To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-24
Jankowice: WYPOMPOWANIE I TRANSPORT ODPADÓW Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW
W ŚWIERKLANACH - OSADY ŚCIEKOWE KOD 19 08 99
Numer ogłoszenia: 526666 - 2012; data zamieszczenia: 24.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 506388 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świerklanach, ul. Prosta 2, 44-264 Jankowice, woj. śląskie, tel. 32 4229660, faks 32 4229662.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYPOMPOWANIE I TRANSPORT ODPADÓW Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ŚWIERKLANACH - OSADY ŚCIEKOWE KOD 19 08 99.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wypompowanie i transport odpadów o kodach 19 08 99 przy użyciu specjalistycznego środka transportu, przystosowanego do przewozu uwodnionych osadów ściekowych komunalnych (np. wóz lub beczkowóz asenizacyjny) z oczyszczalni ścieków w Świerklanach. Osad będzie transportowany do firmy Best -Eko Sp. Z o.o. 44-240 Żory ul. Gwarków 1 tj. w odległości 7,5 km od oczyszczalni ścieków w Świerklanach. Transport ma być prowadzony zgodnie z zasadami prawa drogowego, w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie środowiska i dróg publicznych. W przypadku wystąpienia zdarzenia, które spowoduje zanieczyszczenie lub wypadnięcie odpadu ze środka transportu, należy bezzwłocznie zabezpieczyć teren zgodnie z BHP i przepisami drogowymi oraz niezwłocznie uporządkować teren i przywrócić go do stanu sprzed zdarzenia. Szkody wyrządzone osobom trzecim przez środek transportu lub przewożone odpady będą pokrywane przez Wykonawcę umowy z jego wynagrodzenia umownego. 2. Wywóz z terenu Oczyszczalni Ścieków przy ul. Pogodnej 5 w Świerklanach - częstotliwość świadczenia usługi według zapotrzebowania wynikającego z pracy oczyszczalni Ścieków, pompowanie i transport odbywać się ma w godzinach 7-14 w dni robocze, w terminie i godzinach uzgodnionych z Przedstawicielem Zamawiającego - na podstawie telefonicznego powiadomienia z minimum 24 godzinnym wyprzedzeniem. 3. Wykonawca zapewnia i odpowiada za kompletny sprzęt do wypompowania i transportu. 4. Pracownicy Wykonawcy na terenie oczyszczalni poruszają się w wyznaczonej strefie i stosują do poleceń Personelu Oczyszczalni. 5. Do powyższego postępowania w zakresie gospodarki odpadami (osadami komunalnymi) mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach Dz.U.2001 Nr 62, poz.628, z późn. zm., oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska Dz.U.2008 Nr 25, poz.150. 6. Ilość osadów do wypompowania i transportu: do 400 m3/miesiąc, co daje 100 m3/ tydzień, co daje 20 m3/dzień roboczy. 7. Rozliczenie usługi odbywać się będzie fakturami częściowymi, wystawianymi nie częściej niż 1 w miesiącu. Podstawę do wystawienia faktury stanowić będzie karta odpadu wystawiona przez Wykonawcę, potwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego - Kierownika Oczyszczalni. Należności regulowane będą z konta Zamawiającego na konto wykonawcy wskazane w fakturze VAT. Termin płatności - 30 dni od daty wpływu faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 8. Podstawą do określenia ilości wywiezionych osadów będzie monitoring pojemności zbiornika osadu oraz liczba kursów zgodnie z rejestrem prowadzonym przez Zamawiającego, pomnożona przez masę osadu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.37.00 - Usługi transportu osadów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Asenizacyjne Stanisław Korgól
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Asenizacyjne Stanisław Korgól
- Usługi asenizacyjne S. Korgól, ul. Jastrzębska 53, Wodzisław Sląski, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51360,00
Oferta z najniższą ceną: 51360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 283200,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.