Ogłoszenie z dnia 2020-04-15
Ogłoszenie nr 527554-N-2020 z dnia 2020-04-15 r.
Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z budową baz danych obiektów topograficznych (BDOT500) o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 z podziałem na zadania: Zadanie 1 - obręby Gościejew, Ludwinów, Mokronos, Serafinów, Skałów, Suśnia, Wrotków, Józefów Zadanie 2 - obręby Czarny Sad, Dębiogóra, Kaniew, Psie Pole, Lipowiec, Staniew, Tatary Zadanie 3 - obręby Borzęcice, Cegielnia, Orla, Sapieżyn, Wałków Zadanie 4 - obręby Biały Dwór, Nowa Obra, Stara Obra, Szymanów Zadanie 5 - obręby Borzęciczki, Gałązki, Góreczki, Pogorzałki Wielkie, Walerianów, Wyrębin
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego, krajowy numer identyfikacyjny
25085475400000, ul.
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp.
10
,
63-700
Krotoszyn, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 254 256, e-mail
przetargi@starostwo.krotoszyn.pl, faks
627 253 423.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-krotoszyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.spkrotoszyn.nv.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.spkrotoszyn.nv.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, przez kuriera, operatora pocztowego
Adres:
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z budową baz danych obiektów topograficznych (BDOT500) o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 z podziałem na zadania: Zadanie 1 - obręby Gościejew, Ludwinów, Mokronos, Serafinów, Skałów, Suśnia, Wrotków, Józefów Zadanie 2 - obręby Czarny Sad, Dębiogóra, Kaniew, Psie Pole, Lipowiec, Staniew, Tatary Zadanie 3 - obręby Borzęcice, Cegielnia, Orla, Sapieżyn, Wałków Zadanie 4 - obręby Biały Dwór, Nowa Obra, Stara Obra, Szymanów Zadanie 5 - obręby Borzęciczki, Gałązki, Góreczki, Pogorzałki Wielkie, Walerianów, Wyrębin
Numer referencyjny:
Or. 272.5.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
5
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie opracowania operatu technicznego zawierającego wyniki pracy geodezyjno-kartograficznej w tym m.in. projektu bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) dla: Zadanie 1 - obręby Gościejew, Ludwinów, Mokronos, Serafinów, Skałów, Suśnia, Wrotków, Józefów i/lub Zadanie 2 - obręby Czarny Sad, Dębiogóra, Kaniew, Psie Pole, Lipowiec, Staniew, Tatary i/lub Zadanie 3 - obręby Borzęcice, Cegielnia, Orla, Sapieżyn, Wałków i/lub Zadanie 4 - obręby Biały Dwór, Nowa Obra, Stara Obra, Szymanów i/lub Zadanie 5 - obręby Borzęciczki, Gałązki, Góreczki, Pogorzałki Wielkie, Walerianów, Wyrębin, Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) Pobranie materiałów z PZGiK. 2) Pomiar terenowy. 3) Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500). 4) Redakcja mapy zasadniczej. 5) Digitalizacja materiałów PZGiK. 6) Wykonanie operatu technicznego. 7) Uzupełnienie bazy danych będącej w zasobie PODGiK o wyniki przedmiotowego zamówienia (w zakresie zadania na które złożono ofertę) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają warunki techniczne stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ. Oprogramowanie, na którym wykonane zostanie zamówienie winno być kompatybilne z istniejącym u Zamawiającego oprogramowaniem GEO-INFO 7.
II.5) Główny kod CPV: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-11-20
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2020-11-20 |
II.9) Informacje dodatkowe: Jednym z kryteriów oceny ofert jest "termin realizacji zamówienia". Wykonawca za wskazanie określonego terminu realizacji zamówienia będzie oceniany w kryterium oceny ofert - "termin realizacji zamówienia" (zgodnie z pkt. XIV niniejszej specyfikacji). Termin 20.11.2020 r. to graniczny termin wykonania przedmiotu zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje warunku określonego powyżej
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje warunku określonego powyżej
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli:
a) Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien potwierdzać dysponowanie, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne (1) wydane na mocy Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii z dnia 20 września 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1846) w związku z art. 45 "h" ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 726 ze zm.)- zgodnie z Załącznikiem Nr 7.
Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca składa: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczania w oparciu o art.24 ust.5 pkt 1 pzp,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz powinien potwierdzać dysponowanie, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne w zakresie 1 wydane na mocy Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii z dnia 20 września 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1846) w związku z art. 45 "h" ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 726 ze zm.)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)a) wypełniony formularz ofertowy b) oświadczenie o podjęciu środków naprawczych - złożyć tylko jeżeli dotyczy c) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia wykonawcy, na którego zasoby się powołuje - złożyć tylko jeżeli dotyczy d) pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy e) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena wykonania przedmiotu zamówiania | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 20,00 |
Dodatkowa gwarancja | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Poza innymi przypadkami wymienionymi w ustawie, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczące: a) Zmiany podwykonawców i dalszych podwykonawców, na zasoby których Wykonawca powoływał się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawców i dalszych podwykonawców, pod warunkiem wykazania zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. b) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia "siły wyższej", a związanych z COVID-19, wynikających z przyczyn: -zależnych od Zamawiającego, związanych z brakiem działalności urzędu (Starostwa), -brakiem możliwości swobodnego dokonywania pomiarów, poruszania się po terenie w obszarze objętym przedmiotowym zamówieniem. - zależnych od Wykonawcy, związanych z absencją osób wskazanych do realizacji przedmiotu umowy, a wynikających z leczenia szpitalnego i/lub kwarantanny wydłużenie o czas trwania siły wyższej związanej z COVID -19
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-04, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z budową baz danych obiektów topograficznych (BDOT500) o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 z podziałem na zadania: Zadanie 1 - obręby Gościejew, Ludwinów, Mokronos, Serafinów, Skałów, Suśnia, Wrotków, Józefów |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena wykonania przedmiotu zamówienia | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 20,00 |
Dodatkowa gwarancja | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Jednym z kryteriów oceny ofert jest "termin realizacji zamówienia". Wykonawca za wskazanie określonego terminu realizacji zamówienia będzie oceniany w kryterium oceny ofert - "termin realizacji zamówienia" (zgodnie z pkt. XIV niniejszej specyfikacji). Termin 20.11.2020 r. to graniczny termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Część nr: | 2 | Nazwa: | jest Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z budową baz danych obiektów topograficznych (BDOT500) o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 z podziałem na zadania: Zadanie 2 - obręby Czarny Sad, Dębiogóra, Kaniew, Psie Pole, Lipowiec, Staniew, Tatary |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena wykonania przedmiotu zamówienia | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 20,00 |
Dodatkowa gwarancja | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Jednym z kryteriów oceny ofert jest "termin realizacji zamówienia". Wykonawca za wskazanie określonego terminu realizacji zamówienia będzie oceniany w kryterium oceny ofert - "termin realizacji zamówienia" (zgodnie z pkt. XIV niniejszej specyfikacji). Termin 20.11.2020 r. to graniczny termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z budową baz danych obiektów topograficznych (BDOT500) o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 z podziałem na zadania: Zadanie 3 - obręby Borzęcice, Cegielnia, Orla, Sapieżyn, Wałków |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena wykonania przedmiotu zamówienia | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 20,00 |
Dodatkowa gwarancja | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Jednym z kryteriów oceny ofert jest "termin realizacji zamówienia". Wykonawca za wskazanie określonego terminu realizacji zamówienia będzie oceniany w kryterium oceny ofert - "termin realizacji zamówienia" (zgodnie z pkt. XIV niniejszej specyfikacji). 20.11.2020 r. to graniczny termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Część nr: | 4 | Nazwa: | Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z budową baz danych obiektów topograficznych (BDOT500) o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 z podziałem na zadania: Zadanie 4 - obręby Biały Dwór, Nowa Obra, Stara Obra, Szymanów |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena wykonania przedmiotu zamówienia | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 20,00 |
Dodatkowa gwarancja | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Jednym z kryteriów oceny ofert jest "termin realizacji zamówienia". Wykonawca za wskazanie określonego terminu realizacji zamówienia będzie oceniany w kryterium oceny ofert - "termin realizacji zamówienia" (zgodnie z pkt. XIV niniejszej specyfikacji). 20.11.2020 r. to graniczny termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Część nr: | 5 | Nazwa: | Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z budową baz danych obiektów topograficznych (BDOT500) o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 z podziałem na zadania: Zadanie 5 - obręby Borzęciczki, Gałązki, Góreczki, Pogorzałki Wielkie, Walerianów, Wyrębin, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena wykonania przedmiotu zamówienia | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 20,00 |
Dodatkowa gwarancja | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Jednym z kryteriów oceny ofert jest "termin realizacji zamówienia". Wykonawca za wskazanie określonego terminu realizacji zamówienia będzie oceniany w kryterium oceny ofert - "termin realizacji zamówienia" (zgodnie z pkt. XIV niniejszej specyfikacji). 20.11.2020 r. to graniczny termin wykonania przedmiotu zamówienia.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Dostawa paliw w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Komunikacji w Krotoszynie Sp. z o.o.
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2025 roku
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Zimowe utrzymanie ulic, dróg oraz parkingów gminnych na terenie miasta Krotoszyn w sezonie zimowym 2024/2025
- Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania budynku wielofunkcyjnego położonego przy ulicy Młyńskiej 2d w Krotoszynie na użytkowy i biurowy - Warsztaty Terapii Zajęciowej oraz na cele mieszkalne
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż ul. Lipowej w miejscowości Chrzanów oraz chodnika na odcinku od przejazdu kolejowego w kierunku ul. Malinowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK48 na odcinku Studzianna - Poświętne w woj. łódzkim".
- usługi sporządzania map i usługi odwzorowania cyfrowego.
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.