Ogłoszenie z dnia 2006-10-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ścinawa: termomodernizacja budynku UMiG Ścinawa - etap II -Renowacja zabytkowej wieży ratuszowej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Ścinawa, do kontaktów: Józef Malchar, Roman Sobol, Rynek 17, 59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412600, fax 076 8412601, e-mail: urzad@scinawa.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.scinawa.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku UMiG Ścinawa - etap II -Renowacja zabytkowej wieży ratuszowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ścinawa, Rynek 17. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: - remont konstrukcji i wymiana pokrycia dachu zabytkowej wieży dawnego ratusza, malowanie elewacji wieży - wraz z robotami towarzyszącymi; - odwodnienie terenu wokół budynku - wraz z robotami towarzyszącymi; - Przebudowa wejścia do budynku wraz z zadaszeniem, budowa rampy dla osób niepełnosprawnych z przebudową schodów wejściowych i ich wykończeniem , wykonanie nawierzchni chodników - wraz z robotami towarzyszącymi ; - Drenaż odwadniający teren wokół budynku oraz kanalizacja deszczowa - wraz z robotami towarzyszącymi. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy, art. 24 ust. 1 i 2 - zał nr 2 do specyfikacji - złożenie deklaracji o przyjęciu warunków wykonania przedmiotu zamówienia - zał. nr 3 - złożenie informacji o posiadanym doświadczeniu, potencjale technicznym i ekonomicznym - zał. nr 4 do specyfikacji 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Prace polegać będą na: - wymianie uszkodzonych elementów drewnianych krokwi i deskowania hełmu , wzmocnieniu istniejących krokwi , impregnacji przeciwgrzybicznej i ogniochronnej konstrukcji hełmu oraz zabezpieczenie antykoro-zyjne elementów stalowych ; - wymianie pokrycia hełmu wieży ratuszowej na pokrycie blachą miedzianą gr. 0,6 mm łuskę ; - renowacji żelaznego szpica hełmu ; - wzmocnieniu konstrukcji stalowej przez wspawanie usztywnień poziomych z kątowników gorącowalco-wanych ; - malowaniu elewacji wieży i stolarki. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.06.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wys. 1.400 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy złożą: - wypełniony formularz oferty wg zał nr 1 do specyfikacji - \Oświadczenia Wykonawcy\ , że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art.22 ust.1 ustawy \Prawo zamówień publicznych\ -zał nr 2 do specyfikacji; - Deklarację \Przyjęcie warunków wykonania przedmiotu zamówienia\ - zał nr 3; - Deklarację \Posiadane doświadczenia oraz potencjał techniczny i ekonomiczny\- zał nr 4 do specyfikacji- wraz z wymienionymi we wzorze formularza załącznikami ; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (uprawnienie do występowania w obrocie prawnym , określające formę prawną lub status prawny, miejsce rejestracji oraz siedzibę, itp.) ; - zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy naczelnika urzędu skarbowego , jeżeli odrębne przepisy wymagają rozliczania , że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat , lub że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; - zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS, KRUS) potwierdzające , że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne , lub że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymano w całości wykonanie decyzji o płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24. ust 1 pkt 4-8 ustawy \Prawo zamówień publicznych\ - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; i/lub - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust 1 pkt 9 ustawy \Prawo zamówień publicznych\ - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w odniesieniu do podmiotów zbiorowych ubiegających się o udzielenie zamówienia ; - zaakceptowany projekt umowy . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający sprawdzi czy: - złożone oferty nie podlegają odrzuceniu; - Wykonawca niepodlega wykluczeniu z powodu niespełnienia wymogów określonych w specyfikacji; - oferta spełnia wszelkie wymogi formalno prawne zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dostarczą ofertę na którą złożą się następujące dokumenty: - formularz oferty - zał. nr 1 do specyfikacji; - informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie; - kserokopię aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; - kserokopię aktualnej (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)informacji z Krajowego Rejestru Karnego (art 24.ust. 1 pkt 4-8; art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy) - kserokopie aktualnych zaświadczeń (wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert) z Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - bilan oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia bilansu, informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie krótszy niż ostatnie 3 lata obrotowe; - dowód potwierdzający wniesienie wadium; - oświadczenie zgodnie z art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych - zał nr 2 do specyfikacji; - zaakceptowany projekt umowy - zał nr 5 do specyfikacji; - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat robót budowlanych, odpowiadających wartością i rodzajem robót stanowiących przedmiot zamówienia;
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.scinawa.com.pl. Opłata: 14 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja dostępna w siedzibie Zamawiającego lub pocztą po złożeniu zamówienia. Sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe;. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.11.2006, godzina 12:30, Sala konferencyjna III p. nr 34 Urząd Miasta i Gminy Ścinawa Rynek 17.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.10.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja zespołu dworsko-parkowego w Brniu
- Bieżące naprawy oraz remonty ogólnobudowlane w budynkach KZB Legionowo Spółka z o.o.
- Renowacja Sali Balowej w Muzeum Pałac Herbsta - Sufit
- Modernizacja części budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Noblistów Polskich w Olsztynku
- Remont zabytkowej Muszli Koncertowej w Ciechocinku
- Renowacja Wieży Trynitarskiej w Lubaniu wraz z otoczeniem - etap I.
więcej: Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.