To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-28
Ogłoszenie nr 52735 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.
Świdnica: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przebudowa obiektu lekkoatletycznego - Etap I -
w ramach zadania inwestycyjnego pn.
"Przebudowa stadionu miejskiego w Świdnicy przy ul. Śląskiej 35a"
-
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 16640-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, krajowy numer identyfikacyjny
57958900000, ul.
ul. Armii Krajowej
49,
58100
Świdnica, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
748 562 850, faks
748 523 110, e-mail
mbp@um.swidnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.swidnica.bip-gov.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przebudowa obiektu lekkoatletycznego - Etap I - w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa stadionu miejskiego w Świdnicy przy ul. Śląskiej 35a" -
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):P-7/II/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przebudowa obiektu lekkoatletycznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa stadionu miejskiego w Świdnicy" wraz ze zmianami oraz rozbiórkami zaplecza sanitarno-szatniowego dla sportowców. 2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje nadzoru nad robotami rozbiórkowymi istniejącego budynku zaplecza sportowego oraz robotami budowlanymi budowy nowych budynków toalet publicznych i zaplecza sportowego, które będą objęte w kolejnym etapie. 3. Szczegółowy opis robót budowlanych, nad którymi Wykonawca będzie pełnił nadzór inwestorski jest wskazany w umowie i dokumentacji projektowej przez Biuro Realizacji Inwestycji, inż. Sławomir Sobusiak, ul. Plac Zwycięstwa 6/1, 58-330 Jedlina Zdrój, którą Zamawiający udostępnia razem z SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 4.1. Do obowiązków Wykonawcy należy pełny zakres czynności określonych w art. 25 ustawy z dnia 7.07.1994 roku - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290), a także: 4.1.1. zapewnienie nadzoru inwestorskiego w postaci osób posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno- budowlanej pełniący także rolę koordynatora, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, 4.1.2. przygotowanie dokumentów i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, 4.1.3. systematyczna kontrola budowy, 4.1.4. bieżąca kontrola jakości wszystkich użytych do budowy wyrobów budowlanych oraz ich zgodność z dokumentacją projektową, a w szczególności zapobieganiu zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wykrytych wadach i nieprawidłowościach, 4.1.5. kontrola budowy przez koordynatora w trakcie trwania robót budowlanych nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz na każde dodatkowe wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy, potwierdzone wpisem do dziennik budowy. 4.1.6. Wykonawca zobowiązuje się, że na placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego stawi się osoba pełniąca funkcję koordynatora nadzoru inwestorskiego w ciągu czasu zaoferowanego przez Wykonawcę lecz nie dłuższym niż 3 godziny od wezwania telefonicznego, potwierdzonego faksem bądź e-mailem, co każdorazowo odnotowane zostanie w dzienniku budowy. W przypadku gdy wezwanie do przyjazdu na budowę wpłynie do Wykonawcy/koordynatora nadzoru inwestorskiego do godz. 12:00 osoba pełniąca funkcję koordynatora nadzoru inwestorskiego stawi się na budowie w tym samym dniu jednak nie później niż w ciągu 3 godzin od wezwania telefonicznego, potwierdzonego faksem bądź e-mailem. Jeśli wezwanie otrzyma po godz. 12:00 osoba pełniąca funkcję koordynatora nadzoru inwestorskiego stawi się na budowie w dniu następnym jednak nie później niż do godz. 9:00. 4.1.7. kontrola budowy inspektorów branżowych w trakcie trwania robót budowlanych w danej specjalności nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz na każde dodatkowe wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy, potwierdzone wpisem do dziennik budowy. 4.1.8. organizowanie i udział w naradach koordynacyjnych i odbiorach, 4.1.9. przeprowadzanie przez Wykonawcę Rad budowy w częstotliwości wg potrzeb lecz nie rzadziej niż raz w tygodniu, 4.1.10. sporządzenie przez Wykonawcę protokołów ze spotkań - Rad budowy i bieżącego przekazywania ich Zamawiającemu, 4.1.11. pisemnego raportowania do Zamawiającego minimum jeden raz w miesiącu, z oceną zaawansowania rzeczowo - finansowego (część opisowa, część fotograficzna), 4.1.12. udział w odbiorach robót zanikowych oraz końcowym, 4.1.13. kontrola rzeczowo-finansowa wykonywanych robót budowlanych oraz czuwanie nad terminową i finansową realizacją robót w tym kontrola postępu robót w stosunku do harmonogramu realizacji robót budowlanych, 4.1.14. informowanie Zamawiającego o pojawiających się na budowie podwykonawcach, 4.1.15. opiniowanie na piśmie zasadności ewentualnego wykonania robót podobnych wnioskowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót w terminie do 5 dni od daty otrzymania wniosku, 4.1.16. czynny udział przy uzgadnianiu z projektantem ewentualnego wykonania robót podobnych, sprawdzenie zasadności oraz weryfikacja robót podobnych, 4.1.17. powiadomienie Zamawiającego o konieczności wykonania robót w sposób odmienny od zatwierdzonego projektu budowlanego i wykonawczego, 4.1.18. wykonanie inwentaryzacji robót w toku w przypadku przerwania robót w trakcie ich realizacji, w sytuacji upadłości Wykonawcy robót lub odstąpienia od umowy, 4.1.19. zgłaszanie Zamawiającemu propozycji niezbędnych działań mających na celu zniwelowanie ewentualnych opóźnień w robotach budowlanych, 4.1.20. współpraca z Wykonawcą robót w celu uniknięcia lub zredukowania skutków ewentualnych wydarzeń i okoliczności, które mogą mieć wpływ na jakość robót, wzrost wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych lub planowana datę zakończenia, 4.1.21. kontrolowanie rozliczeń budowy, 4.1.22. zgłoszenie zakończenia robót budowlanych oraz uzyskanie zgody na użytkowanie jeśli jest wymagane, 4.1.23. Wykonawca będzie wykonywał swoje obowiązki od dnia wprowadzenia Wykonawcy robót budowlanych na budowę do dnia zakończenia i rozliczenia rzeczowo-finansowego nadzorowanych robót oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie. W przypadku wydłużenia się terminu wykonania prac budowlanych termin obowiązania umowy na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego ulega przedłużeniu o wymagany czas niezbędny do zakończenia i odbioru robót budowlanych oraz rozliczenia rzeczowo- finansowego inwestycji. W przypadku przedłużenia terminu realizacji robót budowlanych wydłużeniu ulega termin sprawowania Nadzoru inwestorskiego lecz bez zwiększenia wynagrodzenia. 4.1.24. sprawdzenie pełniej dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcę robót budowlanych w terminie do 5 dni od dnia otrzymania dokumentacji, jednak nie później niż na dzień przed odbiorem końcowym robót potwierdzone protokołem ze sprawdzenia dokumentacji odbiorowej, 4.1.25. po zakończeniu robót budowlanych, przygotowanie wykazu finansowo - rzeczowego wykonanych elementów robót, 4.1.26. udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie obowiązywania gwarancji udzielanej przez Wykonawcę robót budowlanych. Przeglądy gwarancyjne będą wykonywane nie rzadziej niż raz w roku. Wykonawca jest także zobowiązany do stawiennictwa się w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego lub użytkownika, na każde zawiadomienie otrzymane przez Zamawiającego lub użytkownika. 4.2. Przewidywany termin realizacji nadzorowania zadania: 4.2.1. Rozpoczęcie realizacji: w dniu podpisania umowy, 4.2.2. Zakończenie realizacji: do 31.10.2017 r. Za zakończenie rozumie się uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz rozliczenie robót budowlanych. 4.3. Wykonawca jest w granicach posiadanego umocowania niniejszą umową przedstawicielem Zamawiającego w ramach umowy zawartej z Wykonawcą o wykonanie robót budowlanych wymienionych w § 1 ust. 1 i 2 niniejszej umowy. 4.4. Prawa Inspektora Nadzoru Inwestorskiego określa art. 26 ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290). 4.5. Wykonawca oświadcza, że dla przedmiotu zamówienia określonego w § 1 ust. 1 i 2 wszystkie osoby posiadają uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego, są członkami Izby Inżynierów Budownictwa, posiadają wymagane doświadczenie przy nadzorowaniu robót budowlanych oraz, że posiadają wymagane ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 4.6. Wykonawca w sytuacji ujawnienia się wad robót budowlanych w okresie gwarancyjnym będzie zobowiązany do czynności związanych z opisem powstałej szkody, jej oszacowaniem, określeniem przyczyn zaistniałych wad oraz kontaktów w tym zakresie z Wykonawcą robót budowlanych. Nie wyklucza to odpowiedzialności Wykonawcy za wady fizyczne nadzorowanych robót budowlanych chyba, że udowodni on należytą staranność przy wykonywaniu obowiązków wynikających z umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Lokalizacja i opis stanu istniejącego Obszar planowanej inwestycji znajduje się w południowej części miasta, na terenie Stadionu Miejskiego przy ul. Śląskiej 35A. Teren ośrodka sportu zabudowany jest obiektami sportowymi oraz obiektami kubaturowym zaplecza sportowego. Inwestycja swym zakresem obejmuje południowo-wschodnią część terenu ośrodka sportu. Znajdujący się w kierunku zachodnim od bieżni budynek z wieżą zostanie rozebrany oraz znajdujący się w kierunku północno-zachodnim od bieżni budynek toalety publicznej jest przeznaczony do rozbiórki. Teren wzdłuż boiska ma nawierzchnię asfaltową w złym stanie technicznym, z trybunami betonowymi, z licznymi pęknięciami i ubytkami, przeznaczonymi do przebudowy. Przez teren inwestycji przechodzi sieć kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowa, telekomunikacyjna, gazowa, sieć elektroenergetyczna niskiego i średniego napięcia. Wzdłuż południowej granicy biegnie sieć kolejowa. Teren jest ogrodzony murem ceglanym o złym stanie technicznym przeznaczonym do rozbiórki, porośnięty trawą i drzewami. Teren jest zróżnicowany pod względem wysokościowym. 6. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części usług. 10. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT140631.13 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 62730 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Sukcesywne dostawy materiałów medycznych"
- "Oczyszczanie mechaniczne i uzupełniająco ręczne wybranych jezdni dróg gminnych i wojewódzkich na terenie miasta Świdnica w 2025 roku"
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- Termomodernizacja budynku ZS w Żarowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Świdnickiego pełniących funkcje oświatowe"
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.