Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-20
Lębork: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W LĘBORKU
Numer ogłoszenia: 52753 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W LĘBORKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie ciągu komunikacyjnego - parter (korytarz lewe skrzydło i hole, hol przy Powiatowym Zespole Orzekania o Niepełnosprawności), I piętro (korytarz lewe skrzydło i przy Wydziale Komunikacji oraz klatka schodowa), klatka schodowa lewe skrzydło od I piętra na parter. Wymiana instalacji elektrycznej i malowanie pomieszczeń nr 206, 210, 216..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych tzn. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania ,określonych w art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 1.3 Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ. 2. Sposób oceny spełniania warunków: 2.1 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w punkcie VII SIWZ ,dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów w oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert ,chyba ,że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2.2 W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: a) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 3 SIWZ ), b) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 tejże ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ), c) zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców ,upoważniające jednego z nich do reprezentowania pozostałych. 2. Oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) musi spełnić następujące wymagania: a) Wykonawcy muszą dołączyć pełnomocnictwo ,podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, b) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców c) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby skutecznie zobowiązywać wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, d) każdy z Wykonawców odrębnie ma obowiązek oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania ,określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, e) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ,a nie dane pełnomocnika..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.leborski.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego pokój nr 104.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lęborku ul. Czołgistów 5, pokój nr 16..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: malowanie ciągu komunikacyjnego - parter (korytarz lewe skrzydło i hole, hol przy Powiatowym Zespole Orzekania o Niepełnosprawności), I piętro (korytarz lewe skrzydło i przy Wydziale Komunikacji oraz klatka schodowa), klatka schodowa lewe skrzydło od I piętra na parter - w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia 2009 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana instalacji elektrycznej i malowanie pomieszczeń nr 206, 210, 216..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku"
- Remont dachów na obiektach SPS ZOZ w Lęborku
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie"
- Wyk. r. bud. w zakr. wym. win. wew. w bud. szpit. w Gr. Śl., bud. win. zew. w bud. przych. w Lw. Śl. w. z przeb. przył. CO i CWU o. rem. i przeb. bud. szpit. i przych. w Lw. Śl. d. P. C. Z. Sp. z o.o.
- REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ W BUDYNKU LXXVIII LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W WARSZAWIE - etap IA (remont korytarza przy sali gimnastycznej)
- Adaptacja sali konferencyjnej w budynku Gminy Puck
- Przebudowa i remont pomieszczeń OSP Łódź Wiskitno przy ul. Kolumny 312 w Łodzi - Etap 1
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
więcej: Roboty malarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.