To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-19
Wędrzyn: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 527684 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 494246 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn, , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych w ilościach i asortymencie zgodnie z formularzem cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania materiałów przy zachowaniu obowiązku wniesienia ich do wskazanego pomieszczenia. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany będzie dostarczyć asortyment do poszczególnych, wskazanych przez odpowiednie służby, pomieszczeń znajdujących się na terenie garnizonu Wędrzyn. Sprawdzanie towaru pod względem ilościowym i jakościowym odbywać się będzie każdorazowo przed podpisaniem protokołu odbioru partii materiałów. Taka forma realizacji zamówienia jest konieczna i uzasadniona, ze względu na prowadzenie dokładnej ewidencji stanu posiadania w magazynie środków biurowych i papierniczych oraz zaewidencjonowania i przyjęcia materiałów zgodnie ze stanem faktycznym. Zamawiający przed podpisaniem protokołu przyjęcia materiałów biurowych dokona weryfikacji ilości i zgodności dostarczonego asortymentu z zamówieniem oraz wydaniem do użytku. Dostarczenie zamówionych materiałów, wniesienie ich oraz ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego winna być traktowana przez Wykonawcę jako składnik kosztów i być uwzględniona w wartości oferty składanej do przetargu. 3. Każdorazowo przed ustalonym terminem dostawy tj. minimum 10 godzin, Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować Zamawiającego o realizacji dostawy i podać Imię, Nazwisko, numer rejestracyjny pojazdu dostarczającego towar oraz markę pojazdu w celu wystawienia przepustki i poinformowania SUFO oraz służby dyżurnej o wjeździe w/w pojazdu na teren ochraniany jednostki. W innym wypadku brak będzie możliwości wjazdu pojazdu na teren Zamawiającego, a ewentualny transport materiałów będzie musiał odbywać się ręcznie bez możliwości wjazdu pojazdu na teren jednostki. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty w ilościach wyszczególnionych w zamówieniach na własny koszt. Produkty powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach, pakowanych przez producenta zamówionych materiałów. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty z produktami równoważnymi tj. o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do produktów pożądanych (oryginalnych), poza pozycjami 1, 2, 3 formularza cenowego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć stosowne certyfikaty dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych materiałów biurowych. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć oświadczenie, że zaproponowane produkty spełniają te wymagania. Materiały biurowe równoważne (innych firm niż wymienione w specyfikacji) muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta. W przypadku stwierdzenia wad dostarczonych artykułów Zamawiający zastrzega sobie zwrot zakupionych, wadliwych materiałów na koszt Wykonawcy. 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. Przedmiot umowy musi spełniać określone wymagania zawarte w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWO - PRODUKCYJNE "ZEMAR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne ZEMAR Sp. z o.o., ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104502,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83281,56
Oferta z najniższą ceną: 83281,56 / Oferta z najwyższą ceną: 108606,40
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie szkół podstawowych w ramach realizacji projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach.""
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych"
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.