eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaModernizacja kompleksu zamkowego Muzeum ¯up Krakowskich Wieliczka

Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2020-03-27



Og³oszenie nr 526779-N-2020 z dnia 2020-03-27 r.

Muzeum ¯up Krakowskich Wieliczka: Modernizacja kompleksu zamkowego Muzeum ¯up Krakowskich Wieliczka
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum ¯up Krakowskich Wieliczka, krajowy numer identyfikacyjny 27608000000000, ul. ul. Zamkowa  8 , 32-020  Wieliczka, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 012 2783266, 4221947, e-mail podziemne@muzeum.wieliczka.pl, faks 122 783 028.
Adres strony internetowej (URL): www.muzeum.wieliczka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://bip.malopolska.pl/muzeumwieliczka/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Tak
https://bip.malopolska.pl/muzeumwieliczka/


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na z³o¿enie oferty w formie elektronicznej.
Adres:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego tj. Muzeum ¯up Krakowskich Wieliczka w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Dani³owicza 12 , sekretariat, pok. 205


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Modernizacja kompleksu zamkowego Muzeum ¯up Krakowskich Wieliczka
Numer referencyjny: AZ-271-02/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych przy realizacji inwestycji maj±cej na celu Modernizacjê kompleksu zamkowego Muzeum ¯up Krakowskich Wieliczka. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± pkt. 3.2-3.8, 3.11 SIWZ. 3. Szczegó³owy zakres robót objêtych przedmiotem zamówienia okre¶la dokumentacja projektowa szczegó³owo opisana w pkt. 3.2.2. i 3.4.4. SIWZ oraz Opis lokalizacji, opis ogólny terenu oraz cel inwestycji, stanowi±cy z³±cznik nr 5 do SIWZ. Szczegó³owe informacje dotycz±ce przedmiotu zamówienia, jego realizacji i sposobu rozliczenia pomiêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym zosta³y zawarte we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e czê¶æ dokumentacji projektowej tj.: projekty wykonawcze stanowi±ce Za³±cznik nr 6C do SIWZ, oraz czê¶æ dokumentacji obejmuj±cej koncepcjê wystawy sta³ej stanowi±ce Za³±czniki nr 13B-13D do SIWZ, stanowi± informacje niejawne. Z uwagi na powy¿sze dostêp do w/w dokumentacji projektowej (za³±cznik nr 6C SIWZ) oraz za³±czniki 13B-13D do SIWZ udostêpnionej na stronie internetowej zosta³ zabezpieczony has³em (kod dostêpu). Has³o dostêpu do niejawnej czê¶ci dokumentacji projektowej otrzymaj± wykonawcy po przes³aniu do zamawiaj±cego orygina³u podpisanej umowy o zachowaniu poufno¶ci stanowi±cej Za³±cznik nr 4 do SIWZ w formie pisemnej. Do umowy nale¿y do³±czyæ aktualny odpis z Krajowego Rejestru S±dowego albo CEIDG i adres poczty elektronicznej, na który zostanie przes³any kod do plików. Po otrzymaniu umowy Zamawiaj±cy prze¶le Wykonawcy drog± mailow± kod dostêpu, który umo¿liwi pobranie dokumentu ze strony internetowej.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45453000-7
45210000-2
45231400-9
45233200-1
45310000-3
45311100-1
45312100-8
45314310-7
45314320-0
45314300-4
32410000-0
45314000-1
32234000-2
45312200-9
42961100-1
51900000-1
48000000-8
45330000-9
45331200-8
45351000-2
45212350-4
45262700-8
45443000-4
45453000-7


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia do 12 miesiêcy (do 52 tygodni), licz±c od dnia podpisania umowy., 2. Pozosta³e etapy objête prawem opcji bêd± realizowane w terminach wskazanych poni¿ej z zastrze¿eniem, i¿ ka¿dy z nich liczony bêdzie od momentu przekazania decyzji o skorzystaniu przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, o którym mowa w pkt. 3.6.3.-3.6.4. SIWZ: 2.1. Etap II - EIIB2 - do 5 miesiêcy, 2.2. Etap III - EIIB3 - do 9 miesiêcy,

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: W tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca by³ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjna nie mniejsza ni¿ 1 000 000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca: 1.1. w okresie ostatnich piêciu (5) lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, nale¿ycie wykona³, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³: 1.1.1. co najmniej dwa (2) zamówienia (umowy) obejmuj±ce wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku lub budynków. Wykonane prace powinny obejmowaæ co najmniej wykonanie robót budowlano-konstrukcyjnych, robót elektrycznych, robót telekomunikacyjnych, robót sanitarnych i centralnego ogrzewania, w tym:. (1) Co najmniej jedna z tych robót winna byæ zrealizowana w obiekcie kubaturowym wpisanym do rejestru zabytków lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonego przez organy ustanowione w tym celu w innych pañstwach, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 10 000 000,00 z³ brutto; (2) Co najmniej jedna z tych robót winna byæ zrealizowana w obiekcie kubaturowym o kubaturze co najmniej 10 000m3. Przez rejestr zabytków Zamawiaj±cy przyjmuje rejestr zabytków w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami lub analogiczny do rejestru zabytków sposobu ochrony zabytków prowadzony przez organy ustanowione w tym celu w pañstwach obcych. 1.2. dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. W tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dysponowa³ co najmniej: 1.2.1. jedn± (1) osob± - kierownikiem budowy, spe³niaj±cym ³±cznie nastêpuj±ce minimalne wymagania: 1.2.1.1. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, 1.2.1.2. posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w obiektach nieruchomych wpisanych do rejestru, zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami 1.2.1.3. przynale¿y do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z ustaw± z dnia 15 grudnia 2000r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (legitymuje siê aktualnym za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa), 1.2.1.4. posiada co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie (licz±c od momentu uzyskania uprawnieñ do kierowania robotami przy zabytkach tj. po uzyskaniu kwalifikacji, o której mowa w pkt. 1.2.1.2. (pkt. 5.1.2.2.1.2 SIWZ), do¶wiadczenie zawodowe (liczone jako suma przepracowanych miesiêcy) w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi przy obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków z zastrze¿eniem, ¿e do¶wiadczenie to obejmuje w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert co najmniej 12 miesiêczn± aktywno¶æ zawodow± (liczone jako suma przepracowanych miesiêcy) w opisanym powy¿ej zakresie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót dotycz±cych wykonania: robót budowlano-konstrukcyjnych, robót elektrycznych, robót telekomunikacyjnych, robót sanitarnych i centralnego ogrzewania, w czasie ostatnich piêciu (5) lat przynajmniej jedna z robót powinna byæ zrealizowana w budynku u¿yteczno¶ci publicznej, na kwotê 8 000 000 ,00 z³ (s³ownie: osiem milionów) PLN brutto 1.2.2. jedn± (1) osob± - Kierownikiem robót elektrycznych, spe³niaj±cym ³±cznie nastêpuj±ce minimalne wymagania: 1.2.2.1. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych; 1.2.2.2. przynale¿y do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z ustaw± z dnia 15 grudnia 2000r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (legitymuje siê aktualnym za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa); 1.2.2.3. posiada co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie (licz±c od momentu uzyskania uprawnieñ do kierowania robotami lub ich nadzorowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych - liczone jako suma przepracowanych miesiêcy) w pe³nieniu funkcji kierownika robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych z zastrze¿eniem, ¿e do¶wiadczenie to obejmuje w okresie ostatnich dwóch lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert co najmniej 12 miesiêczn± aktywno¶æ zawodow± (liczone jako suma przepracowanych miesiêcy) w opisanym powy¿ej zakresie. 1.2.2.4. posiada do¶wiadczenie w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych zdobyte w trakcie co najmniej 1 realizacji robót w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji. 1.2.3. jedn± (1) osob± - Kierownikiem robót telekomunikacyjnych, spe³niaj±cym ³±cznie nastêpuj±ce minimalne wymagania: 1.2.3.1. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych, 1.2.3.2. przynale¿y do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z ustaw± z dnia 15 grudnia 2000r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (legitymuje siê aktualnym za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa); 1.2.3.3. posiada co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie (licz±c od momentu uzyskania uprawnieñ do kierowania robotami lub ich nadzorowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych - liczone jako suma przepracowanych miesiêcy) w pe³nieniu funkcji kierownika robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych z zastrze¿eniem, ¿e do¶wiadczenie to obejmuje w okresie ostatnich dwóch lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert co najmniej 12 miesiêczn± aktywno¶æ zawodow± (liczone jako suma przepracowanych miesiêcy) w opisanym powy¿ej zakresie. 1.2.3.4. posiada do¶wiadczenie w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych zdobyte w trakcie co najmniej 1 realizacji robót w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji. 1.2.4. jedn± (1) osob± - Kierownikiem robót sanitarnych - spe³niaj±cym ³±cznie nastêpuj±ce minimalne wymagania: 1.2.4.1. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, 1.2.4.2. przynale¿y do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z ustaw± z dnia 15 grudnia 2000r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (legitymuje siê aktualnym za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa); 1.2.4.3. posiada co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie (licz±c od momentu uzyskania uprawnieñ do kierowania robotami lub ich nadzorowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych - liczone jako suma przepracowanych miesiêcy) w pe³nieniu funkcji kierownika robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych z zastrze¿eniem, ¿e do¶wiadczenie to obejmuje w okresie ostatnich dwóch lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert co najmniej 12 miesiêczn± aktywno¶æ zawodow± (liczone jako suma przepracowanych miesiêcy) w pe³nieniu funkcji kierownika robót sanitarnych. 1.2.4.4. posiada do¶wiadczenie w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych zdobyte w trakcie co najmniej 1 realizacji robót w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji. 1.2.5. jedn± (1) osob± - Kierownikiem robót drogowych, spe³niaj±cym ³±cznie nastêpuj±ce minimalne wymagania: 1.2.5.1. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynierii drogowej ograniczonym zakresie, 1.2.5.2. przynale¿y do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, (legitymuje siê aktualnym za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa); 1.2.5.3. posiada co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie (licz±c od momentu uzyskania uprawnieñ do kierowania robotami lub ich nadzorowania w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej - liczone jako suma przepracowanych miesiêcy) w pe³nieniu funkcji kierownika robót w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej z zastrze¿eniem, ¿e do¶wiadczenie to obejmuje w okresie ostatnich dwóch lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert co najmniej 12 miesiêczn± aktywno¶æ zawodow± (liczone jako suma przepracowanych miesiêcy) w pe³nieniu funkcji kierownika robót drogowych. 1.2.6. jedn± (1) osob± - Kierownikiem prac konserwatorskich i restauratorskich, spe³niaj±cym ³±cznie nastêpuj±ce minimalne wymagania: 1.2.6.1. posiada tytu³ zawodowy magistra uzyskany w zakresie specjalno¶ci dotycz±cej konserwacji i restauracji elementów i detali architektonicznych lub konserwacji zabytków; 1.2.6.2. posiada kwalifikacje i praktykê okre¶lone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o Ochronie zabytków i opiece nad zabytkami 1.2.6.3. posiada co najmniej 5-cio letnie do¶wiadczenie (licz±c od momentu uzyskania tytu³u zawodowego magistra po ukoñczeniu w³a¶ciwych studiów wy¿szych i praktyki wskazanej w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o Ochronie zabytków i opiece nad zabytkami) do¶wiadczenie zawodowe (liczone w latach od momentu uzyskania uprawnieñ) w kierowaniu lub nadzorowaniu pracami konserwatorskimi i restauratorskimi w obiektach wpisanych do rejestru zabytków. 1.2.7. jedn± (1) osob± - Kierownikiem badañ architektonicznych, spe³niaj±cym ³±cznie nastêpuj±ce minimalne wymagania: 1.2.7.1. posiada uprawnienia do kierowania badaniami architektonicznymi przy zabytkach wpisanych do rejestru, zgodnie z art. 37d ustawy z dnia 23 lipca 2003r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami 1.2.7.2. posiada co najmniej 5-cio letnie do¶wiadczenie (nabyte po uzyskaniu uprawnieñ do kierowania badaniami architektonicznymi przy zabytkach tj. po uzyskaniu uprawnieñ, o których mowa w pkt. 1.2.7.1. (pkt. 5.1.2.2.7.1. SIWZ) do¶wiadczenie zawodowe (liczone w latach od momentu uzyskania uprawnieñ) w kierowaniu lub nadzorowaniu badaniami architektonicznymi w obiektach wpisanych do rejestru zabytków. 1.2.8. Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie przez jedn± osobê nie wiêcej ni¿ dwóch funkcji, o których mowa w pkt. 1.2.2.1 - 1.2.2.5. (pkt. 5.1.2.2.1 - 5.1.2.2.5.SIWZ) 1.2.9. Uprawnienia budowlane, o których mowa w niniejszej SIWZ powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej. 1.2.10. Za osoby posiadaj±ce ww. kwalifikacje uznaje siê równie¿ osoby, które naby³y ww. uprawnienia przy zabytkach nieruchomych we wskazanym wy¿ej zakresie w innym ni¿ Rzeczpospolita Polska pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, pañstwie cz³onkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrêbnych przepisów przys³uguje prawo do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykszta³cenie i tytu³y zawodowe, mog± byæ uzyskane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, je¿eli s± one uznawane za równorzêdne z wykszta³ceniem i tytu³ami zawodowymi uzyskanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrêbnych przepisów. Do¶wiadczenie zawodowe, mo¿e byæ nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o ile dotyczy prac konserwatorskich, prac restauratorskich, badañ konserwatorskich lub badañ architektonicznych, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do inwentarza muzeum lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14 a ust 2 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. 1.2.11. Wszystkie osoby, o których mowa w pkt. 1.2.2.1. - 1.2.2.7. (pkt. 5.1.2.2.1. - 5.1.2.2.7. SIWZ) musz± pos³ugiwaæ siê jêzykiem polskim zarówno w mowie jak i pi¶mie tj. w sposób umo¿liwiaj±cy realizacjê obowi±zków wynikaj±cych z umowy lub w przypadku braku znajomo¶ci jêzyka polskiego w powy¿szym zakresie, Wykonawca zobowi±zany jest na w³asny koszt do zapewnienia t³umacza jêzyka polskiego w celu sta³ego t³umaczenia w kontaktach pomiêdzy Zamawiaj±cym a personelem Wykonawcy. 1.2.12. Wymieniony w pkt. 1.2.2.1. - 1.2.2.7. (pkt. 5.1.2.2.1. - 5.1.2.2.7. SIWZ) sk³ad personelu Wykonawcy nale¿y traktowaæ jako minimalne wymagania Zamawiaj±cego i nie wyczerpuje on ca³o¶ci personelu niezbêdnego dla rzetelnego wype³nienia obowi±zków Wykonawcy. 1.2.13. Ilekroæ w opisie warunków udzia³u w postêpowaniu jest mowa o uprawnieniach, to w przypadku osób bêd±cych obywatelami krajów cz³onkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzjê w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia - zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej .
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 1. Je¿eli wymagane kwoty w dokumentach wymienionych w pkt 6.4.5.1., 6.4.5.2. i 6.4.5.3. SIWZ, wyra¿one bêd± w innej walucie ni¿ PLN, Zamawiaj±cy dokona ich przeliczenia na PLN wed³ug ¶redniego kursu NBP na dzieñ, w którym opublikowano og³oszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, Zamawiaj±cy przyjmie kurs przeliczeniowy wed³ug ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. 2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych, po spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22a PZP. 3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowi±zanie, o którym mowa w zdaniu poprzednim wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert±.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) PZP, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2. O¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci, 3. O¶wiadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne, 4. O¶wiadczenia wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych, 5. Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) PZP, 6. Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, 7. Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, 8. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 8.1. w pkt. 1 powy¿ej (pkt. 6.4.1.1. SIWZ) , sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) PZP. Dokumenty te powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 8.2. w pkt. 5 powy¿ej (pkt. 6.4.1.5 SIWZ), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokumenty te powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 8.3. w pkt. 6 - 7 powy¿ej (pkt. 6.4.1.6. - 6.4.1.7. SIWZ), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Dokumenty te powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dalsze uregulowania w zakresie podmiotów zagranicznych zawarto w pkt. 6.4.3. i 6.4.4. SIWZ.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1 000 000,00 z³.; 2. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu (5) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, wraz z dowodami okre¶laj±cymi czy roboty budowlane wykazane ww. wykazie zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty te zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. 2.1. Dowodami, o których mowa powy¿ej, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu bêdzie przekazany przez Zamawiaj±cego wraz z wezwaniem, o którym mowa w pkt. 6.4. SIWZ. 3. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnego do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób bêdzie przekazany przez Zamawiaj±cego wraz z wezwaniem, o którym mowa w 6.4. SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13) i 14) PZP oraz art. 24 ust. 1 pkt 16)-20) PZP lub ust. 5 PZP, mo¿e przedstawiæ dowody na to, ¿e podjête przez niego ¶rodki s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, w szczególno¶ci udowodniæ naprawienie szkody wyrz±dzonej przestêpstwem lub przestêpstwem skarbowym, zado¶æuczynienie pieniê¿ne za doznan± krzywdê lub naprawienie szkody, wyczerpuj±ce wyja¶nienie stanu faktycznego oraz wspó³pracê z organami ¶cigania oraz podjêcie konkretnych ¶rodków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które s± odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestêpstwom lub przestêpstwom skarbowym lub nieprawid³owemu postêpowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje siê, je¿eli wobec Wykonawcy, bêd±cego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem s±du zakaz ubiegania siê o udzielenie zamówienia oraz nie up³yn±³ okre¶lony w tym wyroku okres obowi±zywania tego zakazu. 1.1. W okoliczno¶ciach wskazanych w pkt 1 powy¿ej (pkt. 6.2. SIWZ), Wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia pkt. II p.pkt 2) o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt. 6.1. SIWZ oraz do z³o¿enia wraz z ofert± dowodów, o których mowa w pkt 1 powy¿ej (pkt. 6.2. SIWZ). 1.2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, je¿eli Zamawiaj±cy, uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu Wykonawcy, uzna za wystarczaj±ce przedstawione dowody, o których mowa w pkt. 1 powy¿ej (pkt. 6.2. SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia bêdzie udostêpniony przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej wraz z informacj± z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP. 3. Zobowi±zanie, o którym mowa w pkt. 6.3. SIWZ (je¿eli dotyczy),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci: 250 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³ 00/100 groszy), zgodnie z pkt. 8 SIWZ.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:


Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji15,00
termin wykonania25,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zosta³y okre¶lone w § 23 wzoru umowy (za³±cznik nr 3 do SIWZ)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej "RODO", Zamawiaj±cy informujê, ¿e: 1.1. Administratorem danych osobowych jest: Muzeum ¯up Krakowskich Wieliczka w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Zamkowa 8. tel. 12 278 32 66, e-mail: sekretariat@muzeum.wieliczka.pl 1.2. Z Inspektorem Ochrony Danych w Muzeum ¯up Krakowskich Wieliczka mo¿na kontaktowaæ siê za po¶rednictwem adresu e-mail: iod@muzeum.wieliczka.pl 1.3. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Modernizacja kompleksu zamkowego Muzeum ¯up Krakowskich Wieliczka" prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 1.4. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8, art. 96 ust. 3, art. 96 ust 3 lit. a) oraz art. 96 ust 3 lit b) PZP, a przypadku zawarcia umowy o dofinansowanie tak¿e w oparciu o zawart± przez Beneficjenta (Zamawiaj±cego) umowê o dofinansowanie. 1.5. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a przypadku zawarcia umowy o dofinansowanie zgodnie z t± umow±. 1.6. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 1.7. Wykonawca posiada: 1.7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do przekazanych danych osobowych, z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawo dostêpu do przekazanych danych osobowych, jest wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego. 1.7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia przekazanych danych osobowych (Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników). W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawo do sprostowania lub uzupe³nienia przekazanych danych osobowych, jest wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego. 1.7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego) oraz z zastrze¿eniem, ¿e wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 1.7.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie przekazanych danych osobowych dotycz±cych wykonawcy narusza przepisy RODO. 1.8. Wykonawcy nie przys³uguje: 1.8.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, 1.8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 1.8.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania przekazanych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1.9. Dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przetwarzane w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-04-24, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.