Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Gdynia: Dostawa, montaż i uruchomienie systemu mikrofonów bezprzewodowych obejmującego 6 szt. mikrofonów do ręki, 8 szt. nadajników miniaturowych, 10 szt. mikrofonów nagłownych oraz 6 szt. podwójnych odbiorników.
Numer ogłoszenia: 52672 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej , Plac Grunwaldzki 1, 81-372 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6209521, faks 0-58 6203347.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzyczny.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie systemu mikrofonów bezprzewodowych obejmującego 6 szt. mikrofonów do ręki, 8 szt. nadajników miniaturowych, 10 szt. mikrofonów nagłownych oraz 6 szt. podwójnych odbiorników..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, montaż i uruchomienie systemu mikrofonów bezprzewodowych obejmującego 6 szt. mikrofonów do ręki, 8 szt. nadajników miniaturowych, 10 szt. mikrofonów nagłownych oraz 6 szt. podwójnych odbiorników. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac instalacyjnych i montażowych związanych z docelową instalacją urządzeń w siedzibie Zamawiającego. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane minimalne parametry techniczne jakie musi spełniać oferowany sprzęt) zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiącym jego integralną część. Urządzenia (przedmiot dostawy) powinny być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie urządzenia powinny być pierwszego gatunku i spełniać wymagania jakościowe oraz wymagania prawne odnośnie tego typu urządzeń. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony sprzęt minimum 24 miesięcznej gwarancji oraz minimum 36 miesięcznej gwarancji na prace instalacyjne. Wszystkie Urządzenia powinny posiadać certyfikat CE..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e)spełniają warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia f)wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto. Jako zamówienie odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia, Zamawiający uzna realizację minimum trzech zadań: dostawa, montaż i uruchomienie systemu mikrofonów bezprzewodowych obejmującego nie mniej niż dwunastu odbiorników i nadajników pracujących jako jeden system g)zapewnią serwis na proponowane urządzenia w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunków zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, o których mowa jest w SIWZ sprawdzając ich kompletność i zgodność. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż wykonawca spełnia ww warunki. Nie spełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d)oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a)wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w latach 2006,2007,2008 dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, terminu realizacji i odbiorców (zał. nr.5 SIWZ) Przez dostawy o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia należy rozumieć dostawę, montaż i uruchomienie systemu mikrofonów bezprzewodowych obejmującego nie mniej niż dwunastu odbiorników i nadajników pracujących jako jeden system. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić i udokumentować należyte wykonanie trzech dostaw o podobnym charakterze o wartości minimum 100.000 zł (brutto) każda. b)dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (tj. 2006,2007,2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia zostały wykonane należycie (referencje). 3. Inne wymagane dokumenty a)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 b)dane techniczne i karty katalogowe oferowanych urządzeń, sporządzone w języku polskim, potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami zawartymi w zał.nr.1 do SIWZ : Opis przedmiotu zamówienia c)certyfikaty bezpieczeństwa oraz dokumenty wymagane przez prawo potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do używania na terenie Polski (Certyfikat CE) d)szczegółowy kosztorys ofertowy przedmiotu zamówienia. e)dokument potwierdzający wniesienie wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzyczny.org zakładka:Aktualności/zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Muzyczny, 81-372 Gdynia, Plac Grunwaldzki 1, Dz.Eksploatacji, p. 052; drogą elektroniczną: eksploatacja@muzyczny.org.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Teatr Muzyczny, 81-372 Gdynia, Plac Grunwaldzki 1, Pokój nr 23, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 12.04.2009.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Świadczenie usług wykonawstwa, doradztwa i recenzowania w projekcie - badania ekotoksykologiczne
- Program Opieki Medycznej dla Pracowników i ich Rodzin Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Zakup kubków reklamowych
- Usługi szkoleniowe w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami oraz usługi w zakresie opr. procedur dot. dostępności architekt., info.-komunikacyjnej i cyfrowej AMW
- Budowa systemu klimatyzacji w audytorium budynku nr 600 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont stalowych słupów i elementów odwodnienia zadaszenia Placu Targowego oraz żelbetowych słupów podziemnej kondygnacji Hali Płaskiej
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa jakości regionalnej oferty kulturalnej Gminy Rzekuń poprzez zakup mobilnej sceny artystycznej
- Kompleksowa obsługa techniczna Dni Starachowic 2025
- Dostawa wraz z montażem urządzeń do Teatru Wysokich Napięć w Centrum Nauki Kopernik
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Placówek Oświatowych w Stojeszynie Pierwszym.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem w Bukowinie
więcej: Mikrofony i głośniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.