eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyninŚwiadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Gostyninie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-19

Gostynin: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Gostyninie
Numer ogłoszenia: 527380 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 488608 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej, ul. Zalesie 1A, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. (024) 2357154, faks (024) 2357155.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Gostyninie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Gostyninie tj. pranie, maglowanie pościeli i odzieży szpitalnej, pranie chemiczne odzieży służbowej oraz pranie mopów płaskich według zaleceń Sanepidu. W skali miesiąca Ośrodek przekazuje do wykonania usługi około 350 kg prania. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca musi posiadać pozytywną opinię Sanepidu dotyczącą prowadzonej działalności. Brudne pranie odbierane będzie od Zamawiającego w każdym dniu roboczym tygodnia w godzinach od 7.00 do 12.00. Zamawiający przekazując brudne pranie przygotuje dla każdej ze stron zestawienie ilościowe poszczególnego asortymentu w tym mopy płaskie oraz wagowe prania, za wyjątkiem mopów płaskich, które na zestawieniu przedstawione będą tylko ilościowo. Zestawienie zostanie podpisane przez osoby uczestniczące w przekazaniu. Kopia zestawienia zostanie przekazana Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania czystego prania w takiej samej ilości, jaką pobrał do wykonania usługi. Jako dzień odbioru czystego prania ustala się wtorek każdego tygodnia. W sytuacji, kiedy wtorek jest świętem odbiór czystego prania następuje w dzień roboczy poprzedzający wtorek. Zamawiający ustala poniedziałek, środę i piątek, jako dni odbioru czystych mopów płaskich. Wykonawca przekazując czyste pranie zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu zestawienie ilościowe poszczególnego asortymentu i wagowe całości suchego prania w tym również mopów płaskich. Zestawienie zostanie podpisane przez osoby uczestniczące w przekazaniu. Szczegółowe zasady dotyczące przekazania brudnego prania przez Zamawiającego oraz zwrotu czystego prania przez Wykonawcę zostaną uregulowane stosownym protokołem sporządzonym przez obydwie strony. Reklamacje powinny być składane przez Zamawiającego w momencie odbioru czystego prania od Wykonawcy w przypadku stwierdzonych braków lub jawnych wad towaru. Reklamacje składane będą na formularzu protokołu reklamacyjnego. Protokół zostanie podpisany przez osoby uczestniczące w odbiorze prania. Kopia protokołu zostanie przekazana Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w terminie 7 dni od dnia jej złożenia. W sytuacji zaginięcia lub zniszczenia materiałów przekazanych do prania Wykonawca zobowiązany jest do odkupienia zagubionych bądź zniszczonych rzeczy, w terminie 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.30.00.00 - Różne usługi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hollywood Textile Service Sp. z o.o. dawniej PHU Hollywood Spółka Jawna, ul. Bojanowska 2a, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31707,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41832,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41832,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41832,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.