Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Łowicz: Dostawy wędlin, mięsa i drobiu do Zakładu Karnego w Łowiczu
Numer ogłoszenia: 52716 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Łowiczu , ul. Wiejska 3, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8309740.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy wędlin, mięsa i drobiu do Zakładu Karnego w Łowiczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I - wędliny - według PN - 86/A- 82007, PN-A- 86526: 1995/Az2:2000, -Boczek firmowy prasowany - 2 100kg; -Boczek faszerowany - 2 100kg; -Boczek wędzony łuskany - 800kg; -Baleron drobiowy - 2 600kg; -Kaszanka - 2 000kg; -Kiełbasa drobiowa - 3 300kg; -Kiełbasa kanapkowa drobiowa - 1 600kg; -Kiełbasa biała - 250kg; -Kiełbasa krakowska - 2 500kg; -Kiełbasa litewska - 2 000kg; -Kiełbasa podwawelska - 3 400kg; -Kiełbasa śląska - 3 100kg; -Kiełbasa toruńska - 4 200kg; -Kiełbasa zwyczajna - 5 400kg; -Kiełbasa żywiecka - 1 600kg; -Mielonka wieprzowa - 2 300kg; -Pieczeń myśliwska - 2 300kg; -Pieczeń rzymska - 2 300kg; -Polędwica drobiowa - 520kg; -Polędwica miodowa drobiowa - 520 kg -Przysmak szynkowy - 1 000kg; -Salceson włoski - 2 300kg; -Parówki cienkie - 2 600kg -Serdelki drobiowe - 2 600kg; -Szynka mielona drobiowa - 3 150kg; -Szynka wieprzowa gotowana - 1 600kg; -Szynka wołowa - 1 050kg; -Mortadela - 4 200kg; -Lunchmeat z indyka - 2 600kg; Grupa II - mięso - mięso wieprzowe i wołowe według PN-86/A-82002, PN-86/A-82004, PN-88/A-82003 - Mięso mielone - 4 600kg; - Mięso wołowe - gulaszowe - 1 300kg; - Mięso wołowe b/k - 500kg; - Szponder - 1 900kg; - Mięso wieprzowe gulaszowe - 1 050kg; - Karkówka wp. b/k - 220 kg Grupa III - drób - według PN-A-86523, PN-A-86524/:1998 - Kurczak świeży - 150kg; - Ćwiartka tylna z kurczaka - 4 500kg; - Skrzydełka drobiowe - 2 000 kg; - Żołądki z kurczaka - 2 100 kg; Wskazane ilości poszczególnych artykułów są ilościami przewidywanymi, które posłużą do określenia wartości przedmiotu zamówienia wg poszczególnych ofert. W trakcie realizacji zamówienia - faktyczne ilości poszczególnych artykułów mogą odbiegać od określonych powyżej, jednakże łączna wartość realizowanej umowy nie przekroczy wartości określonej ofertą wykonawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30 - Wędliny 15.11.00.00 - Mięso 15.11.20.00 - Drób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Część I - 4 200 zł (słownie: cztery tysiące dwieście złotych) Część II - 700 zł (słownie: siedemset złotych) Część III - 500 zł (słownie: pięćset złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek nr 1 - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia Warunek nr 2 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (upzp). Warunek nr 3 - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia; Warunek nr 4 - dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek nr 5 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków wg formuły : spełnia/ nie spełnia - na podstawie załączonych do ofert dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunku nr 1 Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: 1)Aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy członek konsorcjum i każdy wspólnik spółki cywilnej winien złożyć ww. dokumenty. Dokument/y potwierdzający/e spełnienie warunku nr 1 może/mogą być przedłożony/e w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione ze strony Wykonawcy. Na potwierdzenie spełnienia warunku nr 2 Wykonawcy zobowiązani są załączyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu - złożone na druku wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ, zgodnie z objaśnieniami zawartymi we wzorze oświadczenia. Ww. oświadczenie/a składane jest/są przez Wykonawcę lub przez wszystkich konsorcjantów lub wspólników spółki cywilnej w oryginale/oryginałach. (Niniejsze oświadczenie potwierdza również spełnienie warunków nr 3, 4 i 5). 2/ Aktualne zaświadczenie/a właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie/a, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 3/ Aktualne zaświadczenie/a z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających nie zaleganie Wykonawcy z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Ww. dokument/y winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4/ Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegać się będą wykonawcy - przedsiębiorcy, którzy są lub będą związani umową konsorcjum lub umową spółki cywilnej do oferty winni załączyć oryginał pełnomocnictwa, określającego zakres czynności prawnych, do których upoważniony jest pełnomocnik, tzn. do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Oryginał ww. pełnomocnictwa winien być podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do zaciągania zobowiązań w imieniu każdego z przedsiębiorców - wykonawców, którzy występują wspólnie o udzielenie zamówienia. Przedsiębiorcy związani umową spółki cywilnej (wspólnicy spółki cywilnej) zamiast oryginału ww. pełnomocnictwa mogą przedłożyć do oferty kserokopię aktualnej umowy spółki cywilnej poświadczonej za zgodność z oryginałem przez każdego przedsiębiorcę - wspólnika spółki cywilnej, jeżeli wynikać z niej będzie pełnomocnictwo i zakres czynności do których umocowany jest pełnomocnik. 5/ W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo szczegółowe wystawione przez osobę/y uprawnioną/e/ do występowania w imieniu wykonawcy, które winno zawierać rodzaj i zakres czynności prawnych, do których pełnomocnik/cy jest/są upoważniony/nieni z uwzględnieniem poniższych wymagań: Wykonawca winien załączyć do oferty : a) oryginał jednorazowego pełnomocnictwa szczegółowego uprawniającego pełnomocnika co najmniej w zakresie złożenia oferty w niniejszym postępowaniu lub b) kserokopię aktualnego i ważnego pełnomocnictwa stałego, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione przez Wykonawcę lub osobę podpisującą dokumenty składające się na ofertę. 6/ Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w niniejszej części SIWZ z tym, że zamiast dokumentów wymienionych: w punkcie 1 warunku nr 1, w punktach 2 i 3 warunku nr 2 SIWZ winien złożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument datowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument datowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, c/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument datowany nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 6.1. Tylko jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie nr 6 warunku nr 2 SIWZ wówczas Wykonawca ten składa w zastępstwie dokument/y zawierający/e oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty zastępcze w stosunku do wyszczególnionych w pkt.: 6a, 6b - winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokument zastępczy w stosunku do wyszczególnionego w pkt.: 6c - winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.2. Jeżeli dokumenty wymagane w niniejszym rozdziale SIWZ będą przedkładane do oferty w innym języku aniżeli język polski, Wykonawca winien załączyć do nich również ich tłumaczenie na język polski poświadczone przez Wykonawcę. 6.3. Dokumenty załączone do oferty winny być podpisane lub w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy lub przez jego pełnomocnika. 7/ Potwierdzenie wniesienia wadium Na potwierdzenie spełnienia warunków nr 3, 4 i 5 Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu - złożone na druku wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Łowiczu
ul. Wiejska 3
99-400 Łowicz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 14:00, miejsce: Zakład Karny w Łowiczu ul. Wiejska 3 99-400 Łowicz pokój nr 120 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy wędlin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I - wędliny - według PN - 86/A- 82007, PN-A- 86526: 1995/Az2:2000, -Boczek firmowy prasowany - 2 100kg; -Boczek faszerowany - 2 100kg; -Boczek wędzony łuskany - 800kg; -Baleron drobiowy - 2 600kg; -Kaszanka - 2 000kg; -Kiełbasa drobiowa - 3 300kg; -Kiełbasa kanapkowa drobiowa - 1 600kg; -Kiełbasa biała - 250kg; -Kiełbasa krakowska - 2 500kg; -Kiełbasa litewska - 2 000kg; -Kiełbasa podwawelska - 3 400kg; -Kiełbasa śląska - 3 100kg; -Kiełbasa toruńska - 4 200kg; -Kiełbasa zwyczajna - 5 400kg; -Kiełbasa żywiecka - 1 600kg; -Mielonka wieprzowa - 2 300kg; -Pieczeń myśliwska - 2 300kg; -Pieczeń rzymska - 2 300kg; -Polędwica drobiowa - 520kg; -Polędwica miodowa drobiowa - 520 kg -Przysmak szynkowy - 1 000kg; -Salceson włoski - 2 300kg; -Parówki cienkie - 2 600kg -Serdelki drobiowe - 2 600kg; -Szynka mielona drobiowa - 3 150kg; -Szynka wieprzowa gotowana - 1 600kg; -Szynka wołowa - 1 050kg; -Mortadela - 4 200kg; -Lunchmeat z indyka - 2 600kg;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy mięsa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa II - mięso - mięso wieprzowe i wołowe według PN-86/A-82002, PN-86/A-82004, PN-88/A-82003 - Mięso mielone - 4 600kg; - Mięso wołowe - gulaszowe - 1 300kg; - Mięso wołowe b/k - 500kg; - Szponder - 1 900kg; - Mięso wieprzowe gulaszowe - 1 050kg; - Karkówka wp. b/k - 220 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy drobiu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa III - drób - według PN-A-86523, PN-A-86524/:1998 - Kurczak świeży - 150kg; - Ćwiartka tylna z kurczaka - 4 500kg; - Skrzydełka drobiowe - 2 000 kg; - Żołądki z kurczaka - 2 100 kg;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni Technik fotografii i multimediów w ramach realizacji projektu pn.: "Zawodowcy z Reymonta - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSP nr 3 w Łowiczu"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu RTV i AGD oraz elementów placów zabaw w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
- ul. Sikorskiego - renowacja kanału sanitarnego DN500 (dz. nr ewid. 2237, obręb Śródmieście, gmina M. Łowicz
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli na rok 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 do Przedszkola w Wancerzowie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597
- Sukcesywne dostawy żywności do Zespołu Szkół CKR w Gołotczyźnie w roku 2025 r.
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.