokumentacja w języku polskim obejmująca: instrukcję obsługi, książkę gwarancyjną, serwisową, dokument potwierdzający, że pojazd dostarczony posiada homologację wystawioną zgodnie z art.68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U z 2020 poz.110.), inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu. 4.2 Charakterystyka techniczna: Część I: WYMAGANIA DOTYCZĄCE CIĄGNIKA Silnik - turbodoładowany, - moc nominalna (znamionowa) - minimum 98 KM, maksimum 107 KM, - pojemność silnika minimum 3 400 cm^3, - ilość cylindrów - minimum 4, - rodzaj chłodzenia silnika - cieczą. Skrzynia biegów - skrzynia mechaniczna synchronizowana, czterobiegowa z dwoma zakresami prędkości, - ilość biegów przód / tył - minimum 12/6, - rewers (zmiana kierunku jazdy tył-przód) bezsprzęgłowy. Układ hydrauliczny - pompa o wydajności min 60 l/min, - hydraulika zewnętrzna min 3 pary wyjść hydraulicznych, - min. udźwig podnośnika - minimum 4500 kg. Wał odbioru mocy (WOM) - zakres prędkości pracy - niezależny 540 przy 2040 obr./min, 1000 przy 2160 obr./min, - złączny elektrohydraulicznie. Układ kierowniczy - wspomaganie hydrauliczne. Układ hamulcowy - mechaniczny, tarczowy, suchy, niezależny. Masa i wymiary ciągnika - masa eksploatacyjna - minimum 3500 kg - długość całkowita - minimum 4140 mm, - wysokość - maksimum 2860 mm, - prześwit agrotechniczny - minimum 464 mm Ogumienie - przód - minimum 360/70/R24, radialne, - tył - minimum 18.4.R34, radialne. Kabina - ochronna, komfortowa, wyciszona, ogrzewana z uchylnymi szybami, ze spryskiwaczem oraz wycieraczką szyby przedniej, klimatyzacja, lusterka zewnętrzne teleskopowe, światła robocze 2 sztuki przód, 2 sztuki tył, belka ostrzegawcza koloru pomarańczowego + służba drogowa, fotel amortyzowany pneumatycznie. Dodatkowe informacje - zbiornik paliwa - minimum 120l, - dolny zaczep transportowy - listwa dolna, - obciążniki tył - minimum 4 x 45 kg, - rok produkcji ciągnika 2019 - 2020 - ciągnik nowy nieużywany, - gwarancja min. 24 miesiące. Część II: WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZYCZEPY - układ jezdny typu tandem, - dopuszczalna masa całkowita - maksymalna 11 000 kg, - ładowność [kg]: minimalna 6500 kg, maksymalna 8000 kg, - długość skrzyni ładunkowej: minimum 4400 mm, - wysokość ścian skrzyni [mm]: minimum 500+500, - wysokość przestrzeni ładunkowej od ziemi [mm]: nie więcej niż 1250, - grubość blachy podłogi - minimum 4 mm, - grubość blachy ściany - minimum 2 mm - zawieszenie - typu tandem, resory paraboliczne, - wywrót: trójstronny, - cylinder teleskopowy - minimum 1700 mm, - skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian, - trapezowy kształt skrzyni ładunkowej, - centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej, - drabinka, - instalacja hamulcowa pneumatyczna współpracująca z ciągnikiem oferty, - postojowy hamulec ręczny, - tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem, - tylne wejścia hydrauliki, hamulców, gniazdo elektryczne do drugiej przyczepy - dwa kliny do kół umieszczone w kieszeniach, - rok produkcji 2019 - 2020 - przyczepa nowa, nieużywana z możliwością rejestracji, wcześniej niezarejestrowana, - gwarancja min. 24 miesiące Część III: WYMAGANIA DOTYCZĄCE KOSIARKI BIJAKOWEJ - szerokość koszenia - minimum 1,20 m, - zasięg poziomy - 4,50 - 5,00 m, - sposób mocowania na ciągniku - tylny TUZ, - liczba noży - minimum 50 szt., noże bijakowe, - obroty WOM - 540 obr/min, - średnica wału roboczego - minimum 100 mm, - średnica wału kopiującego - minimum 140 mm, - kąt obrotu ramienia - minimum 110 stopni, - kąt obroyu głowicy ynącej - minimum 200 stopni, - waga - minimum 1200 kg, - sterowanie elektryczne joystickiem, - głowica pływająca, - zalecane użycie- minimum 500 godzin rocznie, - rok produkcji 2019 - 2020 - kosiarka nowa, nieużywana, - gwarancja min. 24 miesiące. Podane w SIWZ nazwy własne produktów traktować należy jako przykładowe, które określają minimalny standard jakości urządzeń. Dopuszcza się stosowanie produktów innych niż wymienione w dokumentacji, pod warunkiem, iż posiadały będą takie same lub lepsze parametry techniczne i właściwości (będą równoważne). Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wskazane ewentualnie znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie, jakości przedmiotu zamówienia. Wszystkie wymienione w SIWZ oraz jej załącznikach, wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Jeżeli w SIWZ w odniesieniu do niektórych materiałów, produktów lub urządzeń wskazuje znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, dopuszcza składanie ofert zawierających produkty równoważne. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów wskazane w SIWZ i jego załącznikach, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/ produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 4.3 Wymagania dodatkowe stawiane Wykonawcy: - Dostawa ciągnika, przyczepy i kosiarki do siedziby Zamawiającego do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy. - Wykonawca dostawy w ramach wynagrodzenia przeszkoli dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi ciągnika rolniczego i przyczepy. - Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia oferowane były fabrycznie nowe, kompletne, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów i były gotowe do pracy. - Ciągnik rolniczy musi działać z przyczepą i kosiarką bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek kosztów związanych z dostosowaniem ciągnika, przyczepy bądź kosiarki do użytkowania. - W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnego serwisu oraz bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych. UWAGA: Do oferty należy załączyć szczegółowy opis techniczny oferowanego ciągnika, przyczepy samowyładowczej i kosiarki bijakowej, katalog lub folder z opisem technicznym zawierający przez Zamawiającego parametry techniczne. 4.5 Lokalizacja dostawy: Siedziba Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach, tj.: 42-310 Żarki, ul. Myszkowska 59 - woj. śląskie, powiat myszkowski. 4.6 Wymagania stawiane Wykonawcy: 4.6.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności sprawne i terminowe wykonanie zamówienia. 4.6.2 Polecenia Zamawiającego powinny być wykonane przez Wykonawcę w czasie określonym przez Zamawiającego. 4.6.3 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 4.6.4 Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu transportowego, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonanej dostawy. 4.6.5 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4.6.6 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4.6.7 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia. 4.6.8 W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie sprzętów są niezgodne z parametrami i wyposażeniem określonym w SIWZ oraz ofercie, Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia. 4.6.9 W dniu odbioru sprzętów Wykonawca przekaże: dokumentację gwarancyjną w języku polskim w postaci dokumentu gwarancyjnego określającego warunki realizacji gwarancji, sposób wykonywania świadczeń gwarancyjnych, instrukcję obsługi w języku polskim, katalog części zamiennych, dokumenty homologacyjne umożliwiające dopuszczenie pojazdów do ruchu po drogach publicznych. 4.6.10 W dniu odbioru sprzętów zostanie sporządzony protokół odbioru.
II.5) Główny kod CPV: 16700000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
34223300-9 |
43900000-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany w terminie do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
-Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- Zamawiający nie wskazuje dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
6.7 Do oferty należy załączyć: ? Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ ? Formularz cenowy - załączniki od nr 2.1 do nr 2.3 - w zależności od złożonej oferty Wykonawcy, tzn. w zależności od tego o jaką część zamówienia ubiega się Wykonawca. ? Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - załącznik nr 3 do SIWZ ? Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu -załącznik nr 4 do SIWZ. ? Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli dotyczy ? Zobowiązanie podmiotu, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22 a ustawy PZP, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ) - jeżeli dotyczy. ? Szczegółowy opis techniczny oferowanego ciągnika, przyczepy samowyładowczej i kosiarki, katalog lub folder z opisem technicznym zawierający wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
w zakresie części I: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
w zakresie części II: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
w zakresie części III: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych
w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240 z późn.zm).
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie, Nr 06 8279 0000 0100 2378 2001 0105
podając nazwę wpłacającego oraz informacje czego wpłata dotyczy:
"Zakup i dostawa ciągnika, przyczepy i kosiarki bijakowej"
Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty.
3. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 06.04.2020 r. do godz. 1000.
4.Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w SEKRETARIACIE (II piętro, pokój nr 1) Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie , ul. Myszkowska 59, 42 - 300 Myszków, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty.
5.Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
6.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a art.46 ustawy PZP.
8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy PZP z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy PZP.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Całkowita cena brutto | 60,00 |
Termin płatności faktury | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, z uwzględnieniem treści oferty. 1. Strony zgodnie ustalają, że wszelkie zmiany warunków umowy ważne będą po uzgodnieniu przez strony na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnianiu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zakup i dostawa ciągnika |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16700000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Całkowita cena brutto | 60,00 |
Termin płatności faktury | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany w terminie do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zakup i dostawa przyczepy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34223300-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Całkowita cena brutto | 60,00 |
termin płatności faktury | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany w terminie do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Zakuo i dostawa kosiarki bijakowej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43900000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Całkowita cena brutto | 60,00 |
Termin płatności faktury | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany w terminie do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI ŻARKI
więcej: przetargi ŻARKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika rolniczego
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego
- "Zakup ciągnika do zbierania odpadów komunalnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Rajczy w ramach zakupu taboru dla ZUK".
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZO - KOMUNALNEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM.
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.