Ogłoszenie z dnia 2008-03-14
Koszalin: Dostawa papieru kserograficznego, artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych do siedziby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie przy ul. Partyzantów 7-9 oraz siedzib podległych komórek organizacyjnych na terenie woj. zachodniopomorskiego.
Numer ogłoszenia: 52691 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa, ul. Partyzantów 7-9, 75-411 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3433214, fax 094 3415582.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/koszalin
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru kserograficznego, artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych do siedziby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie przy ul. Partyzantów 7-9 oraz siedzib podległych komórek organizacyjnych na terenie woj. zachodniopomorskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru kserograficznego (zadanie nr 1), artykułów biurowych (zadanie nr 2) oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (zadanie nr 3): do siedziby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie przy ul. Partyzantów 7-9, oraz do siedzib Oddziałów - podległych komórek organizacyjnych w miejscowościach: Białogard, ul. 1 Maja 18; Drawsko Pomorskie, ul. E. Orzeszkowej 3; Goleniów, ul. S. Mikołajczyka 42; Gryfino, ul. Grunwaldzka 1; Gryfice, ul. 11 listopada 5; Choszczno, ul. Chrobrego 27; Kołobrzeg, ul. Warcisława III 6; Łobez, ul. Niepodległości 37; Myślibórz, ul. J. Piłsudskiego 7; Pyrzyce, ul. Szczecińska 21; Sławno, ul. Sempołowskiej 1a; Stargard Szczeciński, ul. Szymanowskiego 31a; Szczecinek, ul. Bohaterów Stalingradu 8/9; Szczecin, ul. Drozdowa 73; Wałcz, ul. Chopina 53.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Warunki: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Opis spełnienia warunków: 1)wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, (co najmniej jedno zamówienie powyżej 20 000 PLN) oraz dokumenty, że dostawy te zostały wykonane należycie - zał. nr 3 do oferty. 2)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 1 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 7 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty należy załączyć: a)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr 1 do oferty; b)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp - zał. nr 2 do oferty; c)Wypełniony formularz cenowy: zał. nr 4, zał. nr 5, zał. nr 6 do oferty; d)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik; f)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. d) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. f), zastępuje się je dokumentem stwierdzającym powyższy fakt, potwierdzonym przez notariusza, właściwy organ sądowy, administracyjny albo organ samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. h)Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: -podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; -wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 7 ust. 1 ppkt. a) d) powinny być złożone przez każdy podmiot W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiały reklamowe) dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/koszalin
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie, ul. Partyzantów 7-9, 75 - 411 Koszalin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie, ul. Partyzantów 7-9, 75 - 411 Koszalin, pokój nr 1 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa papieru kserograficznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Parametry techniczne papieru: a)białość 146 (+/- 3) CIE b)gramatura 80g/m2 c)format A4, format A3 d)1 ryza zawiera 500 arkuszy (kartek) 2.Możliwość zastosowania papieru w drukarkach laserowych i atramentowych oraz kserokopiarkach. 3.Przewidywane roczne zapotrzebowanie: A4 - 650 ryz , A3 - 4 ryzy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa artykułów biurowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Papier do faksu 210 x 15 rolka 132 2 Papier do faksu 216 x 15 rolka 56 3 Koperty białe samoprzylepne z paskiem C4 (duże) szt. 1400 4 Koperty białe samoprzylepne z paskiem C5 (średnie) szt. 4650 5 Koperty białe samoprzylepne C6 (małe) szt. 8330 6 Koperty ochronne duże A4 (215-340cm) (z pęcherzykami) szt. 120 7 Koperty ochronne średnie A5 (175 -265 cm) (z pęcherzykami) szt. 102 8 Koperty ochronne małe A6 (115-215 cm) (z pęcherzykami) szt. 26 9 Koperty do pakowania E4 brązowa HK rozszerzana szt. 370 10 Segregator A4 50 mm z mechanizmem dźwigniowym, 2 ringami (kółkami) pokryty folią polipropylenową, wymienna etykieta na grzebiecie, w części grzbietowej otwór o średnicy 30 mm, koloru czarnego szt. 132 11 Segregator A5 50 mm z mechanizmem dźwigniowym, 2 ringami (kółkami) pokryty folią polipropylenową, wymienna etykieta na grzebiecie, w części grzbietowej otwór o średnicy 30 mm, koloru czarnego szt. 12 Segregator A4 75 mm z mechanizmem dźwigniowym, 2 ringami (kółkami) pokryty folią polipropylenową, wymienna etykieta na grzebiecie, w części grzbietowej otwór o średnicy 30 mm, koloru czarnego szt. 163 13 Segregator A4 25 mm z mechanizmem dźwigniowym, 2 ringami (kółkami) pokryty folią polipropylenową, wymienna etykieta na grzebiecie, w części grzbietowej otwór o średnicy 30 mm, koloru jasno siwy (stalowy) szt. 20 14 Segregator A4 25 mm z mechanizmem dźwigniowym, 2 ringami (kółkami) pokryty folią polipropylenową, wymienna etykieta na grzebiecie, w części grzbietowej otwór o średnicy 30 mm, koloru czarnego szt. 10 15 Segregator A4 25 mm z mechanizmem dźwigniowym, 2 ringami (kółkami) pokryty folią polipropylenową, wymienna etykieta na grzebiecie, w części grzbietowej otwór o średnicy 30 mm, kolor niebieski szt. 5 16 Segregator A4 40 mm z mechanizmem dźwigniowym, 2 ringami (kółkami) pokryty folią polipropylenową, wymienna etykieta na grzebiecie, w części grzbietowej otwór o średnicy 30 mm, kolor stalowy (siwy) szt. 20 17 Segregator A4 40 mm z mechanizmem dźwigniowym, 2 ringami (kółkami) pokryty folią polipropylenową, wymienna etykieta na grzebiecie, w części grzbietowej otwór o średnicy 30 mm, koloru czarnego szt. 5 18 Segregator A4 25 mm z mechanizmem dźwigniowym, 2 ringami (kółkami) pokryty folią polipropylenową, wymienna etykieta na grzebiecie, w części grzbietowej otwór o średnicy 30 mm, kolor niebieski szt. 5 19 Segregator A4 40 mm z mechanizmem dźwigniowym, 2 ringami (kółkami) pokryty folią polipropylenową, wymienna etykieta na grzebiecie, w części grzbietowej otwór o średnicy 30 mm, kolor zielony szt. 5 20 Segregator A4 50 mm z mechanizmem dźwigniowym, 2 ringami (kółkami) pokryty folią polipropylenową, wymienna etykieta na grzebiecie, w części grzbietowej otwór o średnicy 30 mm, kolor niebieski szt. 5 21 Segregator A4 50 mm z mechanizmem dźwigniowym, 2 ringami (kółkami) pokryty folią polipropylenową, wymienna etykieta na grzebiecie, w części grzbietowej otwór o średnicy 30 mm, kolor zielony szt. 5 22 Segregator A4 75 mm z mechanizmem dźwigniowym, 2 ringami (kółkami) pokryty folią polipropylenową, wymienna etykieta na grzebiecie, w części grzbietowej otwór o średnicy 30 mm, kolor stalowy (siwy) szt. 20 23 Segregator A4 75 mm z mechanizmem dźwigniowym, 2 ringami (kółkami) pokryty folią polipropylenową, wymienna etykieta na grzebiecie, w części grzbietowej otwór o średnicy 30 mm, kolor zielony szt. 5 24 Segregator A4 35 mm z mechanizmem dźwigniowym, 4 ringami (kółkami) pokryty folią polipropylenową, wymienna etykieta na grzebiecie, w części grzbietowej otwór o średnicy 30 mm, kolor zielony szt. 52 25 Skoroszyt zawieszany A4 z oczkami z paskiem papierowym (zawieszka),tylna okładka kolorowa, przednia przezroczysta szt. 1996 26 Skoroszyt zawieszany A4 1:2 - połówka karton biały szt. 310 27 Skoroszyt zawieszany A4 1:2-pełny, karton biały szt. 410 28 Skoroszyt zawieszany PCV A4 z oczkami wymiennym paskiem papierowym (zawieszka)- kolor siwy-stalowy szt. 100 29 Skoroszyt zawieszany PCV A4 z oczkami wymiennym paskiem papierowym (zawieszka)- kolor czarny szt. 50 30 Skoroszyt zawieszany PCV A4 z oczkami wymiennym paskiem papierowym (zawieszka)- kolor żółty szt. 100 31 Skoroszyt zawieszany PCV A4 z oczkami wymiennym paskiem papierowym (zawieszka)- kolor jasnoniebieski szt. 100 32 Skoroszyt zawieszany PCV A4 z oczkami paskiem papierowym (zawieszka)- kolor czerwony szt. 50 33 Skoroszyt zawieszany PCV A4 z oczkami wymiennym paskiem papierowym (zawieszka)- kolor zielony szt. 100 34 Koszulki na dokumenty A4 - PCV, posiadające perforację z lewej strony umożliwiającą wpięcie do segregatora, przeźroczyste szt. 5960 35 Koszulki na dokumenty A5 - PCV, posiadające perforację z lewej strony umożliwiającą wpięcie do segregatora, przeźroczyste szt. 680 36 Koszulki na dokumenty A4 - z klapą boczną, PCV, posiadające perforację z lewej strony umożliwiającą wpięcie do segregatora, przeźroczyste szt. 2240 37 Teczka plastikowa wiązana A4 szt. 96 38 Teczka wiązana - tektura biała A4 szt. 75 39 Teczka z gumką -tektur biała A4 szt. 312 40 Teczka kopertowa A4 1,5 cm (zielona) szt. 64 41 Teczka kopertowa A4 3 cm (zielona) szt. 98 42 Teczka tekturowa skrzydłowa zamykana na rzep A4 szt. 52 43 Twarda podkładka z klamrą spinającą do wypisywania dokumentów (teczka) szt. 71 44 Blok szkolny - makulaturowy w kratkę A4 szt. 104 45 Blok szkolny - makulaturowy w kratkę A5 szt. 91 46 Zeszyt w kratkę 60 kart. A5 miękka oprawa szt. 36 47 Zeszyt w kratkę 60 kart. A5 twarda oprawa szt. 50 48 Zeszyt w kratkę 96 kart.A4 miękka oprawa szt. 11 49 Zeszyt w kratkę 96 kart. A4 twarda oprawa szt. 57 50 Zeszyt w kratkę 32 kart. A5 szt. 72 51 Zeszyt w kratkę 16 kart. A5 szt. 29 52 Zeszyt alfabetyczny 1:2 A4 do spisu telefonów szt. 3 53 Spinacz okrągły 28 mm ( 100 szt. w opak.) opak. 668 54 Spinacz okrągły 50 mm (100 szt. w opak.) opak. 28 55 Zszywki - 24:4 (1000 szt. w opakowaniu) opak. 13 56 Zszywki - 24:6 (1000 szt. w opakowaniu) opak. 97 57 Zszywki 26:6 (1000 szt. w opakowaniu) opak. 42 58 Zszywki 24:6 zszywające 60 kartek opak. 5 59 Zszywki 24:10 zszywające 60 kartek opak. 5 60 Zszywki 26:6 zszywające 60 kartek opak. 5 61 Zszywki rozmiar 23:8 opak. 5 62 Zszywki - zszywające 50 kartek opak. 61 63 Linijka przeźroczysta 20 cm szt. 30 64 Linijka przeźroczysta 50 cm szt. 7 65 Taśma klejąca przeźroczysta - 2,0-2,5 cm : 20 m szt. 92 66 Taśma dwustronna szer.5 cm szt. 96 67 Taśma klejąca brązowa do pakowania 4,8-5,0 cm : 50 m szt. 87 68 Taśma tzw. gęsia skórka szt. 19 69 Taśma papierowa żółta szer.3,5cm szt. 11 70 Taśma Black point - nylon szt. 2 71 Poduszka do stempli-pieczątek szt. 9 72 Tusz do stempli czarny szt. 24 73 Tusz do stempli zielony szt. 2 74 Tusz do stempli niebieski szt. 1 75 Tusz do stempli czerwony szt. 1 76 Korektor - w płynie z gąbką korygującą szt. 49 77 Notes kostka biała klejona 80-85 x 80-85: 500 arkuszy szt. 190 78 Kalka maszynowa czarna opak. 22 79 Kalka maszynowa niebieska opak. 3 80 Kalka ołówkowa opak. 353 81 Temperówka metalowa szt. 103 82 Gumka do ścierania szt. 136 83 Nożyczki - ostrze z nierdzewnej stali, uchwyty plastikowe, długość ostrza ok. 7,5 cm. szt. 38 84 Ołówek techniczny HB szt. 328 85 Zszywacz- mechanizm metalowy, na zszywki 24:6 , obrotowa stopka, ładowany od góry, długość ramienia: 10-13 cm, ilość kartek: 15-20 szt. 21 86 Zszywacz zszywający 50 k szt. 15 87 Rozszywacz szt. 7 88 Mały zszywacz zszywki rozm.10 szt. 2 89 Dziurkacz biurowy, metalowy z dźwignią z tworzywa, z blokadą i regulacją rozm. papieru, wysuwany ogranicznik, wskaźnik środka strony, rozstaw - 80 mm, ilość kartek: 15-20 szt. 18 90 Dziurkacz biurowy metalowy z dźwignią z tworzywa, z blokadą regulującą rozm. papieru, wysuwany ogranicznik, wskażnik środka strony, rozstaw- 80 mm, ilość kartek:40 szt. 2 91 Klej w sztyfcie do papieru, nie pozostawiający zabrudzeń szt. 64 92 Cienkopis czarny 0,4 mm szt. 189 93 Cienkopis niebieski 0,4 mm szt. 206 94 Cienkopis czerwony 0,4 mm szt. 35 95 Cienkopis zielony 0,4 mm szt. 10 96 Długopis w przeźroczystej oprawie, niebieski szt. 297 97 Długopis w przeźroczystej oprawie, czarny szt. 244 98 Pióro żelowe z metalową końcówką, gumowy uchwyt, grub. linii pisania:0,3-0,5 mm; niebieski szt. 236 99 Pióro żelowe z metalową końcówką, gumowy uchwyt, grubość linii: 0,3-0,5 mm; czarny szt. 250 100 Pióro żelowe z metalową końcówką, gumowy uchwyt, grubość linii: 0,3-0,5 mm; czerwony szt. 73 101 Pióro żelowe z metalową końcówką, gumowy uchwyt, grubość linii:0,3-0,5 mm; zielony szt. 58 102 Texmarker 440 fluoroscencyjny, różne kolory, końcówka ścięta 2 i 5 mm szt.184 103 Marker czarny dwustronny: okrągła i ścięta końcówka szt. 61 104 Sznurek dratwa - szpagat - 50dag Szt. 57 105 Dziennik korespondencyjny w oprawie introligatorskiej szt. 15 106 Karty drogowe SM 101( 50 kart.) szt. 64 107 Płyty CD szt. 269 108 Płyty CD-RW szt. 158 109 Płyty DVD szt. 167 110 Kalkulator nie gorszy niż Victor DK 281E szt. 18 111 Karteczki samoprzylepne żółte 76 x 76 cm opak. 267 112 Karteczki samoprzylepne żółte 2 x 4 cm opak. 35 113 Kartki samoprzylepne 4 x 5 cm opak. 5 114 Karty samoprzylepne A4 opak. 176 115 Etykiety samoprzylepne 70x42,4mm opak. 25 116 Etykiety adresowe samoprzylepne uniwersalne A4 opak. 26 117 Karteczki samoprzylepne 7,5/2,5 mm opak. 8 118 Etykiety (cennik) Biały 22x12 (bez napisów) opak. 2 129 Etykiety (cennik) Żółty 22x12 (bez napisów) opak. 2 120 Indeks paski samoprzylepne opak. 38 121 Paski do zszywania z plastiku opak. 5 122 Klipsy biurowe do akt 25mm opak. 66 123 Fastykuły niewiązane (archiwum) szt. 1031 124 Przekładki kolorowe A4 1-5 szt. 262 125 Wąsy do skoroszytów szt. 410 126 Gumki recepturki szt. 1254 127 Pinezki zwykłe do tablic korkowych z plastikowymi główkami opak. 63 128 Pinezki zwykle metalowe opak. 30 129 Tablice korkowe wielkości 100x50 cm szt. 29 130 Półki na dokumenty na biurko 3 zestawy x 3 szt. 31 131 Pojemnik na karteczki kolor srebrny szt. 3 132 Przybornik na biurko przezroczysty szt. 4 133 Chusteczki do czyszczenia ekranu monitora szt. 2 134 Kosz na śmieci szt. 1 135 Druk: Ewidencja środków trwałych szt. 5 136 Druk: Polecenie wyjazdu służb. szt. 22 137 Druk: Zeszyt wyjść służbowych szt. 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.71.00-5, 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DRUKARKI BROTHER HL 2030 szt. 6 LANIER 7213 szt. 15 HP LJ 1020 szt. 64 HP LJ 1000 szt. 58 HP LJ 1015 szt. 35 HP LJ 1018 szt. 31 OKI Microline 321 szt. 1 HP LJ 6L szt. 25 HP LJ 5L szt. 4 HP LJ 2015 szt. 5 HP DJ 656c czarny szt. 11 HP DJ 656c kolor szt. 11 HP DJ 990 CXI czarny szt. 4 HP DJ 990 CXI kolor szt. 4 HP DJ 2200D szt. 2 CANON I350 czarny szt. 8 CANON I350 kolor szt. 8 HP DJ 3820 czarny szt. 2 HP DJ 3820 kolor szt. 1 HP DJ F380 czarny szt. 12 HP DJ F380 kolor szt. 12 HP DJ F370 czarny szt. 23 HP DJ F370 kolor szt. 17 Hp Deskejt D2360 czarny szt. 8 Hp Deskejt D2360 kolor szt. 8 Tasma do drukarki igłowej OPTIMUS SA 2400 szt. 1 KSEROKOPIARKI GESTENER 2715z szt. 2 TOSHIBA 1340 szt. 2 KYOCERA MITA KM 1525 szt. 12 CANON 6010 szt. 8 CANON NP.1010 szt. 3 CANON 6317 szt. 4 CANON 6216 szt. 6 CANON NP. 1520 szt. 2 REX ROTARY 8913Z szt. 4 REX ROTARY szt. 2 CANON IR szt. 2 REX ROTARY 8708 szt. 12 FAX CANON B 150 BX-3 szt. 3 CANON BX -3 szt. 2 PANASONIC KX-FB 88 szt. 8 MASZYNKI DO LICZENIA CANON BP 25-D szt. 1 PRINTRONIX REORDER PN 107675-007 szt. 9.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 162 odc. Rydzewo - Zarańsko
- Rękawice jednorazowego użytku
- 9/TP1/SZP-2/2025 Modernizacja z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami pomieszczeń SWFiS w budynku "W" przy ul. Racławickiej 15 w Koszalinie.
- REMONT BUDYNKU KOSZAROWEGO NR 2 ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 66 W KOSZALINIE (DZSW).
- Remont siedziby Prokuratury Rejonowej w Drawsku Pomorskim - IV - etap - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - etap V - ocieplenie wraz z remontem elewacji i tarasu budynku.
- Przebudowa DW 112 - obwodnica m. Karlino
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Razem możemy więcej -integracja społeczna w Gminie Józefów
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Dostawa materiałów biurowych
- Zakup i dostawa artykułów biurowych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy".
- Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Krakowa i Rad Dzielnic Miasta Krakowa
- Dostawa zabawek/artykułów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości", "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" i "ekoMy" i potrzeb własnych Zamawiającego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.