eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie usługi polegającej na kontroli operatów klasyfikacyjnych gruntów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami technicznymi, które sporządzone zostały przez klasyfikatorów w 2009 r. w województwie warmińsko - mazurskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-20

Olsztyn: Wykonanie usługi polegającej na kontroli operatów klasyfikacyjnych gruntów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami technicznymi, które sporządzone zostały przez klasyfikatorów w 2009 r. w województwie warmińsko - mazurskim
Numer ogłoszenia: 52761 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa , ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5219100, faks 089 5219109, 5219849.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmia.mazury.pl/BIP

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na kontroli operatów klasyfikacyjnych gruntów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami technicznymi, które sporządzone zostały przez klasyfikatorów w 2009 r. w województwie warmińsko - mazurskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na kontroli operatów klasyfikacyjnych gruntów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami technicznymi, które sporządzone zostały przez klasyfikatorów w 2009 r. w województwie warmińsko - mazurskim. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Kontrola obejmuje: - kontrolę polową na gruncie, która musi być opisana w protokóle kontroli poprzez wyszczególnienie numerów sprawdzonych konturów klasyfikacyjnych lub stwierdzenie - całość zmienionych konturów klasyfikacyjnych została skontrolowana w terenie, - kontrolę kameralną powstałego operatu (w całości), - badanie i rozpatrzenie złożonych przez osoby zainteresowane zastrzeżeń do projektu klasyfikacji gruntów oraz wskazanie nieścisłości i konieczność dokonania niezbędnych poprawek w kontrolowanej pracy. Wykonanie niezbędnych poprawek należy do klasyfikatora wykonującego projekt klasyfikacji gruntu, - sporządzenie protokołów pokontrolnych. 2. Kontrola obejęta przedmiotem zamówienia, związana jest z wykonywaniem przez Marszałka Województwa zadania polegającego na monitorowaniu zmian w sposobie użytkowania gruntów oraz ich bonitacji - na podstawie art. 7c ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U z 2005 r. Nr 240, poz. 2027). 3. Czas realizacji kontroli operatu - nie dłuższy niż trzy tygodnie od dnia otrzymania operatu do kontroli. 4. Wynagrodzenie za kontrolowany operat klasyfikacyjny - to powierzchnia kontrolowanego gruntu (wyrażona w hektarach) pomnożona przez cenę jednostkową za kontrolę 1 hektara gruntu (wyrażoną w złotych). 5. Powierzchnia kontrolowanego gruntu to powierzchnia fizyczna (rzeczywista) wyrażona w hektarach, zaokrąglona do jego setnych części (np. 1,32 ha). Przez określenie -kontrolowany grunt - należy rozumieć powierzchnię konturów klasyfikacyjnych lub ich części skontrolowanych terenie. W przedziale I - do 5 ha, każdą powierzchnię kontrolowaną należy przyjmować za 5 ha. Kontrole sklasyfikowanych wód stojących niezależnie od powierzchni, należy rozliczać w I przedziale do 5 ha. 6. Cena jednostkowa za kontrolę 1 hektara gruntu - to cena wyrażona w złotych, ustalona dla poszczególnych przedziałów określających wielkość operatów. 7. W ramach usługi ustala się następujące przedziały określające wielkość operatów klasyfikacyjnych gruntu: I - do 5 ha II - od 5,01 ha do 20 ha III - od 20,01 ha do 100 ha IV - powyżej 100 ha powierzchni skontrolowanego gruntu. 8. Wykonawca, do wykonania usługi zapewnia niezbędne materiały i sprzęt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.15.00 - Usługi badania gleby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie oraz legitymującą się upoważnieniem wydanym przez Wojewodę Warmińsko-Mazurskiego, upoważniającym do wykonywania funkcji inspektora do spraw klasyfikacji gruntów na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, wydanym na podstawie § 7 ust.1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956 w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U z 1956r., Nr 19, poz.97 z późn. zm) oraz § 4 ust. 3 Zarządzenia Nr 127 Ministra Rolnictwa z dnia 14 czerwca 1956 r. (Nr URGR/41/22/56) w sprawie zasad i metod technicznego wykonywania klasyfikacji gruntów oraz wymaganych kwalifikacji przeprowadzających tę klasyfikację. Należy załączyć dokumenty (kopie) potwierdzające, że wyżej wymienione osoby posiadają wymagane uprawnienia. W wypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w warunek spełniają łącznie. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 3) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 1. 4) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zmówienia publicznego, dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub notariusza. 5) Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, wymaganych w SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ wraz z formularzem ofertowym, Wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. (w przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument składa każdy z wykonawców), 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z wykonawców). 3) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument składa każdy z wykonawców), 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - tj. legitymują się upoważnieniem wydanym przez Wojewodę Warmińsko-Mazurskiego, upoważniającym do wykonywania funkcji inspektora do spraw klasyfikacji gruntów na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, wydanym na podstawie § 7 ust.1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956 w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U z 1956r., Nr 19, poz.97 z późn. zm) oraz § 4 ust. 3 Zarządzenia Nr 127 Ministra Rolnictwa z dnia 14 czerwca 1956 r. (Nr URGR/41/22/56) w sprawie zasad i metod technicznego wykonywania klasyfikacji gruntów oraz wymaganych kwalifikacji przeprowadzających tę klasyfikację. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj posiadanych uprawnień. 7) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z Wykonawców składa dodatkowo oświadczenie w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 1) ÷ 3), składa dokumenty wystawione w terminie i formie określonej w § 2 ust. 1, 2, 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mają być składane (Dz.U z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.). 3. Dopuszcza się przedstawienie kopii dokumentów uwierzytelnionych osobiście przez Wykonawcę lub notariusza oraz przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipwm.24.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego Departament Zamówień Publicznych i Udzielenia Zezwoleń ul. Emilii Plater 1, pok. 126, 10-562 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego Departament Zamówień Publicznych i Udzielenia Zezwoleń ul. Emilii Plater 1, pok. 126, 10-562 Olsztyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.