To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-15
Ełk: Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych. Numer sprawy: 001/1/2011-DZP/PNO
Numer ogłoszenia: 52735 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18171 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych. Numer sprawy: 001/1/2011-DZP/PNO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych do 108 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Ełku. Zamówienie obejmuje 7 Pakietów. Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem). Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla pa-cjentów oraz dla personelu. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Załącznikach Nr 1A do 1G. Przedmiot zamówienia w zakresie Pakietu Nr 1 dotyczy kontrastów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Pakiet Nr 1 określa Załącznik Nr 1A do SIWZ Przedmiot zamówienia w zakresie Pakietu Nr 2 dotyczy filmów radiograficznych niebie-sko czułych do obróbki automatycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Pakiet Nr 2 określa Załącznik Nr 1B do SIWZ Przedmiot zamówienia w zakresie Pakietu Nr 3 dotyczy leków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Pakiet Nr 3 określa Załącznik Nr 1C do SIWZ. Przedmiot zamówienia w zakresie Pakietu Nr 4 dotyczy materiałów medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Pakiet Nr 4 określa Załącznik Nr 1D do SIWZ. Przedmiot zamówienia w zakresie Pakietu Nr 5 dotyczy materiałów do sterylizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Pakiet Nr 5 określa Załącznik Nr 1E do SIWZ. Przedmiot zamówienia w zakresie Pakietu Nr 6 dotyczy żywienia dojelitowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Pakiet Nr 6 określa Załącznik Nr 1F do SIWZ. Przedmiot zamówienia w zakresie Pakietu Nr 7 dotyczy dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Pakiet Nr 7 określa Załącznik Nr 1G do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1 - Kontrasty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PGF URTICA Sp. z.o.o., ul. Krzemieniecka 120, Wrocław, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82039,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85600,00
Oferta z najniższą ceną: 85600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet Nr 3 - Leki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GSK SERVICES Sp. z.o.o., Grunwaldzka 189, Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90092,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 101564,64
Oferta z najniższą ceną: 101564,64 / Oferta z najwyższą ceną: 101564,64
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet Nr 4 - Materiały medyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
- PAUL HARTMANN POLSKA Sp. z.o.o., Partyzancka 133/151, Pabianice, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77777,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61989,83
Oferta z najniższą ceną: 61989,83 / Oferta z najwyższą ceną: 61989,83
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy nabiału przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i drobiu przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy pieczywa przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywna dostawa i rozładunek soli drogowej niezbrylającej się w siedzibie zamawiającego Ełk, ul. Suwalska 38
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Zakup i sukcesywna dostawa immunoglobulin dla członków grupy zakupowej prowadzonej przez Warszawskie Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK Sp. z o.o.
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- "DOSTAWA LEKÓW" część1
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.