To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-24
Kielce: Dostawa materiałów promujących Miasto Kielce
Numer ogłoszenia: 527142 - 2012; data zamieszczenia: 24.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 402570 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676144, faks 41 3676141; 3676353.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promujących Miasto Kielce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promujących Miasto Kielce. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę materiałów promujących, w następujących zadaniach: a) Zadanie 1: Brelok - miś światełko odblaskowe - w ilości 2.400 szt. b) Zadanie 2: Torba na ramię - w ilości 220 szt. c) Zadanie 3: Komplet 12 kolorowych kredek ołówkowych w drewnianej tubie - w ilości 400 kpl. d) Zadanie 4: Długopis metalowy z niebieskim wkładem - w ilości 2.200 szt. e) Zadanie 5: Portfel uniwersalny ze skóry naturalnej - w ilości 100 szt. f) Zadanie 6: Torba papierowa z herbem Miasta - w ilości 400 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 6 do siwz oraz wzorzec znaków stanowiący załącznik nr 7 do siwz. 4. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do siwz. 5. Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę na realizację danego zadania, zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu jednego próbnego egzemplarza danego materiału promującego i uzyskania jego akceptacji przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. 6. Zamawiający niniejsze zamówienie realizuje jako część większego zamówienia. Wartość zamówienia, ustalona zgodnie z art. 32 ust. 4 Pzp jako łączna wartość poszczególnych części, nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 200 000 euro.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1: Brelok - miś światełko odblaskowe - w ilości 2.400 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 28.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Studio siedem s.c. G. Żółtowski, M. Biedrzycki, ul. Myślenicka 186, 30-698 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3414,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2826,54
Oferta z najniższą ceną: 2826,54 / Oferta z najwyższą ceną: 5313,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3: Komplet 12 kolorowych kredek ołówkowych w drewnianej tubie - w ilości 400 kpl.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 26.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Studio siedem s.c. G. Żółtowski, M. Biedrzycki, ul. Myślenicka 186, 30-698 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2845,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2071,32
Oferta z najniższą ceną: 2071,32 / Oferta z najwyższą ceną: 3793,32
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 4: Długopis metalowy z niebieskim wkładem - w ilości 2.200 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 29.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MOBIDRUK P. Łomny, ul. Nyska 59-61, 50-505 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3414,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2536,26
Oferta z najniższą ceną: 2536,26 / Oferta z najwyższą ceną: 4059,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie 6: Torba papierowa z herbem Miasta - w ilości 400 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 24.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MKK Sp. z o.o., ul. Dworcowa 4, 87-400 Golub-Dobrzyń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1463,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1495,68
Oferta z najniższą ceną: 1495,68 / Oferta z najwyższą ceną: 2853,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie prowadzenia indywidualnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla 42 osób - dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujących wymianę dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Studenta nr 3 "Bartek" Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup i dostawa kardiomonitorów i defibrylatorów
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Giserskiej w Kielcach
- Zakup mebli biurowych w trzech Częściach: Części I - "Zakup mebli biurowych" Części II - "Zakup foteli ergonomicznych" Części III - "Zakup specjalistycznych foteli biurowych..."
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia stoiska promocyjnego
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY AKADEMII WOJSK LĄDOWYCH WE WROCŁAWIU - Umowa ramowa
- Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych
- Dostawa materiałów reklamowych dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu
- USŁUGA WYKONANIA I DOSTARCZENIA GADŻETÓW ORAZ ŚCIANKI MEDIALNEJ
- Dostawa materiałów promocyjno - reklamowych (gadżetów) dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.