Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-14
Grajewo: letnie utrzymanie dróg i chodników w mieście Grajewo w okresie od 1 maja 2008 r. do 30 października 2008 r
Numer ogłoszenia: 52663 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 2723235, fax 086 2723238.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grajewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: letnie utrzymanie dróg i chodników w mieście Grajewo w okresie od 1 maja 2008 r. do 30 października 2008 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest letnie utrzymanie we właściwym stanie dróg, jezdni ulic i chodników w mieście Grajewo w okresie od 1 maja 2008 r. do 30 października 2008 r. W zakres zamówienia wchodzi : - oczyszczanie jezdni ulic i chodników w okresie letnim - wywóz nieczystości z koszy ulicznych - sukcesywnie w miarę napełniania , przez cały okres wykonywania zamówienia, - dokonywanie przeglądów stanu czystości , warunków bezpieczeństwa i przejezdności jezdni ulic i chodników oraz niezwłoczne usuwanie istniejących nieprawidłowości i zagrożeń - wywóz nieczystości zgromadzonych przy krawędzi chodników
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał wpłacenia wadium na następujących zasadach : Wadium - może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, zastawach na papierach wartościowych emitowanych lub gwarantowanych przez Skarb Państwa. Ustala się wysokość wadium na kwotę 10 000 zł /słownie : dziesięć tysięcy złotych/.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : - określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, - wykonali w okresie ostatnich trzech lat (2005 - 2007), zgodnie z wymogami obowiązującego prawa: co najmniej 3 zamówienia o podobnym rodzaju robót i wartości nie mniejszej niż przedmiotowe zamówienie lub co najmniej jedno zamówienie wykonywane cyklicznie w okresie co najmniej 3 lat. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków poprzez sprawdzenie kompletności (co do ilości i treści) dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1/ wypełniony i podpisany formularz ofertowy /wg załącznika nr 1/, 2/ oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - na formularzu ofertowym /zał. nr 1/, 3/ Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzającego status prawny lub formę prawną. Profil działania wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera konsorcjum odrębnie. Odpisy lub zaświadczenia muszą być wystawiane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 6/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat związanych z działalnością Wykonawcy lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 7/ Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 8/ Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z danymi na temat ich zatrudnienia, kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu.- wykaz winien zawierać co najmniej 20 osób przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia. 9/ Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca, a który jest niezbędny i przystosowany do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia (zał. nr 2b). Wykonawca winien dysponować równocześnie: - 1 pojazd - zamiatarka do mechanicznego zamiatania jezdni ulic. - 1 pojazd - do wywozu śmieci z koszy ulicznych - 1 pojazd - do wywozu piasku 10/ Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień podobnych do niniejszego zamówienia. W wykazie należy podać nazwę przedsięwzięcia, wartość oraz okres realizacji i nazwę zamawiającego- zgodnie z załącznikiem 2c. Wykaz powinien zawierać minimum 3 przedsięwzięcia o podobnym do niniejszego zamówienia rodzaju robót i wartości lub jedno wykonywane cyklicznie w okresie co najmniej 3 lat W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 11/ Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 4, zostały wykonane z należytą starannością. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot . 12/ Informację z banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych i zdolność kredytową Wykonawcy oraz gotowość banku do udzielenia kredytu w wysokości pozwalającej na realizację zamówienia - na wartość 100.000 zł. - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące od daty wyznaczonej na składnie ofert. 13/ Dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności Wykonawcy za lata 2005, 2006, 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 14/ Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. 15/ Oświadczenie o wyrażeniu zgody na warunki płatności określone w umowie będącej załącznikiem do niniejszej specyfikacji - na formularzu ofertowym , 16/ Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz warunkami przetargu i nie wnosi żadnych uwag - na formularzu ofertowym, 17/ Oświadczenie o związaniu złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia składania ofert - na formularzu ofertowym . 18/ Jeżeli Wykonawca zamierza realizować zamówienie korzystając z usług Podwykonawcy to obowiązany jest podać jego pełną nazwę wraz z siedzibą oraz określić zakres robót, który będzie wykonywał - na formularzu ofertowym. 19/ Oświadczenie wykonawcy, iż w przypadku wygrania przetargu zobowiązuję się on do zawarcia umowy na określonych w ofercie warunkach oraz we wzorze do umowy stanowiącej załącznik do dokumentacji przetargowej i zawarcia umowy we wskazanym przez Zamawiającego terminie - na formularzu ofertowym /zał. nr 1/.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-grajewo.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Miasta Grajewo pok. Nr 31 ul.Strażacka 6a, 19-200 Grajewo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Grajewo pok. Nr 21 (sekretariat) ul.Strażacka 6a, 19-200 Grajewo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- Zakup wraz z dostawą mieszanki kruszywa naturalnego - sianego 0/31,5 mm przeznaczonego do remontu dróg na terenie Gminy Grajewo
- "Dostawa materiałów, implantów ortopedycznych"
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich, zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 zadania.
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław
- Zapewnienie całodobowej ochrony zewnętrznych sieci i instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu we Wrocławiu
- Wywóz nieczystości płynnych z szamb i dołów kloacznych usytuowanych na terenie nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław.
- Czyszczenie separatorów i osadników na terenie gminy - miasto Grudziądz wraz z utylizacją odpadów
- Odbiór odpadów komunalnych z PSZOK zlokalizowanego w Olszewicach, gm. Kałuszyn oraz ich zagospodarowanie w okresie od 01.05.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.