Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-14
Poznań: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego Odbudowa cieku Starynka
Numer ogłoszenia: 52725 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, fax 061 8785210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: genowefa_zielinska@um.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego Odbudowa cieku Starynka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego Odbudowa cieku Starynka. Zakres projektu budowlano-wykonawczego Odbudowy cieku Starynka obejmuje: a) wykonanie projektu budowlano-wykonawczego - 5 egz.; zawierającego: - wykonanie uzupełniających badań geotechnicznych wraz z dokumentacją, - wykonanie uzupełniających pomiarów - aktualizacja mapy zasadniczej profilu przekrojów poprzecznych; - wykonanie uzupełniających pomiarów inwentaryzacyjnych istniejących budowli hydrotechnicznej i istniejących wylotów wraz z ich oceną, - wykonanie hydrologii cieku wraz z oceną zrzutów ścieków projektowanych i istniejących, - wykonanie operatu wodno-prawnego, - projekt zagospodarowania terenu, - inwentaryzacja zadrzewień, - projekt budowlano-wykonawczy przebudowy koryta cieku z profilem podłużnym, - materiały dotyczące własności gruntów - projekt nowych budowli hydrotechnicznych, - kosztorysy inwestorskie - 3 egz., - przedmiary robót - 3 egz., oraz dokumentację uzupełniającą: b) specyfikację technicznego wykonania i odbioru robót ( 3 egzemplarze) wraz z uzyskaniem: c) decyzji - pozwolenia wodno-prawnego, d) decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, e) decyzji - pozwolenia na budowę. Całość dokumentacji należy przekazać również w formie elektronicznej ( z wyłączeniem podpunktu c,d,e). Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi Prawa zamówień publicznych, zawartymi w art. 30 (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesiena wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1 dysponują minimum jedną osobą przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie melioracji wodnych lub w zakresie budowli hydrotechnicznych. 2.2 wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( 13.03.2005 r. - 13.03.2008 r) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwie prace projektowe z zakresu regulacji rzek, renowacji zbiorników wodnych lub budowli hydrotechnicznych o wartości minimum 50.000,00 zł. każda, wraz z dokumentami potwierdzającymi , że prace te zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art. 22ust.1 ustawy 3. Uprawnienia projektowe w zakresie melioracji wodnych lub w zakresie budowli hydrotechnicznych łącznie z aktualnym wpisem na listę właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu, wystawione dla osoby przewidzianej do realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Podpisany i wypełniony wykaz prac projektowych ( minimum dwóch) wykonanych z należytą starannością (o wartości minimum 50.000,00 zł. każdej z prac )w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( 13.03.2005 r. - 13.03.2008 r) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z zakresu regulacji rzek, renowacji zbiorników wodnych lub budowli hydrotechnicznych wraz z dokumentami potwierdzającymi , że prace te zostały wykonane należycie. 5. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 6. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://.bip.city.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówien Publicznych Urzędu Miasta Poznania pl. Kolegiacki 17 61-841 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 09:45, miejsce: Biuro Zamówien Publicznych Urzedu Miasta Poznania pl. Kolegoaki 17 61-841 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 27.04.2008.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- Dostawa spektrometru emisyjnego ICP OES
- Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu na potrzeby Oddziału Terenowego TVP S. A. w Poznaniu w likwidacji.
- Dostawa przeciwciał monoklonalnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Józefowa
- Wykonanie linii oświetlenia zewnętrznego w gminie Lubicz w roku 2025.
- Razem dla Bujakowa - czyli dla każdego coś dobrego - budowa sceny (Budżet Obywatelski) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rewitalizacja Rynku w Lubinie - odtworzenie historycznego traktatu staromiejskiego - rewitalizacja infrastruktury miejskiej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.