eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinwykonanie remontu budynku koszarowo-sztabowego nr 11/4310 w Dziwnowie



Ogłoszenie z dnia 2005-10-07

POZYCJA 52722

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecin: wykonanie remontu budynku koszarowo-sztabowego nr 11/4310 w Dziwnowie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Szczecin, do kontaktów: mgr inż. Jan Maszorek, ul. Narutowicza 17b, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4452026, fax 091 4452024, 4452029, www.rzi.szczecin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu budynku koszarowo-sztabowego nr 11/4310 w Dziwnowie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje: Roboty budowlane, sanitarne i elektryczne związane z remontem budynku koszarowo-sztabowego nr 11/4310 w Dziwnowie. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dziwnów. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.62.40 - Koszary Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.62.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wojskowych obiektów budowlanych oraz instalacji 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000,00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.04.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 7700,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia, tj.: dysponują co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych; - w zakresie sieci, instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, wentylacji. Wykonali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem, tj.: budynki mieszkalne, internatowe, użyteczności publicznej, biurowe o kubaturze nie mniejszej niż 8000,00 m sześc. i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zrealizowane w okresie ostatnich 5 lat, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadają na rachunku bankowym środki w wysokości minimum 60.000,00 zł lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 60 000,00 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj.: nie zalegają z opłatami skarbowymi na rzecz ZUS, US, KRUS oraz spełniają warunki art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 5) oraz inne określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 17.11.2005, cena - 74,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.11.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.11.2005, godzina 12:00, siedziba Rejonowego Zarządu Infrastruktury, Szczecin, ul. Narutowicza 17b (parter lok. 3).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.