Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Gorlice: Przebudowa i rozbudowa budynku pralni na cele zespołu operacyjnego, centralnej sterylizatorni i centralnej dezynfektorni - stacji przygotowania łóżek dla Szpitala Specjalistycznego im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach.
Numer ogłoszenia: 52722 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach , ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3553317, faks 018 3553315.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorlice.ibd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku pralni na cele zespołu operacyjnego, centralnej sterylizatorni i centralnej dezynfektorni - stacji przygotowania łóżek dla Szpitala Specjalistycznego im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakresem robót objęte jest wykonanie przebudowy i rozbudowy budynku pralni szpitalnej na cele zespołu operacyjnego, centralnej sterylizatorni i centralnej dezynfektorni - stacji przygotowania łóżek w ramach modernizacji bloku operacyjnego Szpitala Specjalistycznego w Gorlicach, w szczególności: - Wykonanie robót ziemnych, - Wykonanie robót rozbiórkowych, - Wykonanie fundamentów, - Wykonanie konstrukcji, - Wykonanie robót murarskich, tynkarskich, elewacji, - Wykonanie posadzek, sufitów oraz okien i drzwi, - Wykonanie sal operacyjnych, - Wykonanie centralnej sterylizatorni, - Wykonanie centralnej dezynfektorni, oraz stacji przygotowania łóżek - Wykonanie łącznika komunikacyjnego, - Wykonanie instalacji elektroenergetycznych, - Wykonanie instalacji gazów medycznych z centralami, - Wykonanie instalacji teletechnicznych, - Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, - Wykonanie instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej, - Wykonanie instalacji przeciwpożarowej, - Wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody oraz sanitarnej, - Wykonanie urządzeń dźwigowych: dźwig towarowy 300 kg oraz dźwig towarowo-osobowy 630kg. - Koordynacja dostaw inwestorskich obejmująca: odbiór, magazynowanie, konserwacja i wbudowanie urządzeń i wyposażenia technologicznego Bloku Operacyjnego, pochodzących z dostaw inwestorskich, oraz koordynacja terminów ww. dostaw w zależności od postępu prac budowlano-remontowych, realizacja obowiązków wynikających z gwarancji na urządzenia i wyposażenie technologiczne, udzielonej przez dostawców urządzeń..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.21.51.41 - Roboty budowlane w zakresie sal operacyjnych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.23.12.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.32.22.00 - 45.32.22.00 45.23.15.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów sprężonego powietrza 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 50.000 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu przetargowym moga wziąć udział wykonawcy, którzy soełniają wymogi określone w art. 22. nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, posiadają wymagane uprawnienia budowlane, dysponują środkami w wysokości min. 1.000.000 zł, posiadają ubezpieczenie OC w związku z prowadzona działalnością na kwotę min. 500.000 zł, oraz posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu minimum jednej roboty polegającej na budowie lub modernizacji budynku w wartości minimum 3.000.000 zł brutto w ramach jednego zadania( zamówienia), oraz wykonaniu budowy lub modernizacji budynku służby zdrowia o wartości minimum 2.000.000 zł brutto w ramach jednego zadania( zamówienia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Oświadczenie, że Wykonawca dokonał uzyskał wszystkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania umowy, Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami postępowania zawartymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia w tym z istotnymi postanowieniami które zostaną zawarte w umowie i przyjmuje je bez zastrzeżeń, Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę wymaganą do przygotowania oferty oraz realizacji usługi w określonym czasie, W przypadku złożenia oferty wspólnie wymagane jest złożenie powyższych oświadczeń - odrębnie przez każdego partnera .Oświadczenie o posiadaniu osób posiadających niezbędne kwalifikacje do realizacji zamówienia. Oświadczenie dotyczące podwykonawstwa a) Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany, wystawiony lub potwierdzony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzającego status prawny lub formę prawną. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Oferenci, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. W przypadku złożenia oferty wspólnie wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera odrębnie. b) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub aktualne zaświadczenie potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub aktualne zaświadczenie potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca mający siedzibę poza terytorium RP składa dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio że: Wykonawca mający siedzibę poza terytorium RP składa dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymano w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - w celu potwierdzenia spełniania wymogów określonych w art. 24, ust. 1 , pkt. 4 - 8 ustawy składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju będącym siedzibą Wykonawcy nie wystawia się ww. dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem sadowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju w którym ma siedzibę Wykonawca. W celu potwierdzenia że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że ma dostęp lub dysponuje środkami finansowymi w kwocie co najmniej 1.000.000 zł. 2.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000 zł. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie / np. listy referencyjne /, z którego wynika że wykonawca w ciągu ostatnich pięciu latach wykonał minimum dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, udokumentowane referencjami. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że wykonał minimum jedną robotę polegającą na budowie lub modernizacji budynku w wartości minimum 3.000.000 zł brutto w ramach jednego zadania( zamówienia), oraz wykonał budowę lub modernizacje budynku służby zdrowia o wartości minimum 2.000.000 zł brutto w ramach jednego zadania( zamówienia),. Zakres, rodzaj wykonanych robót oraz ich wartość wymieniona w wykazie musi mieć odzwierciedlenie w dokumentach potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /załącznik 1 cz. 2/, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, lub ewentualnie dodatkowo pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w niniejszym punkcie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w momencie realizacji zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowanym personelem, posiadającym niezbędne uprawnienia budowlane - lub odpowiednio stwierdzenie posiadanych kwalifikacji do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie (w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi )w specjalnościach: a)Konstrukcyjno-budowlanej, - minimum 1 osoba z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownika robót, b)Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum 1 osoba z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownika robót instalacyjnych, c)Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 1 osoba z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownika robót. Do wykazu o którym mowa w niniejszym punkcie należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień zawodowych przez wymienione w załączniku osoby wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorlice.ibd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach ; ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice lub bzp@szpital.gorlice.ibd.pl
Cena 1 egzemplarza SIWZ - 5.000 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych lub Sekretariat Szpitala Specjalistycznego im H. Klimontowicza w Gorlicach, ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. Oś Priorytetowa 6 Spójność wewnątrzregionalna Działanie 6.3 Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców, w tym socjalnego i zdrowotnego Schemat A Ochrona zdrowia Umowa nr : MRPO.06.03.01-12-126/08-00 /XA/799/FE/4471/08.
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe piwnic i ścian fundamentowych oraz uporządkowanie gospodarki wodno-kanalizacyjnej w budynku administracyjnym Powiatu Gorlickiego przy ul. Słonecznej 7 w Gorlicach.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1499K Bielanka - Łosie - Ropa polegająca na budowie chodnika w km 1+850 do km 2+200 w m. Łosie
- Opracowanie dokumentacji projektowych wraz z pozyskaniem prawomocnych decyzji/zezwolenia na realizację inwestycji zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
- Przebudowa drogi powiatowej 1462K Łużna - Staszkówka w zakresie budowy chodnika w km 5+445 do 5+680 str. prawa w miejscowości Staszkówka
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowych w Centrum Kształcenia Zawodowego w Gorlicach
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Przebudowa ulicy Okrężnej w Dziemionnie
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.