eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BobowaBudowa skateparku oraz budynku z przeznaczeniem na Centrum Aktywnego Wypoczynku

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-03-30



Og³oszenie nr 527658-N-2020 z dnia 2020-03-30 r.

Gmina Bobowa: Budowa skateparku oraz budynku z przeznaczeniem na Centrum Aktywnego Wypoczynku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobowa, krajowy numer identyfikacyjny 49189205000000, ul. Rynek  21 , 38-350  Bobowa, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 183 514 300, e-mail inwestycje@ug.bobowa.pl, faks 018 3514300 w. 21.
Adres strony internetowej (URL): www.bobowa.pl, www.bobowa.pl/BIP
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bobowa.pl, www.bobowa.pl/BIP


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bobowa.pl, www.bobowa.pl/BIP


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemny za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018r. poz. 2188 z pó¼n. zmianami) osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca, na adres: Gmina Bobowa, ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa
Adres:
Gmina Bobowa, ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa skateparku oraz budynku z przeznaczeniem na Centrum Aktywnego Wypoczynku
Numer referencyjny: RIiGK 271.3.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Czê¶æ I Budowa skateparku betonowego 1. Wykonanie robót przygotowawczych 2. Wykonanie robót ziemnych 3. Wykonanie pe³nej konstrukcji skateparku 4. Dostawa i monta¿ ma³ej architektury 5. Wykonanie zieleni Czê¶æ II Budowa budynku Centrum Aktywnego Wypoczynku 1) Roboty budowlane 1 Wykonanie fundamentów 2 Wykonanie pod³ogi na gruncie 3 Wykonanie ¶cian murowanych 4 Wykonanie robót ¿elbetowych(strop, wieñce ,podci±gi, schody) 5 Wykonanie dachu 6 Dostawa i monta¿ stolarki 7 Dostawa i monta¿ zabudowy szklanej wg rozwi±zania systemowego, 8 Roboty wykoñczeniowe 9 Wykonanie elewacji 10 Dostawa wyposa¿enia 11 Wykonanie ogrodzenia 2) Roboty bran¿y elektrycznej 1. Monta¿ tablicy TG 2. Monta¿ przewodów YDY 3. Monta¿ kabli YKY 4. Monta¿ gniazd i wy³±czników 5. Wykonanie instalacji odgromowej 6. Wykonanie instalacji przeciwpo¿arowej 7. Wykonanie instalacji monitoringu 8. Wykonanie instalacji teletechnicznej 9. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej 3) Roboty bran¿y sanitarnej 1. Wykonanie przy³±cza wodoci±gowego 2. Wykonanie przy³±cza kanalizacji sanitarnej 3. Wykonanie instalacji z.w..i c.w.u 4. Wykonanie instalacji kanalizacyjnej 5. Monta¿ grzejników elektrycznych 6. Wykonanie wentylacji i klimatyzacji, 4) Roboty bran¿y drogowej 1. Budowa dojazdów, placów postojowych dla samochodów i autobusów, 2. Budowa zjazdu 3. Wykonanie kanalizacji deszczowej i urz±dzeñ odwadniaj±cych Informacje dotycz±ce RODO zosta³y zawarte w SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45262300-4
45223800-4
45500000-2
45211000-9
45420000-7
45400000-1
45310000-3
09331200-0
45330000-9
45231300-8
45223300-9
45233140-2
45233161-5
45232452-5
45232451-8


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2021-03-01

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Nale¿y wykazaæ, ¿e Wykonawca posiada ¶rodki lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê nie mniejsz± ni¿ 2 000 000,00 z³.- dotyczy ca³o¶ci zamówienia w tym dla: czê¶ci I 200 000,00 z³., dla czê¶ci II 1 800 000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: oferty Wykonawców: a) którzy nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób nale¿yty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczyli co najmniej jedn± (1) robotê budowlan± w zakresie : dla czê¶ci I - budowy skateparku betonowego dla czê¶ci II budowy budynku o warto¶ci minimum 1500 000,00z³. b) którzy wyka¿± siê dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia dotyczy czê¶ci I i II tj.: - kierownikiem budowy - 1 osoba, posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±cymi im wa¿nymi uprawnieniami budowlanymi, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W/w osoba winna posiadaæ aktualny wpis na listê cz³onków Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa, Dotyczy czê¶ci II kierownikiem robót -- 1 osoba, posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej lub odpowiadaj±cymi im wa¿nymi uprawnieniami budowlanymi, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W/w osoba winna posiadaæ aktualny wpis na listê cz³onków Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa, - kierownikiem robót - 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych ,
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1-9 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w zakresie w jakim wymaga³ ich przedstawienia zamawiaj±cy w stosunku do wykonawcy oceniaj±c brak podstaw do wykluczenia wykonawcy. (je¿eli dotyczy). Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 lit. c) sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych ¿e te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - warunki okre¶lone zosta³y w Rozdziale V pkt 3 ppkt 3.3 lit. a) specyfikacji, 2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, warunki okre¶lone zosta³y w Rozdziale V pkt 3 ppkt 3.3 lit. b) specyfikacji, 3. Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. Oferta Wykonawcy. 2. Wykonawca sk³ada wraz z ofert± aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego, stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do specyfikacji. Ofertê oraz o¶wiadczenie wykonawca sk³ada w formie pisemnej opatrzone w³asnorêcznym podpisem Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sk³adany jest w oryginale . W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty, b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do specyfikacji.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci : - do czê¶ci I - 7 000,00 z³. s³ownie: siedem tysiêcy z³. - do czê¶ci II - 80.000,00 z³. s³ownie: osiemdziesi±t tysiêcy z³. 2. Wadium nale¿y wnie¶æ nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert. 3. Wadium mo¿e byæ wniesione: a) w pieni±dzu - wy³±cznie przelewem na rachunek bankowy wskazany poni¿ej, b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 4. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy, je¿eli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawid³owy. 5. Wadium w pieni±dzu: a) wadium w formie przelewu nale¿y wp³aciæ na konto Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w Grybowie, Oddzia³ w Bobowej Nr 02 8797 1013 0010 0100 0202 0006 z zaznaczeniem, ¿e dotyczy przetargu pn.: Budowa skateparku oraz budynku z przeznaczeniem na Centrum Aktywnego Wypoczynku" b) wadium wniesione w pieni±dzu uwa¿a siê za wniesione w terminie, je¿eli w momencie up³ywu terminu sk³adania ofert tj. do dnia 15.04.2020 r. do godz. 8.30 przelew zostanie zrealizowany i kwota wadium zostanie uznana na rachunku bankowym Zamawiaj±cego" Zamawiaj±cy okre¶la porz±dkowy wymóg za³±czenia do oferty kserokopii przelewu, c) Zamawiaj±cy dokona sprawdzenia czasu wp³ywu wadium na swoje konto. 6. Wadium w pozosta³ych formach dopuszczonych specyfikacj±: a) orygina³ dokumentu porêczenia lub gwarancji, o których mowa w pkt. 2 lit. b)- e) nale¿y za³±czyæ do oferty przetargowej, albo b) alternatywnie orygina³ mo¿na z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego tj. w Kasie Urzêdu Miejskiego w Bobowej, ul. Rynek 21 - w godzinach pracy Kasy Urzêdu (pn. - pt.: 10.00 -14.00), natomiast (wymóg porz±dkowy) kserokopiê dokumentu oraz potwierdzenie z³o¿enia dokumentu w ww. kasie (z okre¶leniem dnia i godziny z³o¿enia) za³±czyæ do oferty; c) wadium sk³adane w tych formach musi mieæ datê pocz±tkow± wa¿no¶ci równ± co najmniej ostatecznemu terminowi sk³adania ofert, a datê koñcow± wa¿no¶ci up³ywaj±c± najwcze¶niej w ostatnim dniu zwi±zania ofert±. W razie zawieszenia biegu terminu zwi±zania ofert± lub przed³u¿enia terminu sk³adania ofert, koñcowy termin wa¿no¶ci wadium, o którym mowa w pkt 2 lit. b), c), d), e) albo zostanie przed³u¿ony przez Wykonawcê, albo wniesie on nowe wadium na przed³u¿ony okres; 7. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w razie sk³adania gwarancji lub porêczeñ jako zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy lub wadium przetargowego: a) gwarancje oraz porêczenia powinny byæ wystawione na Gminê Bobowa, w tre¶ci tych gwarancji oraz porêczeñ nie mog± znale¼æ siê ¿adne postanowienia ograniczaj±ce prawo Zamawiaj±cego do ich realizacji; b) gwarancje oraz porêczenia musz± okre¶laæ bezwarunkowe prawo Zamawiaj±cego do ich realizacji, na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego; c) gwarancje oraz porêczenia, w których ograniczono prawa Zamawiaj±cego, lub w których uzale¿niono realizacjê od spe³nienia jakichkolwiek warunków przez Zamawiaj±cego do wykonania których Zamawiaj±cy nie wyrazi³ zgody na pi¶mie, uznane zostan± jako nie spe³niaj±ce warunków. d) Wadium (z³o¿enie, zwrot, zatrzymanie) realizowane bêdzie wg zasad okre¶lonych w ustawie.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Przed³u¿enie terminu gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy i okre¶la nastêpuj±ce warunki takich zmian: 1) zmianie mog± ulec terminy wykonania zamówienia w przypadku: a) przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego, np. przesuniêcie terminu przekazania placu budowy, b) dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owej), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania robót, c) wyst±pienia warunków atmosferycznych, geologicznych, terenowych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót lub spe³nienie wymogów technologicznych - fakt ten musi mieæ odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi byæ potwierdzony przez inspektora nadzoru, d) wyst±pienia konieczno¶ci zmian w dokumentacji lub wykonania dokumentacji zamiennej oraz w przypadku wykonania robót zamiennych, e) wyst±pienia braków, b³êdów lub wad dokumentacji projektowej skutkuj±cych konieczno¶ci± dokonania poprawek lub uzgodnieñ, je¿eli uniemo¿liwia to lub wstrzymuje realizacjê okre¶lonego rodzaju robót maj±cych wp³yw na zmianê terminu realizacji, f) konieczno¶ci uzyskania decyzji lub uzgodnieñ, mog±cych spowodowaæ wstrzymanie robót, konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz, lub przed³u¿aj±cych siê procesów administracyjnych, g) je¿eli Wykonawca z przyczyn organizacyjnych lub technicznych zrealizuje roboty budowlane w terminie krótszym ni¿ przewidziany w umowie, zmianie mo¿e ulec termin zakoñczenia robót, h) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, 2) zmianie mo¿e ulec forma zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; 3) zmianie mog± ulec zakres, sposób i termin wykonania przedmiotu zamówienia oraz sytuacji i mo¿liwo¶ci finansowych Zamawiaj±cego lub ewentualnych zmian warunków umowy o dofinansowanie przedmiotu zamówienia; 4) zmieniony mo¿e zostaæ kierownik budowy; 5) ponadto Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy, w odniesieniu do zakresu, sposobu i terminu realizacji oraz wynagrodzenia, je¿eli zajdzie którykolwiek z ni¿ej wymienionych warunków: a) zajdzie konieczno¶æ wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy, a co siê z tym wi±¿e zastosowaniem robót zamiennych, gdzie rozliczenie wynagrodzenia nast±pi zgodnie z zapisami § 10 ust. 2 pkt 4; b) rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy, w sytuacji gdy jej wykonanie bêdzie zbêdne do prawid³owego tj. zgodnego z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej oraz obowi±zuj±cymi przepisami wykonania przedmiotu umowy, gdzie rozliczenie wynagrodzenia nast±pi zgodnie z zapisami § 10 ust. 2 pkt 1; c) gdy zaistnieje inna okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego i terminowego wykonania umowy, dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany umowy, a w szczególno¶ci zakresu, terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia i warunków p³atno¶ci; d) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany w okresie obowi±zywania umowy stawki podatku VAT (warto¶æ netto pozostaje bez zmian); e) na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2) do 6) Pzp; f) Zwiêkszenie przez Zamawiaj±cego zakresu rzeczowego prac - wykonania robót dodatkowych gdzie rozliczenie nast±pi zgodnie z zapisem § 10 ust. 2 pkt 2; 2. Fakt zaistnienia w/w okoliczno¶ci podlegaæ bêdzie ka¿dorazowo ocenie Zamawiaj±cego. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± obopólnej zgody Stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-04-15, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Budowa skateparku betonowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Wykonanie robót przygotowawczych 2. Wykonanie robót ziemnych 3. Wykonanie pe³nej konstrukcji skateparku 4. Dostawa i monta¿ ma³ej architektury 5. Wykonanie zieleni
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45100000-8, 45262300-4, 45223800-4, 45500000-2

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-11-03
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Przed³u¿enie terminu gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Budowa budynku Centrum Aktywnego Wypoczynku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1) Roboty budowlane 1 Wykonanie fundamentów 2 Wykonanie pod³ogi na gruncie 3 Wykonanie ¶cian murowanych 4 Wykonanie robót ¿elbetowych(strop, wieñce ,podci±gi, schody) 5 Wykonanie dachu 6 Dostawa i monta¿ stolarki 7 Dostawa i monta¿ zabudowy szklanej wg rozwi±zania systemowego, 8 Roboty wykoñczeniowe 9 Wykonanie elewacji 10 Dostawa wyposa¿enia 11 Wykonanie ogrodzenia 2) Roboty bran¿y elektrycznej 1. Monta¿ tablicy TG 2. Monta¿ przewodów YDY 3. Monta¿ kabli YKY 4. Monta¿ gniazd i wy³±czników 5. Wykonanie instalacji odgromowej 6. Wykonanie instalacji przeciwpo¿arowej 7. Wykonanie instalacji monitoringu 8. Wykonanie instalacji teletechnicznej 9. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej 3) Roboty bran¿y sanitarnej 1. Wykonanie przy³±cza wodoci±gowego 2. Wykonanie przy³±cza kanalizacji sanitarnej 3. Wykonanie instalacji z.w..i c.w.u 4. Wykonanie instalacji kanalizacyjnej 5. Monta¿ grzejników elektrycznych 6. Wykonanie wentylacji i klimatyzacji, 4) Roboty bran¿y drogowej 1. Budowa dojazdów, placów postojowych dla samochodów i autobusów, 2. Budowa zjazdu 3. Wykonanie kanalizacji deszczowej i urz±dzeñ odwadniaj±cych
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45100000-8, 45211000-9, 45420000-7, 45400000-1, 45310000-3, 09331200-0, 45330000-9, 45231300-8, 45223300-9, 45233140-2, 45233161-5, 45232452-5, 45232451-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-03-01
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Przed³u¿enie terminu gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.